Au al su proskripali ovi Rimski busevi - kao da su vozeni po BG-u
Haha ma čini ti se.
Čudno da su i ovaj kratki praški razdrndali u BG, stvarno sram bilo Beograd put
:
Pre će biti da se isto đubre koristi u sličnim uslovima. Italijanima održavanje nije jača strana kao što nije ni kod nas, mada sudeći po starosti i stanju u drugim gradovima sa kudikamo boljim održavajem mogu se usuditi da zaključim da je to ipak posledica prioriteta proizvođača, odnosno stanja putne mreže (smeta mu i najmanja neravnina, čak i udubljenje oko šahta na stajalištu).
BMC ti je tipičan primer oportunističkog proizvođača koji prečicama pokušava da osvoji deo tržišta industrijske grane za koju nema dovoljno iskustva (prioriteti namenske i građevinske industrije nisu putnici, niti važe ista pravila za probijanje na tržištu). Zadržava neodgovarajući menadžment što je u suprotnosti od Silikonske doline "body snatchera". To ti je ono kad CNN kaže GM zgrabio bivšeg CEO ovog startapa, a onaj startap Stellantisovog. Trampa mozgova i još važnije - iskustva/ekspertize. To je mnogo važnije od erdoganovih fondova za vojni program. Srbi su po tom nedostatku u istom košu s Turcima.
Sa druge strane Kinezi jesu oportunisti, jesu lukavi, jesu lopovi (intelektualne svojine), ali su i prilagodljivi, fleksibilni, uračunljivi i spremni na rizik što se može videti po elektronskim (Huawei, Xiaomi) i građevinskim gigantima (Sany, Liugong). Ovi drugi su savremena repriza južnokorejskih koncerna Hyundai i Doosan Infracore (danas Develon).
Što se saobraćaja tiče uspešniji su u šinskom segmentu (višedecenijskim prikupljanjem tehnologije serijskim partnerstvima sa iskusnijim zapadnim, korejskim i japanskim teškašima) nego u drumskom i to uglavnom zbog emisionih standarda zapadnih agregata/podizanja cene vozila odnosno negativnog uticaja na konkurentnost po pitanju odnosa cena/kvalitet (po čemu su u nedostatku u odnosu na niskobudžetne proizvođače na zapadu Evroazije, surprise, surprise upravo Turke). Iz tog razloga prednjače upravo na polju drumskih elektrovozila, a u toj priči je BYD dobar primer prilagođavanja stranim tržištima.