Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 238 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 12 4,8%

  • Ukupno glasača
    250
Conecto 181 je mašina i nešto najbolje sto se skorije vreme desilo na 307 je sto su njega stavili kao redovnog sihtasa. Vozio sam se Bmc-om bas skoro u Novom Sadu i ono je nego i zemlja u odnosu na Beograd, nigde lupanja, nigde škripanja, paneli svi na mestu, prosto mi je neverovatno da je tolika razlika u kvalitetu i jednino mi je logika da se tu nešto ozbiljno mulja u vozilima koja stižu u Beograd, nemoguće da su samo u Beogradu Higeri i Bmc tako loši
 
Conecto 181 je mašina i nešto najbolje sto se skorije vreme desilo na 307 je sto su njega stavili kao redovnog sihtasa. Vozio sam se Bmc-om bas skoro u Novom Sadu i ono je nego i zemlja u odnosu na Beograd, nigde lupanja, nigde škripanja, paneli svi na mestu, prosto mi je neverovatno da je tolika razlika u kvalitetu i jednino mi je logika da se tu nešto ozbiljno mulja u vozilima koja stižu u Beograd, nemoguće da su samo u Beogradu Higeri i Bmc tako loši
Ja ne bih iskljucio mogucnost da su ti autobusi bili namenjeni za neko drugo trziste a da smo mi upali kao druga opcija nakon sto je ta druga strana otkazala ugovor....
 
Ja ne bih iskljucio mogucnost da su ti autobusi bili namenjeni za neko drugo trziste a da smo mi upali kao druga opcija nakon sto je ta druga strana otkazala ugovor....
međutim, ovde sam saznao da to ipak nije slučaj, tako da je*******iga....ostaje samo da se molimo da će gsp uspeti da stane na noge
 
Conecto 181 je mašina i nešto najbolje sto se skorije vreme desilo na 307 je sto su njega stavili kao redovnog sihtasa. Vozio sam se Bmc-om bas skoro u Novom Sadu i ono je nego i zemlja u odnosu na Beograd, nigde lupanja, nigde škripanja, paneli svi na mestu, prosto mi je neverovatno da je tolika razlika u kvalitetu i jednino mi je logika da se tu nešto ozbiljno mulja u vozilima koja stižu u Beograd, nemoguće da su samo u Beogradu Higeri i Bmc tako loši
Више су на Новом Насељу него у саобраћају. А то доказује чињеница да у претходном периоду је на 7 ишао соло а на 8 2 соло аутобуса заредом уместо једног зглоба. Панел ниједан у равни а некима је већ замењен и баш шетају. Мотор далеко бучнији од нашег.

Што се соло тиче он је још гори. Губи вучу а уз Фрушку гору, тачније Поповицу једноставно јако лоше вуче, толико да лежећи морају прећи у пуној брзини.
 
Conecto 181 je mašina i nešto najbolje sto se skorije vreme desilo na 307 je sto su njega stavili kao redovnog sihtasa. Vozio sam se Bmc-om bas skoro u Novom Sadu i ono je nego i zemlja u odnosu na Beograd, nigde lupanja, nigde škripanja, paneli svi na mestu, prosto mi je neverovatno da je tolika razlika u kvalitetu i jednino mi je logika da se tu nešto ozbiljno mulja u vozilima koja stižu u Beograd, nemoguće da su samo u Beogradu Higeri i Bmc tako loši
Dobri su Konekti za svoje godine. Bolje se drže i od najnovijih vozila, kamoli od svojih vršnjaka drugih proizvođača. Da je problematična bila samo jedna nabavka novih vozila reklo bi se da je slučajnost, ali jedna za drugom teško. Mislim ni ne treba da nas čudi ako uzmemo u obzir da skraćivanje rokova neizbežno dovodi do pada kvaliteta kod niskobudžetnih ponuđača, mada za razliku od Higera BMC nije imao kratak rok isporuke, pretpostavljam ni za lager a kamoli za ove najnovije. To dovoljno govori o (ne)sposobnosti proizvođača.
 
BMC je 2019. godine na tenderu gde su od njih stigli autobusi sa lagera imao rok od 60 dana od dana potpisivanja ugovora da isporuči 70 autobusa.
Iste godine je Higer imao rok od 160 dana od dana potisivanja ugovora da isporuči 170 autobusa.
 
^^^Da, pa zato je BMC prvobitno i uzet sa lagera jer nije mogao isporučiti za tako kratak rok. Na vozila su kvalitetnija jer je rok grada koji ih je prvobitno naručio verovatno bio duži. Ni ne čudi zašto su bolji nego ovi zglobni. A Higer je imao praktično isti rok po komadu da napravi. Užas. Tako to ide kad se ne planira dovoljno unapred.
 
Ja sam se godinama vozio sa #181 I moram da kažem da mi je žao što više ne vozi na 305. tj upadne ponekad, ali bih ga uvek birao pre svakog Higera.... Čak mu je leti i hlađenje radilo.
Sad kad je remontovan I zategnut, baš je uživanje, I grejanje mu je za razliku od Kineskih šklopocija odlično.

Danas sam se vozio sa Higerom #3531 (bivšeg redovnog na 307) a sada redovnog na 308. I bilo je hladno... Poražavajuće za bus star 3 godine.
Takođe u Higeru #3418 ili #3419 na 21A (video sam ih oba) sam uočio detalj koji me je zaprepastio... U ili su u neku foliju unutrašnji displej kod prvih vrata... Izgleda kao da su ga prilepili nečim da ne otpadne 😮

To je danas GSP... Održavanje pomoću štapa i kanapa.
Iskreno se nadam da će sledeća nabavka uključivati malo kvalitetnija vozila koja će trajati (čitaj Conecto 2005., Solaris 2012.).
Bmc I Higer su stvarno dno ove bare sa krokodilima ⚡
 
Црче 31 БМЦ на станици код команде.
Био још један 31 иза па су путници прешли у тај, и уз мало гимнастике успео је да га обиђе.
Нисам видео шта је проблем али није ни празан успео да крене.
 
Japance sam vidjao ponekad to mi nije čudno nego juče sam se bas iznenadio kad sam video solo,
Šteta ako budu povlačili Japance i MB konekte, zbog starosti, solidna vozila i dalje, zadnja serija ikarbusa iz 2006 nije im ni ni do kolena.
 
Budu i na 23 i 65
na 65 od dolaska BMC nisam video nista osim solarisa i BMCa, a na 23 sam video N seriju, mislim da je bio 948, kad sam bio u gradu pre neki dan. Moram napomenuti da je taj autobus uzasno zvucao. Dosta su propale N serije i mislim da ce one nakon japanaca prve u rashod.
 
Juče je jedan zglobni bmc bio u kvaru kod starog merkatora a jedan solo na 88 i to van špica, jel se to vraća ponovo ludilo iz septembra.
Vraća se, kao da nismo upozoravali. Al neka, što se više opeku to bolje. Ako nastave sa škart nabavkama teško da će dobiti sledeći mandat, posebno ako uzmemo u obzir da moraju da se izbore sa većim sistemskim problemima od samog voznog parka.
 
Na šta liče Solarisi sada, 3050 izgrebana farma, iskrivljen - a da stvar bude još gora, nije to najgori primerak. Ponašamo se kao da će uskoro u rashod, a oni su kičma gradskog prevoza i dan danas.
 
Baš sam ugledao jedan na 85, sav je na zemlji. Prikolica je (subjektivni osećaj) bila 5-10 centimetara bila odvojena od zemlje. J****i ih BMC-ovi kad su apsolutno prestali Solarise da održavaju.
 
Čini ti se da su prestali da ih održavaju. Uvek je bilo boljih i lošijih primeraka. Jedno vreme na Karaburmi skoro da nije bilo primerka da vuče dobro. Bolja je situacija sad sa njima, iako možda to ne izgleda tako na nekim pojedinačnim slučajevima. Prosto stižu godine i njih, a i kilometraža. Nedostaju delovi, opet, mislim mogu da pretpostavim, pa se odlaže šta se može sa radovima, iako to nije pametno. Ali na kraju, tako je kako je, radi se sa čim se ima i može.
 
Vrh