pošto se pričalo o 948, da dodam dve epizode od letos
1) negde u julu kod mene 1029 na 95, prolazim kod orla pored 948 oko koga stoje tragovi gašenja požara u predelu motora. još jednom. ja mislim četvrti put u godinu dana. dva puta su bila i medijski ispraćena. 1029 bez problema do kraja smene naravno i to po vrućinčini. 948 je naravno pušten opet i narednih meseci je postao još gori, ceo oktobar i novembar je vozio ukošen ko slovo A.
2) mesec dana kasnije opet mi zapao 1029 ali na još težoj 23. popodne u jednom krugu ja uz košutnjak, tamo u razmaku od 50 metara stoje u kvaru 867 i 886. do kraja smene (2 još kruga) ja sa 1029 vučem svoje i putnike polaska iza do pevca, opet bez problema, uzbrdo ide ko nizbrdo, prav ko strela.
sad vi pogađajte od ta 4 autobusa koji je rashodovan, a koja 3 još rade.
dobro 886 je i bio planiran da ostane pošto je remontovan u srboautu i tu nema ništa sporno, to što su za remont šasije izabrali problematičan bus i nisu ga sredili posle je druga priča, 867 ajd da kažemo da može da prođe. međutim ni u ludilu 948 (niti još nekoliko n) nije trebalo da ima prednost nad bilo kojim od ik201 koji su s karaburme nepravedno poslati na poljanu ikarbusa gde su već počeli i da ih seku.
potpuno neracionalna i neobjašnjiva fiks ideja s uklanjanjem ik201 po bilo koju cenu. neki jesu morali da idu, ali nekim od njih je oduzeto još nekoliko god. opuštenog rada u šihtama i to u situaciji u kojoj su potrebni zglobovi. ilustracije radi 902 je godinama unazad kao smenska rezerva nedeljno imao pređenih više km od mnogih zaduženih kola a da pritom po rasporedu uopšte nije izlazio vikendom u saobraćaj.