Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Danas je LIAZ od Bloka 45 do Zemuna linijom 73 vozio sa pokvartenim zadnjim vratima, tj. nesto s akompresorom nije bilo ok i zatvarala su se tek izmedju stanica, posle se sredilo. To je toliko opasno, malo da cimne neko moze da ispadne napolje!!!
 
< meni se u beovozu desilo da se u sred tunela izmedju prokopa i k. parka otvore vrata, a ja na pola metra od njih :grand:
 
Hehehe, nije džabe nekada lepo pisalo "Opasno je naslanjati se na vrata"! :lol:
 
dusan":vbs8qmrr je napisao(la):
< meni se u beovozu desilo da se u sred tunela izmedju prokopa i k. parka otvore vrata, a ja na pola metra od njih :grand:
to se meni desilo u Prijepolju, u tunelu između glavne i teretne stanice

markobg":vbs8qmrr je napisao(la):
Tačno tako, Veolia nema ni jedan jedini Neobus već 4 komada "pravih" Volvoa! :)
meni se u daljini učinilo da je Neobus
 
Матеја Бељан":2yxy8w1f je napisao(la):
Danas je LIAZ od Bloka 45 do Zemuna linijom 73 vozio sa pokvartenim zadnjim vratima, tj. nesto s akompresorom nije bilo ok i zatvarala su se tek izmedju stanica, posle se sredilo. To je toliko opasno, malo da cimne neko moze da ispadne napolje!!!
Ista stvar na 48 pre neki dan samo sa srednjim vratima. Jednostavno se zaglave na pola! Šofer, što je još gore, pokušava da ih zatvori otvarajućih pri punom brzinom :o Kako bi to bilo onemogućeno znam da neki Ćurdićevi MAZovi ne mogu da krenu dok su vrata otvorena, niti mogu da se vrata otvore dok je vozilo u pokretu! Sva vrata pored klasičnih pneumatskih klipova imaju i pneumatske osigurače, tako da se vrata totalno blokiraju kada vozilo prebaci u 2. brzinu. To možete da čujete kao zvuk kada otvarate flašu gaziranog soka. Međutim ovo nije na svim modelima MAZ-a, verovatno zavisi od želja onog ko naručuje.

Inače, što se motora tiče u LIAZima su motori predviđeni za građevinske mašine, bagere. Ne podnose velike obrtaje, dosta su bučni, menjač na manuelcima je neverovatno tvrd i teško se ubacuje u željeni stepen prenosa zbog čega vozači izbegavaju često šaltanje i obično kreću trećom.
 
Pa dobro ovi noviji sa automatskim menjačem i mogu da prođu :D
2nau2v8.png
 
Измена појединих линија због поправке коловоза у трамвајскoj баштици на Булевару ослобођења

Због поправке коловоза у трамвајскoj баштици на Булевару ослобођења, од Ветеринарског факултета до Славије (смер ка Славији), од 12. јуна од 00.30 часова до 14. јуна до 3.30 часова, мења се режим рада појединих линија ЈГП-а. У суботу и недељу, 12. и 13. јуна, скраћују се линије 9 и 10. Трамваји ће саобраћати на следећим релацијама: 9Л (Блок 45 – Трг Славија) и 10Л (Калемегдан, Беко – Трг Славија). Трамваји са линије 10Л смер кретања неће мењати на Тргу Славија, већ ће продужити у Немањину улицу, затим Ресавском, Булеваром краља Александра ка Вуковом споменику и даље редовном трасом ка Беку.

Успоставља се аутобуска линија 9А (Бањица 2 – Главна железничка станица). Траса линије је Бањица 2 – Паунова – Баштованска – Бебелова – Војводе Степе – Булевар ослобођења – Трг Славија – Немањина – Балканска – Гаврила Принципа – Михаила Богићевића – Савски трг – Главна железничка станица.

Излазно стајалиште биће постојеће стајалиште „Немањина” у Балканској улици, заједно са линијама 52, 53, 56 и 56Л, а полазно стајалиште биће постојеће стајалиште „Главна железничка станица” у Немањиној улици, заједно са линијама 78 и 83.
http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1397163

Dobro je da su se setili da saniraju kratere :D
 
Boze kakav horor danas,prolazim bulevarom ide ona krntija od 6ice i cujes nekog skripanje konstantno ali nije klasican zvuk metal o metal vec ono deo harmonike visi i vuce se po zemlji i u z to skripi uzasno,kako li je tek ljudima unutura.Uzas!!!
 
Danas se vozih u Lekonovom Liazu #P0415 (2007. godište) linja 48. Mogu reć da su relativno pozitivna iskustva u odnosu na one starije Liaze. Enterijer je onako, čini se boljim od IK-103, u svakom slučaju bolja sedišta. provertravanje je isto OK. Automatik je tako da nema trzanja pri promeni, što čini vožnju udobnijom.

2a9w2dj.jpg


izvinjavam se na lošijoj fotografiji
 
Još Neobusa :D:D:D

У петак, док је наша момчад газила Панцере, Необус је потписао уговоре за по пет градских аутобуса Цита СЛФ, са два приватна београдска градска превозника.

Реализација ових уговра условљена је уплатом субвенције по Уредби Владе Србије, а уколико све буде по плану, биће испоручени првог радног дана 2011. јер тако одговара купцима, да би одгодили занављање за једну годину.
http://autobusi.net/forum/viewtopic.php?t=9&start=495
 
Матеја Бељан":2ue6vz87 je napisao(la):
ja ne mislim da je LIAZ los
Pitao bi te ja kad npr. cekas 50icu 20 min i onda naidju 2-3 za redom koje predvodi prespori premali LIAZ koji naravno kasni. Jedino sto valja u tim busevima je grejanje :lol:
 
Saradnja kompanija “Vulović transport” i “MAZ”
Izvor: Poslovno Jutro

Na nacionalnoj izložbi Belorusije “BelarusExpo” u Beogradu, kragujevačka kompanija “Vulović transport” je danas sa beloruskom kompanijom “MAZ” potpisala ugovor o isporuci autobuskih karoserija, koji je vredan 1,5 miliona evra.

Dogovoreno je da će isporuka autobuskih karoserija iz Belorusije ići sukcesivno, a da će montaža autobusa u Kragujevcu početi sledeće sedmice. Sa belouruskim partnerom urađen je projekat budućeg zajedničkog preduzeća, a za sada će “Vulović transport” iz Belorusije da uvozi samo školjke za autobuse, a svi ostali delovi će se montirati u Srbiji.

Serijska proizvodnja autobusa sa pogonom na prirodni gas je počela ove godine zahvaljujući prvenstveno podršci Vlade i njene uredbe o subvencionisanju proizvođača autobusa. Zahvaljujući programu Vlade, to preduzeće uspelo je da ugovori isporuku autobusa sa pogonom na prirodni gas beogradskom udruženju “Beobus”. Prvo će biti isporučena dva vozila, a zatim još 31 vozilo. Trenutno se čeka odobrenje subvencija. Veruje se da će i u drugim gradovima biti interesovanja za ove autobuse
http://www.poslovnojutro.com/details&id=13919

Bye-bye Liazi.
 
Opet kupuju krševe, (G)Maz je samo malo bolji od kante po imenu Liaz.
Bolje bi im bilo da kupe Neobus kao što je već učinilo par prevoznika, kada već neće ili nemaju para da kupe Mecedes.
 
Samo kad bi još kupovali LF od Neobusa, a ne SLF. U svakom slučaju na jednog MAZ-a će dobiti više poena na sledećem tenderu zbog CNG motora.

thumb_gasni.jpg

[video]http://www.youtube.com/watch?v=Jlpog98bP_Q[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=YYmWVQnuSjM[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=z151SGT1YgA[/video]
 
Ma šta mislili mi o njima oni dospeli i do Kube :D (preneto sa SCC-a)

95795.jpg

95794.jpg

fotobus.msk.ru

Kad bi bar naši imali ovakve luftere kad već nemaju klimu :rolleyes: Možda bi i Beogradu odgovarali troosovinci za neke linije?
 
Solo troosovinci su dugi 15 metara i odgovarali bi sigurno na nekim linijama, npr. 15, 37 i 94.
 
To mu dođe nešto između, IK-103 (solo) je 11.8m, a IK-201 (zglob) je 17m. Ne bi bilo loše da privatnici bar njih kupe, ako ne kupuju zglobove, naravno tamo gde mogu da voze zbog svoje dužine :kafa:
 
Ja mislim da je Liaz keva, pogotovu ako je dobar vozac idu kao zmije, a u maz-ove ne ulazim, najgori i najsporiji autobusi u Beogradu, pogotovu oni na 37-ci. A sto se tice kvarova, danas sam video 3 pokvarene 89 ke samo u Zarkovu, a to je linija na kojoj je samo 12 autobusa i idu na 10-15 minuta, a gsp-ovi autobusi sve krsine...
 
Rekoh već to su sve manuelci. Zaboravih da dodam da neki od njih imaju i motore beloruske proizvodnje, sve zavisi kako ko naruči i koliko plati. A Liaz je daleko od dobrog autobusa, video sam kako se samo muče dok menjaju brzine, a tek onaj kartonski enterijer što se pokrivio od vlage :notok: I dalje ne razumem kako su mogli manuelce da kupe.

Imaju iste snage motora po 170kW, s tim što Liaz ima ЯМЗ motor, a MAZ MB (170kW) i Deutz (180kW) u najeftinijoj varijanti ММЗ motor. Međutim mislim da svi sem Ćurdićevih imaju Deutz motor. Proveriću, pošto su vidno drugačiji.

http://maz.by/_oid7474.html
http://ru.wikipedia.org/wiki/ЛиАЗ-5256
 
Vrh