Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 300 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    317
Pitanje i odgovor u vezi javne nabavke autobusa.
pitanja.PNG
 
Морао бих да додам да шихте служе за растерећење полазака и увек иду између сменаца на линијама.
Šihte su pojačanja prevoza u špicevima, jutarnjem i popodnevnom.
Povećava se broj putnika, produžavaju se vozna vremena zbog gužve u saobraćaju, pa se to kompenzuje dodatnim polascima.
Vozila koja tada izlaze su šarena: od onih u najgorem stanju, sposobnih samo da se pokrenu za brojno stanje, do boljih koja su povučena zbog servisa.
 
Šihte su pojačanja prevoza u špicevima, jutarnjem i popodnevnom.
Povećava se broj putnika, produžavaju se vozna vremena zbog gužve u saobraćaju, pa se to kompenzuje dodatnim polascima.
Vozila koja tada izlaze su šarena: od onih u najgorem stanju, sposobnih samo da se pokrenu za brojno stanje, do boljih koja su povučena zbog servisa.
Уједно и оно што сам рекао у претходном посту везано за ту тему.
 
Čestitamo kupovinu još BMC Autobusa.

Treba biti fer i realan.


Sarajevo u MAN & Stadler, Beigrad sa Turcima, jezivo.
Izgleda da više ni izgovor "s kim smo takvi smo" ne važi. Bukvalno opkoljeni M.A.N-om i Mercedesom što (osim okruženosti i NATO članicama) ništa bolje ne ukazuje na evropsku lojalnost komšiluka i samim tim dugoročno nepovoljan položaj zemlje vođene politikom širenja prevelikog uticaja istočnih osvajača (nekad kultura, danas tržišta).

Srbija je odavno prešla sve granice budući da kako na zapadu tako i na jugoistoku Evrope turska i kineska vozila nisu zastupljena u tolikom udelu da za evropski proizvođači ne dobiju godinama baš nijedan tender. To dosta govori o ovdašnjoj antievropskoj vlasti.

Grčka jeste nabavila dosta elektro Kineza za Atinu i Solun, međutim to ne znači da za evropski kredit neće nabaviti i vozila iz EU. Bukvalno nema većeg grada od Beograda koji je za nekoliko godina goto zbrisao i domaće i evropsko nasleđe sistema javnog prevoza.
 
Juče na onoj vrućini, svi BMC autobusi su se vozili sa otvorenim prozorima. Jel to klima već crkla?
 
Izgleda da više ni izgovor "s kim smo takvi smo" ne važi. Bukvalno opkoljeni M.A.N-om i Mercedesom što (osim okruženosti i NATO članicama) ništa bolje ne ukazuje na evropsku lojalnost komšiluka i samim tim dugoročno nepovoljan položaj zemlje vođene politikom širenja prevelikog uticaja istočnih osvajača (nekad kultura, danas tržišta).

Srbija je odavno prešla sve granice budući da kako na zapadu tako i na jugoistoku Evrope turska i kineska vozila nisu zastupljena u tolikom udelu da za evropski proizvođači ne dobiju godinama baš nijedan tender. To dosta govori o ovdašnjoj antievropskoj vlasti.

Grčka jeste nabavila dosta elektro Kineza za Atinu i Solun, međutim to ne znači da za evropski kredit neće nabaviti i vozila iz EU. Bukvalno nema većeg grada od Beograda koji je za nekoliko godina goto zbrisao i domaće i evropsko nasleđe sistema javnog prevoza.
Ne radi se ovde o antievropskoj vlasti, već o činjenici da se sa evropskim proizvođačima ne može muljati kao što može sa turskim. Da oni mogu da se ugrade i prave poslove sa MAN-om i Mercedesom, imali bismo i njihova vozila. Ovako sebi pune džepove, a našem narodu je dovoljno da vidi nešto novo i da misli da je to sjajno, a da sa druge strane nemaju ideju koliko se voze bolja vozila samo malo dalje od nas.
Ako se ovakvi njihovi tenderi nastave, u budućnosti ni na jednom tenderu neće biti potrebe za više od jednog ponuđača i to onog kome je taj tender i namenjen. Evropski proizvođači neće ni pokušavati više da daju ponudu.
Ako se ne stvori neka ozbiljna opozicija do narednih izbora koja bi i osvojila te izbore, pitanje je da li će GSP i postojati u budućnosti.
Ovako dok imamo SNS sektu, opoziciju među kojima su jedni već bili na vlasti, a drugi su veoma anti-srpski nastrojeni što i uzrokuje da više od pola države ne izlazi na izbore, nama se ne piše dobro ni sa javnim prevozom, niti sa bilo čim drugim.
 
Vrh