Свакодневница у БеоградуKoliko su neki ljudi sebični, nekoliko minuta vozač pokušava da zatvori vrata, al jok žena se zainatila da uđe u taj autobus, umreće ako ne uđe.
Pogledajte prilog 189198
Свакодневница у БеоградуKoliko su neki ljudi sebični, nekoliko minuta vozač pokušava da zatvori vrata, al jok žena se zainatila da uđe u taj autobus, umreće ako ne uđe.
Pogledajte prilog 189198
Проблем је што се људи не информишу о доласку следећег возила да је следеће возило пола минута после првог већина ће као овце залетети у прво возило и ако је пуноJeste, ali nije ovo neki polazak na potezu 300/400 gde busevi idu kao antibiotik, već mrtva Slavija u pravcu ka Centru gde ako se sačeka koji minut duže naćiće se mesto.
U prilog tome govori i činjenica da sam samo minut kasnije ušao u poluparzan Eko 2 koji je sustigao na kraju taj 31.
Ne daj bože da je sačekala koji minut, bitno da je metnula fejsmask.
Jeste, ali nije ovo neki polazak na potezu 300/400 gde busevi idu kao antibiotik, već mrtva Slavija u pravcu ka Centru gde ako se sačeka koji minut duže naćiće se mesto.
U prilog tome govori i činjenica da sam samo minut kasnije ušao u poluparzan Eko 2 koji je sustigao na kraju taj 31.
Ne daj bože da je sačekala koji minut, bitno da je metnula fejsmask.
Uvek je neka zadrta baba u pitanju kad su takve stvari…Jeste, ali nije ovo neki polazak na potezu 300/400 gde busevi idu kao antibiotik, već mrtva Slavija u pravcu ka Centru gde ako se sačeka koji minut duže naćiće se mesto.
U prilog tome govori i činjenica da sam samo minut kasnije ušao u poluparzan Eko 2 koji je sustigao na kraju taj 31.
Ne daj bože da je sačekala koji minut, bitno da je metnula fejsmask.
Solo BMC-i su ponovo redovna pojava na 17, 18, 83, 85, 88 i 95 usled povlačenja Japanaca.Danas oko 16:30 videh solo BMC na 17 kod Šumica.
Pa koliko je ulica bila raskopana, to i jeste vest.Pogledajte prilog 189433
Zemunac u zemunu
Ikarbus 112M i 218M je bio jedan od lepših autobusa i ta serija je imala odličan potencijal da su hteli da rade kako treba i da su dobili podršku državeKoliko su dizajnerski ovi Ikarbusi ispred istočnjačkih kanti.
Kao Opstanak,na pojilu 31 a u pozadini krdo trolejbusa
Italijanski dizajn.Koliko su dizajnerski ovi Ikarbusi ispred istočnjačkih kanti.