Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
ja u životu nikada nisam video ovakav bus, verovatno neka eksperimentalna verzija?
 
jel se meni nesto prividja ili su ova srednja vrata sa nekim stubom u sredini i prakticno sa dva odvojena ulaza-izlaza
 
Evo, pogledaj još jednom iz ovog ugla :

26avg002am2.jpg


26avg001th3.jpg
 
dragan":1fukpmlv je napisao(la):
Ovo je 103, a na onom gore je br. 1 jer je prvi napravljen.
Pogledaj oznaku stoji pored vrata ispod znaka "Trudnice imaju prednost" definitivno je 103 e sad ne vidim najbolje da li je IK, M, ili IM..

A ovo 1 je definitivno GSP-ov inventarski broj u nekoj od garaža, nema šanse da je to oznaka iz Ikarbusa.
 
Ma, pusti brojeve ..vidiš da ima dvoje duplih vrata na sredini...

...a, i duži je više od dva metra od '103'-ke.
 
vrachar":33udmbtt je napisao(la):
.... najverovatnije sajamska verzija.
Nije, evo mala pomoć .. postoji samo jedan komad na celom svetu. :)

Imam i priču o njemu, koju mi je ispričao vozač.
Ali, predhodno da vidim da li je neko nekad uopšte video ovaj bas.
 
Sad me ovaj članak bacio u dulemu .. zbog priče vozača
koji mi je rekao da je taj bus sastavljen od dva slupana.
Navodno jedan je bio slupan od napred,a drugi otpozadi.
I majstori se uhvatili posla da naprave kombinaciju.

E,sad tamo piše i model 'IK 103 4B' ... da je poklonjen gradu ?!
Da li je uopšte napravljen još neki komad? ..moram sutra da zovem 'Ikarbus'. :)
 
dragan":3ep4qb02 je napisao(la):
koji mi je rekao da je taj bus sastavljen od dva slupana.
Navodno jedan je bio slupan od napred,a drugi otpozadi.
I majstori se uhvatili posla da naprave kombinaciju.
:lol: :lol:
 
Ovi Ikarbusi cak i relativno novi izegladju izandjano i staro. Da li se ovi novi (niskopodni) prave od boljih materijala? Mozda nam je vozni park jedan od najmladjih u Evropi, ali sigurno tako ne izgleda.
 
dragan":wdlyx99t je napisao(la):
Sad me ovaj članak bacio u dulemu .. zbog priče vozača
koji mi je rekao da je taj bus sastavljen od dva slupana.
Navodno jedan je bio slupan od napred,a drugi otpozadi.
I majstori se uhvatili posla da naprave kombinaciju.

E,sad tamo piše i model 'IK 103 4B' ... da je poklonjen gradu ?!
Da li je uopšte napravljen još neki komad? ..moram sutra da zovem 'Ikarbus'. :)
Ala te je naložio :) opreznije sledeći put. Ovo je definitivno nov.. jedino su u Ikatbusu mogli da ga sastavljaju od koje čega ali to mu dođe fabrika :)

Prilično očigledno da je ovo original ... nego zašto li je projekat propao ? Izgleda jako "protočno".
 
Ovo je niskopodni Ikarbus IK 106. Napravljen je samo jedan i dan danas se koristi kao zamena.

ikarbus11fd.jpg
 
Ikarbus izvozi minibuseve u EU
BEOGRAD, 28. avgusta 2007. (Beta) - Beogradska fabrika autobusa Ikarbus najavila je da će do kraja septembra u saradnji sa sa italijanskom firmom Bredmenarinibus izvesti 20 minibuseva u Evropsku uniju.

Kako se navodi u saopštenju, prvi od dva modela autobusa koji će se u saradnji dve kompanije izrađivati za tržište EU, biće predstavljen u sredu u Ikarbusu.

Na prezentaciji će generalni direktor Ikarbusa Srećko Nijemčević govoriti o saradnji sa firmom iz Bolonje i o novom ambulantnom vozilu koje će se u beogradskoj fabrici proizvoditi po licenci francuske kompanije TIB iz Brezola.
Izvor: Beta
Link: http://www2.beta.co.yu/default.asp?m=Ekonomija,eko&j=sr&h=Home,sr&prikaz=1688949
 
dGoran":ug983i75 je napisao(la):
dragan":ug983i75 je napisao(la):
Sad me ovaj članak bacio u dulemu .. zbog priče vozača
koji mi je rekao da je taj bus sastavljen od dva slupana.
Ala te je naložio :) opreznije sledeći put. Ovo je definitivno nov.. jedino su u Ikatbusu
mogli da ga sastavljaju od koje čega ali to mu dođe fabrika :)
Ma, ne bih ja baš tako lako odbacio priču vozača, koji inače radi na
održavanju...samo je zamenio kolegu za tu jutarnju vožnju na Avalu.
Reče da odavno nije bio na Avali,a vodio sam ga da vidi i građenje Tornja. :)

Što se tiče sastavljanja dva busa u jedan, to je najmanji problem,pa je
moguće da su to uradili i u GSP-u ...zavarili dve karoserije po sredini.
Nešto mi i ne liče ova dva sa prednje strane ...sve je tu moguće - u zemlji Srbiji. :D

bassrd5.jpg
 
Prvobitni IK 103 je imao velike staklene povrsine kao model nalevoj strani. Zbog loseg kvaliteta konstrukcije i stakla model je kasnije doradjen na verziju sa desne strane koja se i danas pravi. Mnogi Ikarbusi su tokom svog generalnog remonta doziveli transformaciju prednjeg dela pa najverovatnije i navedena 106tica.
 
Pa, vidim da mi nešto ne liče, a onog vozača-mehaničara ću da
propitam još jednom o nastanku ovog basa sa dvoja duplih vrata...

.... tamo negde od maja '08god.kad opet krene linija 400. :)
 
Steta za to staklo... Bus stvarno mnogo bolje i savremenije izgleda sa vecim staklenim povrsinama..
 
Jbg... to ti je problem nase industrije. Dizajn odlican a izrada jadna. Inace, dizajn za IK103 je na oktobarskom salonu 1993. dobio prvo mesto. Za to vreme, takav izgled je bio vise nego savremen. Steta sto Ikarbus nije mogao da to izvede do kraja...
 
Pa, umesto da probaju da rese problem i zadrze dizajn (pogotovo ako je vec i nagradjen) oni idu linijom manjeg otpora i nazaduju... Sa takvim razmisljanjem ne treba ni da se orijentisu ka razvijenim trzistima jer ih tamo takve niko nece!
 
Nova vozila u „Ikarbusu”
N_piJYyNFdu1o0fOjV9LYi9BwVConjgbdFGrU.gif


Dva nova vozila, gradski minibus „M231” i najsavremeniji kombi za pružanje prve pomoći, predstavljena su juče novinarima u fabrici „Ikarbusa”. Oba noviteta urađena su u saradnji sa inostranim partnerima.

Minibus „M231” proizveden je na osnovu tehničke dokumentacije italijanskog proizvođača autobusa „Bredamenarinibusa” iz Bolonje, sa kojim je „Ikarbus” pre pet meseci sklopio ugovor o poslovno-tehničkoj saradnji.

– Ovaj minibus prvi je u seriji od dvadeset vozila koja će biti proizvedena do kraja septembra. Planirano je da italijanskom partneru isporučujemo 200 autobusa godišnje, a do kraja ove godine u Italiju će otići 50 vozila – rekao je Srećko Nijemčević, generalni direktor „Ikarbusa”.

Novi minibus opremljen je uređajem za satelitsku navigaciju, odvojenim rashladnim uređajima za vozača i putnike, elektropomičnom platformom za ulazak invalida i majki sa decom i kamerom za kretanje vozila unazad. Umesto retrovizora, unutrašnjost minibusa pokrivaju tri kamere, a u njega su ugrađeni i audio i video-uređaji, pomoću kojih se putnici obaveštavaju u koju je stanicu autobus ušao i koja je sledeća stanica.

– Uprkos problemima koji prate početak svake proizvodnje, zadovoljni smo našom saradnjom i nadamo se da je proizvodnja ovih vozila samo početak budućih zajedničkih projekata – izjavio je Anđelo Solmi iz sektora proizvodnje i logistike u „Bredamenarinibusu”.

Sa italijanskim partnerom, „Ikarbus” će se predstaviti 15. novembra na sajmu u Bolonji gde će biti izložena dva autobusa našeg proizvođača, koji će biti redizajnirani u „Bredi”, pa će tako dobiti novo dizajnersko rešenje prednjeg i zadnjeg zida.

U „Ikarbusu” će se proizvoditi i ambulantna vozila po licenci francuske kompanije TIB iz Brezola, koja je jedna od najpoznatijih proizvođača u ovoj oblasti. Juče je predstavljen prototip, proizveden na „Renoovoj” šasiji, ali po želji kupca nadgradnja može da se postavlja i na šasije drugih proizvođača. U ambulantnom vozilu moguće je obavljati hirurške intervencije i za vreme vožnje, a prostor oko nosila omogućava medicinskom osoblju da nesmetano radi, čak i kada su u vozilu dva nosila. Vek trajanja sanitetske ćelije je između 20 i 30 godina tako da se ona do tri puta može postavljati na novu samonoseću karoseriju.

– Ministarstvo i domovi zdravlja raspisaće konkurs za nabavku novih sanitetskih vozila i mi se nadamo da će naš kombi ispuniti sve potrebne uslove – izjavio je Nijemčević.
Izvor: Politika
Link:http://www.politika.co.yu/detaljno.php?nid=39255


@boldovani deo, mislim da se radi o onim niskopodnim ikarima koji će dobiti redizajn, dojaja :D
 
Vrh