Sad mi je jasno zašto sam danas video 95x kod pošte na Dušanovcu. I danas izgleda kanturina vadi kontejner.
Aha, znači stariju seriju šalju tamo. Nisam ih odavno video, tek ponekad na 30 ili 53. Video sam danas kao nov 180 sa LED displejima i 199 na 57 dobro popunjen.
Ima ih različitih. Recimo danas baš karaburmin 3166 bio na 23. Pa to nije uporedivo s BMC. Iako mu vešanje kucka ne treska uopšte, samo propada na neravninama ko Avtomontaža. Kad pomenem tvrdoću upravo na to mislim, u smislu da se bitno razlikuje od mekanog Mercedesa. Međutim BMC koliko god sam mislio da neće nalegati na srednju osovinu zbog kraćeg osovinskog razmaka između druge i treće, udara iz sve snage zbog prevelikog bacanja upravo izazvanog gotovo izjednačenim osovinskim rastojanjima (
baca se ko Citaro G ili novi Urbino 18 IV). Ni 3017 koji je danas bio na 17 ne odudara mnogo od karaburminog, samo što ne kucka dole. Enterijer, konstrukcija i motor nemaju veće razlike. Znači kad bi ih poslali na ljudski remont pod nadzorom proizvođača sve bi se to zateglo. Nema sumnje da su to veoma izdržljiva vozila nad kojima se GSP po nečijem naređenju iživljava već godinama (i pre dolaska BMC).
Imao sam sreće što danas uopšte nisam uhvatio BMC, već sve Solarise (na 18 uobičajene, na 23 umesto faličnih BMC) jer ljudi moji ono i spolja toliko lupa po šinama da sve zveči na drugoj strani Požeške. Pri izlasku iz Solarisa u povratku iz grada čuo sam pucketanje poput petardi bačenih u daljini, međutim bio je to samo 3540 sa 88 koji je zatvarao vrata ispred 23-ke. Užas. A inače osim BMC ni Higeri se ne drže dobro jer sam danas na 53 video 210 koji baš prdi i drnda.
Ako izuzmem što sam pukom srećom uhvatio više od jednog Solarisa, srećna okolnost je i to što danas nije bilo ni većih poremećaja (ako izuzmemo standardne konvoje trola), niti gužve u vozilima. Rekao bih da je zglobna 23 sa 50% opterećenja postigla neki balans komfora i ekonomičnosti, čak je moglo komotno bez guranja još 20 da stane (dakle pun solo komotno). Bilo oko 80 putnika, koliko sedišta toliko i straphengera što je dovoljno da se bez guranja rasporediš gde ti odgovara ili dođeš do najbližih vrata.