Pričam prvenstveno o izmenama dok se ne dočeka taj famozni metro, a posle nema sumnje da bi sigurno došlo do značajnih promena u smislu preusmerenja iz centra, posebno ka Zelenom Vencu. Nisam ni rekao da bi tako ostalo pa ne znam na osnovu čega donosiš pogrešan zaključak? Mislim zašto 56 ne bi mogla postati nova kapacitetna zapadna 50 sprovedena tunelom ispod Ade do Zemuna preko blokova? Zašto
nova 51 umesto 23 ne uhvati indirektno Prokop,
88 Vidikovac,
55 Novi Železnik (UMP tunelom),
512 Stari Železnik preko Makiša? Ta kaskada je inače pozitivna posledica uvođenja metroa na dijametralnim koridorima jer se na taj način postiže bolja pokrivenost jačim linijama bez izražene redundancije (jedna ulica=jedna-dve linije, izuzetno samo mestimično više).
Uvodili bi se fideri, kako ne bi, gotovo bi sigurno upravo takva 52 bila skraćena, međutim posmatrajući aktuelne trendove zapadnih metropola (sa razvijenim šinskim mrežama) koje su postepeno prešle na koridorski sistem nesumnjivo bi došlo i do preusmeravanja koridorskih linija na poprečne ili paralelne trase, sa fiderima u funkciji pojačanja perifernih deonica u zoni metro stanica. Zapadni gradovi koji praktikuju takav režim imaju vrsne stručnjake, pa je priča o nestručnosti Hamburga u odnosu na Đenovu (koja inače ima i koriodorske zglobne, a prisiljena je na gomilu kratkih fidera zbog morfologije terena) besmislena.