Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 299 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    316
vnc6tg.jpg


e ovo je kad sam s vraco iz resnika

sebtef.jpg


evoga lastin bas
 
Ovi novi su iz Ukrajine ako se ne varam,liče na naše Ikarbuse :rolleyes: a li šta reći Skoplje ima mali budžet,ali i pored toga greh je što nisu uradili barem jednu tramvajsku liniju,sa nekoliko trolejbuskih ali više nema Jugoslovenskih planera koji i podigoše Evropsko Skoplje,ovi ih vode na bliski istok...
 
amm8990":2o1b0is8 je napisao(la):
Ovaj prvi Ikar(b)us mislim da ni u Srbiji nigde ne postoji :shok:
ali zato ovakvih šofera sa peškirom oko vrata imamo koliko hoćeš :D btw danas sam se vozio 6icom oko pola 4, izgleda je bilo neko takmičenje u nekupanju za koje mi nisu javili, išao sam sa kraja na kraj autobusa ali svuda je bilo učesnika. a još nije ni leto :rolleyes:
 
JohnnyLee":2tef2zub je napisao(la):
vucko":2tef2zub je napisao(la):
Da li su autobusi koji imaju visi euro standard manje bucni ili to nema veze?
ne znam za buku, ali znam da je drastično manja emisijia CO[sub]2[/sub] i ostalih štetnih gasova
Pretpostavljam da jeste,gledah neke skripte,ucili smo euro standarde goriva i pise da su motori sa visim standardom tisi,samo je pitanje koje nije ni vazno da li je to zbog motora ili goriva ili oboje :)
 
Da su mi živi i zdravi to je već podeljen grad,a neka budu srećni ako i druga polovina ostane Makedonska :kafa:
 
je li Lastin deker Alexander Dennis, Volvo ili neko treći? bio sam jednom daleko iza njega, pa nisam video marku
 
Opet polupani autobusi GSP-a, ovoga puta 3 komada. Zamislite stignu novi CAF-ovi i navijači ih razlupaju. Lepo je neko napisao komentar, da se za tom grupom počinioca treba tragati, te da im se konfiskuje sva imovina i odvedu na prinudan rad sve dok ne otplate 2.8 miliona € koliko košta vozilo :kafa:
 
huligani se ne voze tramvajima vec samo busem,svaka im cast kako su uspeli bile su kornjace na sve strane po gradu
 
amm8990":2nkzvi13 je napisao(la):
Opet polupani autobusi GSP-a, ovoga puta 3 komada. Zamislite stignu novi CAF-ovi i navijači ih razlupaju.
To se jednostavno resava.
1. Za vreme utakmica Zvezde i Partizana CAF/ovi se skidaju sa linija 9, 10, 14, i gotova stvar.
2. za vreme utakmica, na ulice pustiti stare Ikarbuse iz `90-ih,
3. Sva materijalna steta ide na stetu oba kluba.
 
stf":1zabfo30 je napisao(la):
amm8990":1zabfo30 je napisao(la):
Opet polupani autobusi GSP-a, ovoga puta 3 komada. Zamislite stignu novi CAF-ovi i navijači ih razlupaju.
3. Sva materijalna steta ide na stetu oba kluba.
Dok oni koje prave štetu istu i ne plate (duplo), ništa se neće promeniti... Ne može klub da kontroliše šta rade navijači van stadiona, niti može da ih prevaspita. Zna se čiji je to posao. Policije i sudstva. A sudstvo je najveća rupa ove države...
 
Михаило":2ecd8rk1 je napisao(la):
stf":2ecd8rk1 je napisao(la):
amm8990":2ecd8rk1 je napisao(la):
Opet polupani autobusi GSP-a, ovoga puta 3 komada. Zamislite stignu novi CAF-ovi i navijači ih razlupaju.
3. Sva materijalna steta ide na stetu oba kluba.
Dok oni koje prave štetu istu i ne plate (duplo), ništa se neće promeniti... Ne može klub da kontroliše šta rade navijači van stadiona, niti može da ih prevaspita. Zna se čiji je to posao. Policije i sudstva. A sudstvo je najveća rupa ove države...
Opste je poznato da sudstvo prakticno ponistava svaki uspeh policije, zato sam i predlozio sa klubovi snose stetu. Zasto? Jer ce time, napraviti dogovor sa pravim navijacima, da ovi odstrane idiote iz svojih redova, ako treba i premlacivanjem. Pravim navijacima je zao kada klub placa stetu i sami se se potruditi da se ``ociste`` od navijaca nize rase.
Da samo pojasnim moj predlog:
Klubovi na bi delili stetu, vec bi oba kluba platila celokupnu stetu.
 
stf":2ul340to je napisao(la):
amm8990":2ul340to je napisao(la):
Opet polupani autobusi GSP-a, ovoga puta 3 komada. Zamislite stignu novi CAF-ovi i navijači ih razlupaju.
To se jednostavno resava.
1. Za vreme utakmica Zvezde i Partizana CAF/ovi se skidaju sa linija 9, 10, 14, i gotova stvar.
CAFovi neće vozi na liniji 14.
 
Na 7 svakako, tu ionako idu multiplicirane katice, na 9 se priča da će raditi samo Duewag + prikolica, opet ništa nije sigurno. Treba uzeti u obzir da će novu tramvaj imati pet modula, što je veće od 2 katice, koje su zapravo 4 modula. Inače, nekad su i na trojki išle multiplicirane, zbog fabrika u Rakovici je stvarno bilo potrebe za time. Nadajmo se da će je ipak vratiti posle radova :rolleyes:
 
Na 9 vec sad ide veliki broj tramvaja sa prikolicama. Svakako da su 7 i 12 super za ove dugacke, mada na nbg tramvaji generalno nisu popunjeni.

Voleo bih da Beograd kupi i solo ili dvodelne tramvaje, pre svega za liniju 2 koja bi trebalo da ide cesce. Mislim da bi sistem mogao da bude veoma koristan ako bi postojale samo linije: 2, 7, 9, 10 i 12 + planirani LRT, ali da budu veoma pouzdane
 
Матеја Бељан":2iyidok8 je napisao(la):
Na 9 vec sad ide veliki broj tramvaja sa prikolicama. Svakako da su 7 i 12 super za ove dugacke, mada na nbg tramvaji generalno nisu popunjeni.

Voleo bih da Beograd kupi i solo ili dvodelne tramvaje, pre svega za liniju 2 koja bi trebalo da ide cesce. Mislim da bi sistem mogao da bude veoma koristan ako bi postojale samo linije: 2, 7, 9, 10 i 12 + planirani LRT, ali da budu veoma pouzdane
Okaci pouzdanost macki o rep sa nedenivelisanim i neodvojenim od ostalog saobracaja prevozom u Beogradu.

Mislim, moze GSP da dostigne jednog dana cirisku pouzdanost, ali za isto to vreme moze i metro da se izgradi. Toliko ce im trebati. :D
 
hazard":17o4aw0n je napisao(la):
nedenivelisanim
Zar ovo nije isto sto i nivelisano?:p

Mateja, nije uopste problem broj vozila, pa da bi neke linije morale da budu ukinute. Na nekim od ovih koje pominjes ima cak i viska. U svakom momentu za vreme ovih radova proteklih 5 godina gomila tramvaja lezi u garazi.
 
Vrh