prostorni planer
Advanced
- Učlanjen(a)
- 07.06.2010.
- Poruke
- 2.415
- Pohvaljen
- 4.664
Nikada se promene ne desavaju tokom praznika, vec sa prvim normalnim radnim danom. Ja ih ocekujem tek 09.01.
Ne da ovca da je sisaju za kartu.
Ima u Rusiji ovaj sajtМислим да је неки руски или чешки сајт са сликама имао такве спискове. Дуго је био блог из негде 2010-11 са списковима тадашњих возила по погонима и њиховим ГБ. Мислим да члан @becks89 на свом форуму има неке спискове.
Ево овде се може наћи нешто http://phototrans.eu/24,674,0.html
Evo ovde je jedan bata napisao za 2012. godinu:Castim rucak onog ko mi nadje spisak koji modeli buseva su imali koje garazne brojeve u gspu.
Cuo sam da taj spisak postoji, pa ako neko zna nesto o tome, bio bi mu jako zahvalan
Poklonjen Nisu za školski prevoz i tu nije dugo vozio, sad ne znam gde jeVidim popraviše displej kod IK112LE #3221 redovnog na 304.
Inače,zna li iko šta se dogodilo sa #3209? Nikad nisam ni video to vozilo.
Hvala puno!Evo ovde je jedan bata napisao za 2012. godinu:
Ništa, uvek!Hvala puno!
Možda ni ovca ni njena vlasnica ne mare za kartu, ali to nije ni za očekivati imajući u vidu gotovo tradicionalnu razmetljivost ovdašnjih vlasti (sadašnje i prethodnih).Ne da ovca da je sisaju za kartu.
Od skoro Karaburma i Novi Beograd dele 95 i 77Vidjen 3034 na 95. Zar nije on sa NBG? Takodje, vozio sam se sa 84 na 27E, zbog cega mi je drago.
P.S Dva solarisa redovnjaka na 65, 3190 I 3194, ne prestaju da voze I pored toga sto je 65 "full BMC linija"
Video sam ga danas, prelepota kako izgleda i ide.Na 307 još jedan Higer, 3530 na 5/307 i sad su na svih 5 redovnih polazaka Higera, a 181 Conecto je na sihti, skinut sa 305 i dat na 307. Sreća pa nije mnogo hladno, inače bi bilo smrzavanja u Higerima ove zime.
Za 77 Sam znao, ali za 95 ne, hvalaOd skoro Karaburma i Novi Beograd dele 95 i 77
#3530 je baš očuvan i strava ide, jedan od najboljih higera po meni. On je radio dugo na 2/57 kao redovan, međutim kad je ova bag** ukinula polazak 2/57 posle 18h od 28 novembra nama su stavili #199, a #3530 je bio na 53 neko vreme i sad je na 307 otišaoNa 307 još jedan Higer, 3530 na 5/307 i sad su na svih 5 redovnih polazaka Higera, a 181 Conecto je na sihti, skinut sa 305 i dat na 307. Sreća pa nije mnogo hladno, inače bi bilo smrzavanja u Higerima ove zime.
Ovuda. Devijacija 56 bi preuzela prifernu deonicu postojeće 52, dok bi preusmerena 52 preuzela 51. Ne znam da li Capacity može u Jug Bogdanovu da skrene ali na tim krajevima 51 i 52 slabo opterećenje ne bi zahtevalo značajno pojačanje 56. Treba imati u vidu da devijacija iziskuje veći broj istih vozila, tako da bi kapacitet najbolje bilo obezbediti većim vozilima, makar po cenu skraćenja do Gepratove (Zeleni Venac bi osim 52 pokrila zglobna 56L, i indirektno zglobna 37 u blizini, a Kraljice Natalije osim njih i metrobusi 23 i 56 na stajalištu Gepratova). Inače ne bi bilo loše napraviti uvučena presedačka stajališta za 52 i 56 između Trgovačke i Vinogradskog venca u Jablaničkoj, a možda bi čak bilo moguće proširenje tog parčeta na 6 traka. To je inače odlično mesto za metro stanicu. Ko želi trasom postojeće 51 ka gradu ili 52 ka Cerak Vinogradima preseda sa 52 na 56, i obrnuto, mada imajući u vidu značajna preklapanja ka gradu većina ne bi ni htela da preseda.Nisam samo razumeo kuda bi isla 56 i zasto je 51 suvisna?