"mateja"":39mpxfgl je napisao(la):Pa ono je manji autobus, a ne baš pravi minibus
Ustavri, to nije minibus, već midibus, kategorija izmeđi solo autobusa i minibusa. Minibus je više vozilo koje mi zovemo kombi. Opis midibusa ima u wikipediji http://en.wikipedia.org/wiki/Midibus"KiD"":39mpxfgl je napisao(la):pa i sam Ikarbus ga reklamira i prodaje kao minibus
Ja mislim da je to inače slaba tačka niskopodnih autobusa. Oni imaju olakšan ulaz/izlaz, ali prostor kod točkova je mali zbog blatobrana. Niskopodni autobusi imaju manju korisnu površinu za stajanje nego klasični.mateja":2r9v1c0d je napisao(la):Danas sam se vozio u niskopodnom , ali u zadnjem delu i moram da zamerim što ima jako malo prostora za stajanje. Sedišta su sviše uzdignuta, a prolaz je samo za jednu osobu. Ni kod zadnjih vratnema mesta za stajanje.
Kod IK motor je postavljen vertikalno i zauzima jedno mesto za sedenje pozadi.mateja":27rrro3a je napisao(la):Onda bi bili najbolji oni koji su sano na sredini niskopodni, jer za zadnji deo to i nema potrebe.
Inače, Boggdanović kaže kako će naglo da poraste broj putnčkih automobila rastom standarda. Do koje mere to može da ide? Ja se iskreno nadam da to neće uticati na smanjenje broja vozila, već da će nestati gužve u javnom prevozu, njegova cena biti nešto viša i time on biti isplativiji, ali uvek privlačniji od provlačenja automobilom i plaćanja parkinga.
Ukratko:"mateja"":3pq0shyf je napisao(la):A kako vidite rešenje izmeštanja autobuskih terminua iz centra?
Jош када су укидали окретницу у Рајићевој било је говора да је план да троле треба да се спусте до базена 25 мај (сада Милан Гале Мушкатировић), а касније се помињао и оближњи паркинг Жутог таксија.KiD":38opspwf je napisao(la):Nego ja sam cuo da bi trebalo da se krene sa izmestanjem trolejbuskog terminala na studentskom trgu. To je pominjano jos u vreme zatvaranja Vasine ulice za saobracaj medjutim sada se vise o tome nista ne cuje. Da li neko zna za kad je to planirano i da li ce se to desiti uopste na kraju u skorije vreme?
Ne, trole trebaju da skreću ulicom Kralja Petra, pa Dubrovačkom ulicom do kraja. Evo i karte:"Влада"":1ld48s7h je napisao(la):Идеја је била да се из Узун Миркове скреће у Тадеуша Кошћушка па право до базена.
Znači kod Marine "Dorćol" ...Baš će da se obraduju vlasnici jahtiSiniša":374ruu63 je napisao(la):Ne, trole trebaju da skreću ulicom Kralja Petra, pa Dubrovačkom ulicom do kraja.
Заборавио сам у свом посту да назначим да је паркинг Жутог таксија на крају Дубровачке.Siniša":2akbrs0s je napisao(la):Sumnjam da će GSP garažu brzo izmestiti, jer je ona relativno novijeg datuma; otvorena je 1988. godine.
Ne, trole trebaju da skreću ulicom Kralja Petra, pa Dubrovačkom ulicom do kraja. Evo i karte:"Влада"":2akbrs0s je napisao(la):Идеја је била да се из Узун Миркове скреће у Тадеуша Кошћушка па право до базена.
http://img376.imageshack.us/img376/2486/trolabuducnostyu4.png
Malo smo krenuli OT.
dragan":o9knehek je napisao(la):
Znači GSP će biti okružen Uni.Selom i komercijalnim blokovima, a pored UMP-a (2a-2a)
Ako ga Grad izmesti ( nap. iza Dr.I.Ribara ) dobiće još jednu atraktivanu lokaciju.
KiD":o9knehek je napisao(la):Ta GSP garaza nece naravno biti tu kad dodje vreme da se i taj komad zemlje izgradi.
Ne bojim se ja da ce to jos dugo tu.
Izgleda da će učesnici UB 2009g. imati preko puta početnu stanicu i pogled na vozni park.Siniša":o9knehek je napisao(la):Sumnjam da će GSP garažu brzo izmestiti, jer je ona relativno novijeg datuma; otvorena je 1988. godine.