Toma
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 24.05.2020.
- Poruke
- 564
- Pohvaljen
- 2.154
Pa dobro da, svako ima pravo na svoje misljenje naravno. Meni se licno sviđalo, lep je kontrast bio. Međutim, mislim da je krem crvena (ona svetlija, pre bojenja u žuto) bila dosta lepsa nego ova tamnija, koju sad koristi gsp. Ne mogu sad da nadjem primer, ali se secam jedne slike koju sam video. IK 201 mislim, kombinacija bele i crvene koja vuce na roze. Evo najblize tome sto sam mogao da nadjem.Žuto plava je najveći promašaj gsp, od kako preduzeće postoji crvena je bila, pa posle zelena i opet vraćeno u crveno te dve boje su obeležile gsp pogotovo crvena, dve decenije žute dovoljno je bilo zbogom i doviđenja, jedno još ostaju japanci za koje se nešto priča da završavaju svi svoje vožnje kroz koji mesec zbog ugovora od 20 godina ako je to istina.
Kamo sreće da je sve vraćeno u crveno belu najlepše je stajala na tramvajima.
Mislim ukusi su različiti, ali po mom mišljenju žuta kao samostalna predstavlja odličan izbor (primer BVG Berlin). Em imaš samo jednu boju (jeftinije, frekventnije farbanje=bolja zaštita od korozije, ekonomično prefarbavanje u slučaju ljuštenja od reklama) uz to upadljivu iako prijatnu na oko (crvena je zapravo napadna), em bolje markira crnilo staklenih površina kojih svakom novom generacijom modela nažalost ima sve više (M.A.N, Scania i VDL odlični primeri).Žuto plava je najveći promašaj gsp, od kako preduzeće postoji crvena je bila, pa posle zelena i opet vraćeno u crveno te dve boje su obeležile gsp pogotovo crvena, dve decenije žute dovoljno je bilo zbogom i doviđenja, jedno još ostaju japanci za koje se nešto priča da završavaju svi svoje vožnje kroz koji mesec zbog ugovora od 20 godina ako je to istina.
Kamo sreće da je sve vraćeno u crveno belu najlepše je stajala na tramvajima.
Nažalost Lazare, u pitanju je samo moje šminkanje autobusa na slici. Prosto imamo previše autobusa koji su kao sa ratišta izašli i kada to vidim na mojoj fotci (a pogotovo uživo) sloši mi se do kog stadijuma uništenosti i razorenosti su dovedena neka vozila, te ponekad uzmem da malo sredim bus bar na fotci da izgleda pristojno. Trudim se da to radim u što manjoj količini, jer želim da mi autobus izgleda isto kao i uživo, ali moj perfekcionizam mi to ne da.E ovako treba bus da izgleda. Kao prvo, žuta mnogo bolje izgleda od crvene. Kao drugo, ovaj bus nigde ne izgleda oštećeno ili prljavo (osim možda onog jednog rebra hladnjaka ali da ne cepidlačim). Ne znam od kada je ova slika, ali je svakako ovaj bus jedan od boljih.
Mislim ukusi su različiti, ali po mom mišljenju žuta kao samostalna predstavlja odličan izbor. Em imaš samo jednu boju (jeftinije, frekventnije farbanje=bolja zaštita od korozije, ekonomično prefarbavanje u slučaju ljuštenja od reklama) uz to upadljivu iako prijatnu na oko (crvena je zapravo napadna), em bolje markira crnilo staklenih površina kojih svakom novom generacijom modela nažalost ima sve više (M.A.N, Scania i VDL odlični primeri).
Iskreno, meni bi više prijala skroz žuta nego raznorazne varijante crvene (bočno skroz crvena sa belim krovom i crvenim klimama, crveno-krem sa belim krovom i klimama, crveno-krem sa žutim krovom a belim klimama, crveno-bela sa različitim uklapanjem na prednjoj i zadnjoj masci). Idi bre beži, šta će nam još veći cirkus. Solarisima su trebali da prefarbaju tamnoplave trake i klime u istu RAL nijansu, a sve ostale u Lastinu crvenu sa crvenim klimama, a belom osnovom na krovu ili u potpuno crvenu (bez zorro maske sa crnim svetlima, bez sivih elemenata kod BMC). Oslo ima obe varijante, M.A.N kao Lasta i Solaris potpuno crven. Nakon ljudskog remonta i Solarise bi unificirali sa ostatkom voznog parka i ćao. Na taj način bi prešli na crvenu bez cirkusa.
Upravo to.Prosto imamo previše autobusa koji su kao sa ratišta izašli i kada to vidim na mojoj fotci (a pogotovo uživo) sloši mi se do kog stadijuma uništenosti i razorenosti su dovedena neka vozila, te ponekad uzmem da malo sredim bus bar na fotci da izgleda pristojno. Trudim se da to radim u što manjoj količini, jer želim da mi autobus izgleda isto kao i uživo, ali moj perfekcionizam mi to ne da.
Pa u odnosu na stanje, tip i konfiguraciju vozila (praktičnost) i nije toliko bitno, međutim svakako je bitnije od estetike. Način sprovođenja ukoliko nije nasumičan, odnosno ako je posledica planova sam po sebi može sprečiti nedoslednosti koje dovode do novog pogoršanja. Da bude još gore, to je upravo ahilova peta mnogo čega drugog, ne samo u gradu nego u čitavoj zemlji. Kad bi tako stihijski pravili vakcine "pocrkalo" pomor bi bio veći od virusa.Možda čak nije ni tako važno pitanje koje tačno boje, dokle god se to na neki način tako napravi, brendira, da bude na svim vozilima isto, da uvedu neku karakterističnu šaru - kao što je na autobusima i novim tramvajima u Beču. I, naravno, dokle ne bude kombinacija trobojke odjednom.
Ali je i cela ta unifikacija mislim čak sporedna stvar, a i način sprovođenja iste.
Edit:
Upravo to.
Dosadašnje iskustvo je pokazalo da se mekše oslanjanje odlično ponaša po beogradskim neravninama koje fino neutrališe...
Interesantan detalj, mada cele felne u boji karoserije doprinose koloritu (Madrid, nekada i Zagreb), posebno novih M.A.N-ova u slučaju da kolor-šema ne obuhvata nalepnice ispod ivice prozora kao u Stokholmu. Jeste da se prljaju ali ipak su vidljive. Ratkapne bi ovde nažalost otpadale.Meni bi bilo baš cool da Solarisi na felnama imaju crveni “prsten”, kao što ima recimo Varšava na svojim Urbinima, mnogo moćno izgleda. Ovako:
Solaris Urbino 18 III by Conecto NS, on Flickr
Zglobni kineski i turski krsevi u najaviJuče je neko okačio na temi o trolejbusima vest da GSP planira da na leto raspiše tender za kupovinu novih električnih autobusa. Istražujući sam naleteo da pored tog tendera, planiraju da raspišu i tender za obične autobuse, takođe na leto. Videćemo šta će se od svega toga ostvariti.
Neka budu poljaci i bicemo na konju. Dobro su se pokazali i najpametnije je da ih ne menjamo.... Dovoljno govori da osim 3169 koji je izgoreo, SVI ostali Solarisi rade jos uvek.Zglobni kineski i turski krsevi u najavi
Jeste to super, al seti se da su isti ovi odbili Solaris 2 puta, za buseve i trole, tako da od toga nema ništa, odbice ih ponovoNeka budu poljaci i bicemo na konju. Dobro su se pokazali i najpametnije je da ih ne menjamo.... Dovoljno govori da osim 3169 koji je izgoreo, SVI ostali Solarisi rade jos uvek.
Pa valjda nece i treci put, moli boga da nisu toliko glupi....ako iko tamo ima oci videce da su solarisi najpouzdaniji autobusi koje su kupovali...Jeste to super, al seti se da su isti ovi odbili Solaris 2 puta, za buseve i trole, tako da od toga nema ništa, odbice ih ponovo
Njima nije u interesu kvalitet, već isključivo novac, tako da možemo očekivati ili Higere ili BMC ili nešto treće koje se ne može videti nigde u Evropi sem kod nas.Pa valjda nece i treci put, moli boga da nisu toliko glupi....ako iko tamo ima oci videce da su solarisi najpouzdaniji autobusi koje su kupovali...
Moja greska.Bitno je napomenuti da je izgoreo zbog požara na autobusu pored njega. I ispravka, izgoreo je 3179.
Neće ih odbiti, jer se Solaris neće ni prijaviti treći put. Čisto sumnjam da će nakon prošlog muljanja na tenderu da se za*ebavaju sa srpskim bratsko-kumovskim tenderima.Pa valjda nece i treci put, moli boga da nisu toliko glupi....ako iko tamo ima oci videce da su solarisi najpouzdaniji autobusi koje su kupovali...
Odbio je i Đilas pre nabavke beloruskih šklopocija. Bio je Trollino na testu. Sve je to isto političko đubre, manje-više se pokaki na različitom mestu.Jeste to super, al seti se da su isti ovi odbili Solaris 2 puta, za buseve i trole, tako da od toga nema ništa, odbice ih ponovo