Danas je LIAZ od Bloka 45 do Zemuna linijom 73 vozio sa pokvartenim zadnjim vratima, tj. nesto s akompresorom nije bilo ok i zatvarala su se tek izmedju stanica, posle se sredilo. To je toliko opasno, malo da cimne neko moze da ispadne napolje!!!
to se meni desilo u Prijepolju, u tunelu između glavne i teretne stanicedusan":vbs8qmrr je napisao(la):< meni se u beovozu desilo da se u sred tunela izmedju prokopa i k. parka otvore vrata, a ja na pola metra od njih
meni se u daljini učinilo da je Neobusmarkobg":vbs8qmrr je napisao(la):Tačno tako, Veolia nema ni jedan jedini Neobus već 4 komada "pravih" Volvoa!
Ista stvar na 48 pre neki dan samo sa srednjim vratima. Jednostavno se zaglave na pola! Šofer, što je još gore, pokušava da ih zatvori otvarajućih pri punom brzinom :o Kako bi to bilo onemogućeno znam da neki Ćurdićevi MAZovi ne mogu da krenu dok su vrata otvorena, niti mogu da se vrata otvore dok je vozilo u pokretu! Sva vrata pored klasičnih pneumatskih klipova imaju i pneumatske osigurače, tako da se vrata totalno blokiraju kada vozilo prebaci u 2. brzinu. To možete da čujete kao zvuk kada otvarate flašu gaziranog soka. Međutim ovo nije na svim modelima MAZ-a, verovatno zavisi od želja onog ko naručuje.Матеја Бељан":2yxy8w1f je napisao(la):Danas je LIAZ od Bloka 45 do Zemuna linijom 73 vozio sa pokvartenim zadnjim vratima, tj. nesto s akompresorom nije bilo ok i zatvarala su se tek izmedju stanica, posle se sredilo. To je toliko opasno, malo da cimne neko moze da ispadne napolje!!!
http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1397163Измена појединих линија због поправке коловоза у трамвајскoj баштици на Булевару ослобођења
Због поправке коловоза у трамвајскoj баштици на Булевару ослобођења, од Ветеринарског факултета до Славије (смер ка Славији), од 12. јуна од 00.30 часова до 14. јуна до 3.30 часова, мења се режим рада појединих линија ЈГП-а. У суботу и недељу, 12. и 13. јуна, скраћују се линије 9 и 10. Трамваји ће саобраћати на следећим релацијама: 9Л (Блок 45 – Трг Славија) и 10Л (Калемегдан, Беко – Трг Славија). Трамваји са линије 10Л смер кретања неће мењати на Тргу Славија, већ ће продужити у Немањину улицу, затим Ресавском, Булеваром краља Александра ка Вуковом споменику и даље редовном трасом ка Беку.
Успоставља се аутобуска линија 9А (Бањица 2 – Главна железничка станица). Траса линије је Бањица 2 – Паунова – Баштованска – Бебелова – Војводе Степе – Булевар ослобођења – Трг Славија – Немањина – Балканска – Гаврила Принципа – Михаила Богићевића – Савски трг – Главна железничка станица.
Излазно стајалиште биће постојеће стајалиште „Немањина” у Балканској улици, заједно са линијама 52, 53, 56 и 56Л, а полазно стајалиште биће постојеће стајалиште „Главна железничка станица” у Немањиној улици, заједно са линијама 78 и 83.
http://autobusi.net/forum/viewtopic.php?t=9&start=495У петак, док је наша момчад газила Панцере, Необус је потписао уговоре за по пет градских аутобуса Цита СЛФ, са два приватна београдска градска превозника.
Реализација ових уговра условљена је уплатом субвенције по Уредби Владе Србије, а уколико све буде по плану, биће испоручени првог радног дана 2011. јер тако одговара купцима, да би одгодили занављање за једну годину.
Pitao bi te ja kad npr. cekas 50icu 20 min i onda naidju 2-3 za redom koje predvodi prespori premali LIAZ koji naravno kasni. Jedino sto valja u tim busevima je grejanje :lol:Матеја Бељан":2ue6vz87 je napisao(la):ja ne mislim da je LIAZ los
http://www.poslovnojutro.com/details&id=13919Saradnja kompanija “Vulović transport” i “MAZ”
Izvor: Poslovno Jutro
Na nacionalnoj izložbi Belorusije “BelarusExpo” u Beogradu, kragujevačka kompanija “Vulović transport” je danas sa beloruskom kompanijom “MAZ” potpisala ugovor o isporuci autobuskih karoserija, koji je vredan 1,5 miliona evra.
Dogovoreno je da će isporuka autobuskih karoserija iz Belorusije ići sukcesivno, a da će montaža autobusa u Kragujevcu početi sledeće sedmice. Sa belouruskim partnerom urađen je projekat budućeg zajedničkog preduzeća, a za sada će “Vulović transport” iz Belorusije da uvozi samo školjke za autobuse, a svi ostali delovi će se montirati u Srbiji.
Serijska proizvodnja autobusa sa pogonom na prirodni gas je počela ove godine zahvaljujući prvenstveno podršci Vlade i njene uredbe o subvencionisanju proizvođača autobusa. Zahvaljujući programu Vlade, to preduzeće uspelo je da ugovori isporuku autobusa sa pogonom na prirodni gas beogradskom udruženju “Beobus”. Prvo će biti isporučena dva vozila, a zatim još 31 vozilo. Trenutno se čeka odobrenje subvencija. Veruje se da će i u drugim gradovima biti interesovanja za ove autobuse