Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
To je zbog toga sto u mazu i svim normalnim fabrikama postoji kontrola kvaliteta za razliku od ikarbusa ja bi naj radje vido na ulici niskopodne klimatizovane FAPove :kk:
 
Evo slika sa ovogodišnjeg Beotrucka. Slike su preuzete sa sajta Autobusi.NET

img5857q.jpg

img5858b.jpg

img5860y.jpg

img5859n.jpg

img5862.jpg


Što se FAP-a tiče, mogli malo da uposle italijane da im malo redizajniraju prednji deo :D
img5788k.jpg

img5792h.jpg

img5797c.jpg


Što se Neobusa tiče, ni njihovi busevi ne izgledaju loše. Zglobni je 224.293 € bez subvencije, 179.434 € sa subvencijom, međutim takav model ne odgovara Beogradu pošto mu fale jedna vrata,

img5551o.jpg
NeobusCittaLEA-1.jpg

NeobusCittaLEA-3.jpg

Možda bi Beogradu odgovarao ovaj model Citta LF (low floor), njegova cena je 142.107 € / 113.686 €
04.jpg

06.jpg

vranje_1.jpg


Autori: @cone, @stefan_bgd, Autobusi.NET
 
Lepo,ali jasno je da će Grad kupiti Ikarbus fabrika je u Beogradu, dobra stvar je što će svi biti na gas.Onaj FAP gore je retro 80'dizajn i više liči na trolu.
 
Kako izgleda taj ikarbus na gas i koji je model u pitanju?
 
Inače, Ikarbus na sajmu nije imao šta da izloži :violina:

Pa jedino CNG vozilo je IK-103CNG
eko.jpg


FAP CNG
CNG.jpg
 
Izgleda da su i naši i Evropski proizvođači CNG autobusa prihvatili trola i to retro dizajn,baš sam iznenađen :rolleyes:
 
2012":3miwa3is je napisao(la):
Izgleda da su i naši i Evropski proizvođači CNG autobusa prihvatili trola i to retro dizajn,baš sam iznenađen :rolleyes:
Pa kako drugacije da ugradis klimu ili cng svega ti?
 
O kakvim trolama pricas 2o12 i o kakvoj klimi ni fap ni ikaca na slkama gore nemaj klimu vec cng spremiste a klima se moze takodje ugraditi na krov
 
U jednom od novijih IK-201 su plastična sedišta zamenjena drvenim. :violina:
 
Ma ja govorih o dizajnu a ne samo krovu i klimi,ovim busevima samo fale trole jer ovo je više dizajn za trole a ne za autobuse,na to sam mislio :/ na prednje maske stakala...a drugo zar ovim proizvođačima još pada napamet da isporučuju autobuse bez stakala u boji? Ikarbus je tu mnogo ispred njih,a onaj bus iz Kragujevca na Cng vrh! Evo nađoh ga...
thumb_gasni.jpg
 
Stf,Maz u kooperaciji sa Kargujevcom gde se i proizvodi
Autobus sa “euro 6“ iz Kragujevca
Objavljeno: Ponedeljak, 29. mart 2010. 10:49 | Permanentni link | Štampaj | Pregleda: 169 | Komentara: 0
Preduzeće "Vulović transport" je predstavilo gradski niskopodni autobus sa pogonom na komprimovani prirodni gas "Maz-Bik 203 CNG" proizveden u Kragujevcu.

Tehnički direktor "Vulović transporta" Saša Milojević istakao je da se radi o domaćem proizvodu, koji su konstruisali srpski inženjeri, dodajući da je u njegovoj proizvodnji učestvovao i veliki broj domaćih proizvođača autokomponenata, a ugrađeni su delovi industrijske pneumatike "Prve petoletke" iz Trstenika.

Autobus je proizveden u saradnji sa beloruskim MAZ-om i zadovoljava standard "euro 6". Milojević je podsetio da "Vulović transport" već dugo sarađuje sa fabrikom Maz iz Belorusije, čiji je generalni distributer za Srbiju i dodao da je autobus "Maz-Bik 203 CNG" zajednički proizvod ta dva proizvođača.

Predstavnik ambasade Belorusije u Beogradu Sergej Čičuk ocenio je da je taj projekat "najperspektivniji" od svih projekata koji se realizuju u okviru belorusko-srpske saradnje.

Čičuk je ukazao da fabrika MAZ ne proizvodi takvu vrstu autobusa, ističući da je istraživanja, projektovanje i ceo posao na plasiranju tog proizvoda uradila upravo srpsko preduzeće "Vulović transport".

On je rekao da su u to vozilo ugrađeni delovi iz Srbije, Belorusije i Evropske unije, dodajući da je cilj da taj proizvod dobije status domaćeg proizvoda, kako bi moglo da bude plasirano ne samo na tržište Srbije, već i u EU i na tržište CEFTE.

Čičuk je naglasio da ta ambasada te zemlje podržava pomenutu saradnju MAZ-a i "Vulović transporta", jer kako je istakao, ne radi se samo o trgovini, već o višem nivou saradnje - industrijskoj kooperaciji.

Preduzeće "Vulović transport" je početak serijske proizvodnje autobusa sa pogonom na komprinovani prirodni gas najavilo za april ove godine, a kako je ukazano, ugovori o poslovno-tehničkoj saradnji potpisani su sa 27 domaćih proizvođača autokomponenata, dok je porudžbina za početak serijske proizvodnje od 40 jedinica već ugovorena.


Autor / izvor: B92
 
@ 2012 Hvala na informaciji. :kk:

Nadajmo se da ce GSP naruciti cng vozila od njih.
MAZ-ovi autobusi su se pokazali kao solidna vozila, kvalitetnija od Ikarbusa.
 
Pozdrav od Skopje :))
Ovi nasi ludaci su skljucili ugovor za 200 dvospratni autobusi i to Kineski :)) Plan je bio da se vrati staru sliku grada pred 50 godina, a pazi molim te imamo nasu firmu za autobuse " Sanos" a oni daju 35 miliona eura za kineske autobuse.
 
Zar taj tender nije propao? Zapravo su dobili Kinezi, ali su odustali kasnije zbog nedostatka para?!
 
Ja sam isto cuo da su odustali od dvospratnih buseva, jos mozda pre 6 meseci otprilike.
 
To se zove glupost,umesto da uvedu tramvaj u Skoplju oni kupuju Kineske autobuse,a Sanos je mogao sa Kragujevcom ili Ikarbusom da napravi jako kvalitetan proizvod za Skoplje a i da budu CNG-gas zbog ekologije..
 
grad mora da uvede neka pravila u nabavku autobusa, kao npr.:
1. da budu niskopodni
2. najmanje EURO 4 standard (preko 50% su EURO 2)
3. opciona klima
 
Da li su autobusi koji imaju visi euro standard manje bucni ili to nema veze?
 
Taj tender je propao 4 puta ali na kraju su resile sve. to se zove pranje lova sta ces :(( glupi narod silna drzava. a sanos proizvodi stvarno dobre avtobuse, bili su i planove za tramvaj ali za nasu vladu to je sad preskupo. a daju 200 miliona evra za barokne zgrade i neke glupe spomenike u centru grada. evo na sto mislim http://www.youtube.com/watch?v=iybmt-iLysU&feature=fvst
 
E dule video sam te projekte,Skoplju je zaista bio potreban centar ali koji je u skladu sa modernim većinskim delom grada uređen Evropski,ali one javne zgrade će od centra Skoplja da naprave Teheran , i pored kopije jedne od njih Antičke Grčke arhitekture i spomenika Helenskom junaku Aleksandru zapravo predstavlja promašaj decenije,umesto da ste unajmili arhitekte iz Japana,Evrope koji i projektovaše Evropsko Skopje posele zemljotresa,kao i odbacivanje Evropskog načina javnog transporta putem tramvaja,trolejbusa ili nekog Lrt,oni uvode Dabl dekere kao kičmu javnog transporta,koji debilizam,ali šta ćeš umesto da se vaši zvaničnici druže sa Beogradom,Zagrebom...oni ko zna s kim,e ovo ti kažem zato što sam mnogo puta bio u Skoplju i taj grad je zaista imao potencijal,a sada su ga zakopali.. :o pa Beograd je posegao za Liebeskindom da bi uredio obale svojih reka u skladu sa svetskim dometima i pored toga što bi se u regionu možda našli stručnjaci koji bi uradili dobar posao, a ovi vaši otišli u provinciju da vam prave centar grada...ono što mi se dopalo su spomenici koje rade Italijani,i više pešačkih mostova preko Vardara..
 
Mene čudi kako su dopustili da im vozni park bude u onakvom stanu :/ Još je gore što ne postoji integrisani tarifni sistem kao u Beogradu, pa karte ne važe kod privatnika! Za ovo prvo treba volja vlasti da uvedu ITS i tako olakšaju ljudima. Drugo, pročitao sam da se nabavlja GPS oprema za praćenje vozila i displeji na stanicama, a ta ista oprema bi trebala da se ugradi u autobuse iz osamdesetih?! Valjda neophodno prvo napraviti listu prioriteta :rolleyes: I ono najvažnije, pa naterati bar privatnike da kupe nova vozila, a ne i oni voze one krševe... U Beogradu za produžetak ugovora sa privatnicima je uslov nabavka niskopodnih vozila, klimatizovan salon i CNG motor do 2012.

aikarstari.jpg

aa2q.jpg

aa3f.jpg

ikarussk.jpg

Autobusi.NET

Ovaj prvi Ikar(b)us mislim da ni u Srbiji nigde ne postoji :shok:
 
Vrh