Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Pa neka budu tog kvaliteta tj.modela koji je rađen za izvoz,a ne ovih što škripe i ne dihtuju
 
Simpaticno......

34yv91i.jpg
 
Sallex":3g1s9p3l je napisao(la):
U novim autobusima na svim displejima i dalje stoji letnje racunanje vremena iz 2009, datum je skroz pomeren, i dalje je januar, a o tome da vozace mrzi da promene smer kretanja koji stoji na busu to je druga prica...saljem im mail sutra.
Jos ranije sam pisao o tom problemu sa prikazivanjem vremena na unutrasnjim displejima, a upravo mi je stigao i zvanican odgovor. Niko nije nadlezan za kontrolu tih displeja :bash:

1zea2k7.jpg
 
To je i mene kopkalo,u nekim busevima cak ni vreme nije priblizno isto jer je razlika u nekoliko sati.Pa ko je nadlezan za displeje onda,moj deda? :bash:
 
Verovatno to spada pod svemirsku tehnologiju koju nasi moderni zakoni i pravilnici nisu predvideli!

Mada ja sam za to da ih svake nedelje neko prijavi, pa ce na kraju dati nekome u nadleznost, sta znam?
 
Мени нису ни одговорили на mail , а послао сам га директно на ГСП, ваљда људи ни не знају да наместе то, па нико неће да се бламира. И они после причају о увођењу GPS дисплеја на свакој станици који ће показивати време доласка линија....ма боље да их не стављају, ко зна шта ће од тога испасти...

Па нек им пошаље још неко, ако их будемо смарали можда се и потруде да прочитају упуство употребе... (страшно како морамо да мењамо ствари, смарањем мејловима)
 
Moram postaviti crnohumorsko pitanje jel veci procenat bivsih direktora ikarbusa na slobodi ili na visegodisnjoj ekskurziji u padinjaku?

UHAPŠEN BIVŠI GENERALNI DIREKTOR „IKARBUSA“
Osumnjičen da je oštetio firmu za 60 miliona dinara

A. Ž. A. | 20. 03. 2010. - 00:02h | Komentara: 0
Stanislav Glumac (58), bivši generalni direktor "Ikarbusa", uhapšen je prekjuče zbog sumnje da je u periodu od februara 2000. do septembra 2002. godine zloupotrebio službeni položaj i oštetio ovo preduzeće za 60.642.900 dinara.

Glumac se tereti da je sa Srećkom Nijemčevićem, tada tehničkim direktorom, i Dragić Dragojlovićem, u to vreme direktorom razvoja, kupio 359 automatskih menjača za autobuse nemačke firme "Voith turbo".
- Automatske menjače su kupovali po daleko višoj ceni od one za koje su mogli da ih nabave od preduzeća sa kojim je "Ikarbus" imao potpisan ugovor. Provera se da li su i koliko njih trojica novca prisvojili za sebe - kaže sagovornik "Blica" blizak istrazi.
Glumac je uhapšen u svom stanu i nije se opirao policiji. On je, inače, treći bivši direktor "Ikarbusa" koji je uhapšen ove godine. Pre njega su uhapšeni Srećko Nijemčević (55) i Dragić Dragojlović (56). Nijemčević je uhapšen početkom godine, a sa još tri osobe tereti se da je od decembra 2003. do kraja 2008. uz proviziju prodao 166 autobusa "Ikarbusa" i oštetio preduzeće za 1.200.000 evra. On je, inače, bio na čelu "Ikarbusa" do pre godinu dana, a prošlog oktobra pobegao je iz Srbije jer je policija počela da češlja poslovanje "Ikarbusa" dok je on bio direktor. Pobegao je u Crnu Goru i početkom januara pojavio se u Priboju, gde je i uhapšen. Dve nedelje posle Nijemčevića uhapšen je i Dragojlović. On se tereti da je od juna 2003. godine do juna 2009. godine sa Nijemčevićem, nabavio 462 automatska menjača takođe nemačkog proizvođača "Voith Turbo", po znatno višim cenama od tržišnih i oštetio "Ikarbus" za 1.155.000 evra.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/181647/Osumnjicen-da-je-ostetio-firmu-za-60-miliona-dinara
 
Izgorela garaza beobusa valjda u altini i 8 autobusa potpuno i nekolicina djelimicno
 
У Алтини изгорело 12 аутобуса

У пожару у насељу Алтини изгорело 12 аутобуса, рекао шеф смене Ватрогасно-спасилачке бригаде "Београд" Милош Мајсторовић.

Јутрос око три сата, у пожару који је избио у гаражи у насељу Алтини, у Земуну, потпуно је изгорело 12 аутобуса, изјавио је шеф смене Ватрогасно-спасилачке бригаде "Београд" Милош Мајсторовић.
Ostatak vesti na:
http://www.rts.rs/page/stories/ci/story/134/Хроника/603761/У+Алтини+изгорело+12+аутобуса.html

Prema njihovim rečima vozila su bila osigurana.
 
Sutra potpisivanje ugovora o prodaji 22 autobusa Ikarbusa
06.04.2010 | 15:12
news_11577.jpg

Prvih 22 autobusa "Ikarbusa“ biće sutra prodato uz posredovanje Ministarstva ekonomije iz regionalnog razvoja, što će obezbediti posao za sve radnike ove fabrike, saopšteno je iz tog ministarstva.
Ugovor vredan oko dva miliona evra, potpisaće v.d. direktora "Ikarbusa“ Aleksandar Vićentić i predsednik Upravnog odbora firme, koja će kupiti ove autobuse, "Veolia Transport Litas“ Klas Gothold i generalni direktor "Veolia Transport Litas“ Zoran Janković.

Zahvaljujući Programu Ministarstva ekonomije, preduzeće "Veolia Transport Litas“ iskoristiće popust od 20 odsto pri kupovini Ikarbusovih autobusa.

Ministratvo ekonomije je za ovaj Programa izdvojilo milijardu dinara, a cilj je pokretanje proizvodnje i očuvanje radnih mesta u domaćim fabrikama koje proizvode autobuse.

Potpisivanju Ugovora o prodaji Ikarbusovih autobusa prisustvovaće i državni sekretar Ministarstva ekonomije i regionalnog razvoja Nebojša Ćirić i predsednik Upravnog odbora Ikarbusa Nenad Mijailović, navedeno je u saopštenju.
Izvor:Tanjug
Ovo izgleda kupuju za Litas, ali verovatno će isto biti i za grad.
 
To je na lijepa vijest na 10 kupljenih 1 gratis fino samo koji ce model da kupe :kafa:
 
Za Ikarbus bi dobra vest bila da je neko naručio bar 100 ak buseva ,ovih 20 je minimum koliko da im podele topli obrok,a oni će valjda shvatiti da Juge više nema pa ni garantovane produkcije,a grad se preusmerava na gradnju Metroa i el podsisteme,jedino ako krenu u proizvodnju buseva na gas na neko kraće vreme mogu prodati 300-400 buseva gradu a posle isto..
 
vucko":9d62peg1 je napisao(la):
To je i mene kopkalo,u nekim busevima cak ni vreme nije priblizno isto jer je razlika u nekoliko sati.Pa ko je nadlezan za displeje onda,moj deda? :bash:
Ili kad vidim onu jadnu 37 privatnu de napred piše КНЈЕЖЕВАЦ, - ПАНЦЕВАЦКИ МОСТ. Vuk se u grobu prevrće od takve pismenosti
 
pa neka iskoriste lobi pa da izvoze u sarajevo, banjaluku, podgoricu, tiranu, interno "uvezu" u pristinu. tu jedino jos ik moze da izvozi... dok se ne popravi
 
Jel ovo peru autobus samo za slikanje? Ja se bas ne secam kada sam poslednji put vide cist i opran enterijer bilo kog GSP-ovog vozila (sem Mercedesa conecto).
 
jedna od mnogih stvari koja mi ide na ganglije u gsp-u je stanje sijalica unutar buseva. npr na 6ici voze busevi a la ovaj sa poslednje dve slike, i u njemu redovno radi svako 5 svetlo svetlo i to jedva i to pravi tako nekakav depresivan osećaj kao da ste u najgoroj zabiti, da ne mogu da opišem. u 6icama je unutrašnjost osvetljena najviše zahvaljujući banderama i izlozima sa bulevara, mogu da zamislim na šta bi ličilo kad bi se vozio kroz neki mrkli mrak. primetio sam da je slično i sa novijim vozilima, ako ništa onda makar svaku drugu sijalicu ugase :notok:
 
Evo novosti:

1.Juce ulazim u 6icu i dva lika(nisu vozaci ni kontrolori) kace papire sa natpisom 6a i fotografisu te papire kada su nalepljeni i tako u svakom busu,bez toga nije mogao kreci bus bez obzira sto propisno ima svugde table?Like what tha fuck is happening?

2.Videh selotejpom izlepljena zadnja vrata 77ice,koliko videh staklo je pred ispadanjem pa su zablokirali vrata i fiksirali staklo(fala bogu makar zadnje staklo nije izlepljeno selotejpom znaci ne rasturise ga jos).

3.Svaka im cast na odrzavanju autobusa,plasim se za cafove
 
Da vas podsetim da Đilas reče da grad namerava da u narednom periodu kupi 300 autobusa na gas od Ikarbusa mada :kafa:
 
Nisi naveo koji je tip autobusa na 77 u pitanju, predpostavljam da je Ik-112N (niskopodna) niti sam te najbolje razumeo kod onog: "pred ispravljanjem" no pošto se sva stakla na tom tipu autobusa pričvršćuju lepljenjem onda je vrlo verovatno staklo na vratima menjano pa je pričvršćeno selotejpom dok se lepak ne osuši... Ništa neobično, selptejp ili njegovi ostaci se često mogu videti na N seriji (posebno pozadi), čak i na pojedinim Japancima ili Mečkama...

No, bez obzira na to što su majstori GSPa prilično nemarni i veliki fušeri, problem sa održavanjem cele N serije je zapravo garancija! Kupovinom tih autobusa Ikarbus se obavezao da ih servisira u sledećih 5 godina i građani Beograda su sve to platili, to je zapravo bilo opravdanje za (nerealno) visoku cenu tih vozila. Međutim kako se u Ikarbusu desio štrajk i haos, direktori su pohapšeni, između ostalog, zbog prodaje tih autobusa Beogradu, celokupno njihovo održavanje je spalo na GSP. No problem je u tome što majstori u GSPu nisu najbolje obučeni za održavanje tih vozila pa se snalaze kako znaju i umeju! Zog toga ona jako brzo propadaju, a inače su veoma lošeg kvaliteta. Naravno, od skupo plaćene garancije novcem Beograđana nema ništa, pojeo vuk magarca...
 
Samo da ne pusei dalje vozaci u busevima inace ce biti kaboom...
 
Priča se da UnaCoop kupuje nove Volvo autobuse kao zamenu izgorelim :p Takođe kruže priče da će i Ćurdić kupiti nova vozila, a MAZove oterati u Niš. Bliži se kraj koncesije, zavisno sada je prilika za obnovu voznog parka kako bi dobili poene :D

Deo privatnika je takođe zainteresovan za ova CNG vozila, pošto prevoznici koji u voznom parku imaju vozila na gas imaju dodatni plus :)
slika001w.jpg
 
Vrh