miki glg
Intermediate
- Učlanjen(a)
- 28.04.2024.
- Poruke
- 169
- Pohvaljen
- 384
Tako je, zvanicno su svi radnici dobili otkaze.Na facebooku sam pročitao da je do 31.5. rok za iseljenje fabrike Ikarbus. Definitivno kraj
Tako je, zvanicno su svi radnici dobili otkaze.Na facebooku sam pročitao da je do 31.5. rok za iseljenje fabrike Ikarbus. Definitivno kraj
A to si saznao gdeTako je, zvanicno su svi radnici dobili otkaze.
Спремимо шлемове.Pogon Zemun klasika
Pogledajte prilog 200216
Је л сертификовано возило или је још у процесу?Pogon Zemun klasika
Pogledajte prilog 200216
Šihte su pojačanja prevoza u špicevima, jutarnjem i popodnevnom.Морао бих да додам да шихте служе за растерећење полазака и увек иду између сменаца на линијама.
Уједно и оно што сам рекао у претходном посту везано за ту тему.Šihte su pojačanja prevoza u špicevima, jutarnjem i popodnevnom.
Povećava se broj putnika, produžavaju se vozna vremena zbog gužve u saobraćaju, pa se to kompenzuje dodatnim polascima.
Vozila koja tada izlaze su šarena: od onih u najgorem stanju, sposobnih samo da se pokrenu za brojno stanje, do boljih koja su povučena zbog servisa.
Izgleda da više ni izgovor "s kim smo takvi smo" ne važi. Bukvalno opkoljeni M.A.N-om i Mercedesom što (osim okruženosti i NATO članicama) ništa bolje ne ukazuje na evropsku lojalnost komšiluka i samim tim dugoročno nepovoljan položaj zemlje vođene politikom širenja prevelikog uticaja istočnih osvajača (nekad kultura, danas tržišta).Čestitamo kupovinu još BMC Autobusa.
Treba biti fer i realan.
Sarajevo u MAN & Stadler, Beigrad sa Turcima, jezivo.
Ne radi se ovde o antievropskoj vlasti, već o činjenici da se sa evropskim proizvođačima ne može muljati kao što može sa turskim. Da oni mogu da se ugrade i prave poslove sa MAN-om i Mercedesom, imali bismo i njihova vozila. Ovako sebi pune džepove, a našem narodu je dovoljno da vidi nešto novo i da misli da je to sjajno, a da sa druge strane nemaju ideju koliko se voze bolja vozila samo malo dalje od nas.Izgleda da više ni izgovor "s kim smo takvi smo" ne važi. Bukvalno opkoljeni M.A.N-om i Mercedesom što (osim okruženosti i NATO članicama) ništa bolje ne ukazuje na evropsku lojalnost komšiluka i samim tim dugoročno nepovoljan položaj zemlje vođene politikom širenja prevelikog uticaja istočnih osvajača (nekad kultura, danas tržišta).
Srbija je odavno prešla sve granice budući da kako na zapadu tako i na jugoistoku Evrope turska i kineska vozila nisu zastupljena u tolikom udelu da za evropski proizvođači ne dobiju godinama baš nijedan tender. To dosta govori o ovdašnjoj antievropskoj vlasti.
Grčka jeste nabavila dosta elektro Kineza za Atinu i Solun, međutim to ne znači da za evropski kredit neće nabaviti i vozila iz EU. Bukvalno nema većeg grada od Beograda koji je za nekoliko godina goto zbrisao i domaće i evropsko nasleđe sistema javnog prevoza.