Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 246 95,0%
  • BMC

    Glasovi: 13 5,0%

  • Ukupno glasača
    259
Ja sam jedan dan na Studentskom trgu video da na 31 stoje BMC i Solaris, prvo je krenuo BMC pa sam čekao taj sledeći polazak Solarisa koji je krenuo za nekih 7-8 min samo da bih se vozio Solarisom umesto te kante, tako da toliko o tome…
 
Prvobitno sam dao BMC-u ocenu da će mu trebati jedno 5 godina da se sav rastrese.
Ali skraćujem taj rok na 3 godine, uskoro će vožnja u njima postati jako neprijatna od buke i treske svega i svačega.
Higeri su se delimično rastresli posle pola godine..na solo BMC otpadali rukohvati posle godinu dana. Iz prve ruke sam dobio informaciju da su oba tipa autobusa gotovo od prvog dana na popravkama. U svakom trenutku 40% tih autobusa je na nekoj intervenciji. Ovo je podatak od pre dve godine, sad je oredpostavljam gore.
 
Džabe što se svakodnevno iznose sve te činjenice kad je sve više sigurno da će se nabaviti opet BMC-i. Daj Bože da naše ulice vide opet nove Solarise ili MAN-ove, ali je to jako, jako teška priča dok gradom rukovode ljudi iz istog legla parazita koji su nas uništili uredbama i nabavkama vozila. Moramo da budemo svesni činjenice da je neko sa Turcima napravio ozbiljan "dil" jer sva nova vozila koja dobijamo su mahom iz Turske, bilo da su privatnici ili GSP. U tom "dilu" najviše učestvuje BMC, a Akia i Cobre su odmah za njima. Dok se ta osoba ili osobe ne sklone, možemo samo da sanjamo o MAN-u, Mečki ili Solarisu. Naša nova vozila su bruka i sramota naspram onoga što se vozi po ostatku Evrope. Sve ovo prolazi jer je našem narodu dovoljno da vidi da je nešto novo i ništa više nije važno, a koliko vidim, generalno su ljudi izgubili volju za promenama. Čak se ni mediji koji su protiv vlasti nisu nešto pretrgli da pišu o ovom problemu, iako je celokupni gradski prevoz među najvećim muljažama sadašnje vlasti.
Dok ja ovo pišem, neko sedi i sprema predaju poteza 100 i 700 privatnicima i konačno gašenje pogona Zemun.
 
Misliš na ovaj Trotta Mobility?

Klipovi govore više od reči.

A evo ga jedan "divan" Iveco Urbanway "udešen" krem sedištima (original su siva, taman razbili monotoniju :ROFLMAO:)

Rim ima dovoljno Mercedesa koji se mogu porediti ne samo sa modelima drugih proizvođača već i međusobno.
Au al su proskripali ovi Rimski busevi - kao da su vozeni po BG-u :)
 
IMG-bce5f35e7a345530eb62ed2be011e28d-V.jpg

4 x 50
 
До неке станице, цео полуобрт или до негде па назад.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Au al su proskripali ovi Rimski busevi - kao da su vozeni po BG-u :)
Haha ma čini ti se.

Čudno da su i ovaj kratki praški razdrndali u BG, stvarno sram bilo Beograd put :D:

Pre će biti da se isto đubre koristi u sličnim uslovima. Italijanima održavanje nije jača strana kao što nije ni kod nas, mada sudeći po starosti i stanju u drugim gradovima sa kudikamo boljim održavajem mogu se usuditi da zaključim da je to ipak posledica prioriteta proizvođača, odnosno stanja putne mreže (smeta mu i najmanja neravnina, čak i udubljenje oko šahta na stajalištu).

BMC ti je tipičan primer oportunističkog proizvođača koji prečicama pokušava da osvoji deo tržišta industrijske grane za koju nema dovoljno iskustva (prioriteti namenske i građevinske industrije nisu putnici, niti važe ista pravila za probijanje na tržištu). Zadržava neodgovarajući menadžment što je u suprotnosti od Silikonske doline "body snatchera". To ti je ono kad CNN kaže GM zgrabio bivšeg CEO ovog startapa, a onaj startap Stellantisovog. Trampa mozgova i još važnije - iskustva/ekspertize. To je mnogo važnije od erdoganovih fondova za vojni program. Srbi su po tom nedostatku u istom košu s Turcima.

Sa druge strane Kinezi jesu oportunisti, jesu lukavi, jesu lopovi (intelektualne svojine), ali su i prilagodljivi, fleksibilni, uračunljivi i spremni na rizik što se može videti po elektronskim (Huawei, Xiaomi) i građevinskim gigantima (Sany, Liugong). Ovi drugi su savremena repriza južnokorejskih koncerna Hyundai i Doosan Infracore (danas Develon).

Što se saobraćaja tiče uspešniji su u šinskom segmentu (višedecenijskim prikupljanjem tehnologije serijskim partnerstvima sa iskusnijim zapadnim, korejskim i japanskim teškašima) nego u drumskom i to uglavnom zbog emisionih standarda zapadnih agregata/podizanja cene vozila odnosno negativnog uticaja na konkurentnost po pitanju odnosa cena/kvalitet (po čemu su u nedostatku u odnosu na niskobudžetne proizvođače na zapadu Evroazije, surprise, surprise upravo Turke). Iz tog razloga prednjače upravo na polju drumskih elektrovozila, a u toj priči je BYD dobar primer prilagođavanja stranim tržištima.
 
Poslednja izmena:
Vrh