Dobro sad, pa što baciti i te Ikarbuse iz 2006, ako su još koliko toliko solidni. Ima svakakvih u saobraćaju, to stoji, al šta ćemo onda sa privatnicima? Pogledaj na šta liče pojedina vozila (MAZ, Akia, Liaz svi potpuno niskopodni), posle samo pet šest godina rada. Čast izuzecima, u smislu onih privatnika kod kojih čak i MAZ bude koliko toliko pristojan. Trebali smo odbiti tom logikom i donaciju Japana, jer u momentu isporuke, niskopodni autobusi su uveliko vozili evropskim gradovima, i to jedno desetak godina. Ima i po Evropi i te kako starijih vozila. Sve zavisi od eksploatacione politike svakog grada ponaosob. Negde ne prelaze tako mnogo, pa rade po 20 godina, a negde ih pređenom kilometražom istroše za deset. Samo starih škodinih trola TR14 i 15 ima podosta sigurno po Češkoj, Slovačkoj, Mađarskoj itd. Tramvaja tek, starih i po 50 i kusur godina. Kod nas je veći problem surova eksploatacija praćena tek neophodnim održavanjem. Iz jednog Berlina, Niš ekspres je do skoro uvozio vozila s početak ovog veka. Ok, jesu to svakako modernija vozila, al poenta je da i tamo znaju da ih teraju skoro pa samog kraja.