Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Jedna od lakših linija.

Послато са GT-N7100 уз помоћ Тапатока
 
dare":39y5kqqj je napisao(la):
Becksova masina danas radi na 3/67 8)

Bože, Bože, koliko su ljudi u GSP-u nenormalni! Posle se čudimo zbog čega imamo prevoz koji je među najskupljima u regionu! Šalju zglob na liniju 67!!! Pa, ne znam, možda sam ja kr****, ali meni je ovo van pameti, sumanuto trošenje resursa. Pa ovu liniju u nekim polascima sasvim ok može da pokrije minibus IK-107.
 
Pa da, a nama na potezu 300 na velikom broju linija u špicevina ni zglobni ne bi bili dovoljno ... GSP je septička jama govana koji bez grama mozga ne upravqaju domaćinski resursima.

Uostalom, zato su i jedan od top 3 gubitaša u državi. Jedan od desetine razloga. I posle - plati kartu ... važi ...
 
Koliki su gubitasi govori to da nisu u stanju da dovedu linije u red .Imamo liniju 50 koja je najgora u gradu linijakoja nije pokrivena sa svim zglobovima linija koja je non stop krcata ali zato na liniji 67 cesto zna da upadne zglob. a realno solac je dovoljan.A na potezu 300 se salju sve sami krsevi koji se kvare pa ljudi moraju da cekaju sledeci bus koji ce ko zna kad da im naidje.
 
Posto je kolega iz prve smene uzeo bolovanje do daljnjeg nema prve smene na 4/78, tako da ce ove sve cesce biti situacija da auto zavrsava ko zna gde. Zasto to ne valja?
Za mesec dana bez redovne posade, potrosnja je skocila za neverovatna 22l, da ne pricam sto ce ga isarati i raskantati, al' sta da se radi takva je politika firme...
 
stf":2s75jrmf je napisao(la):
becks89":2s75jrmf je napisao(la):
Kako vi generalizujete vozače kao majmune, e tako ću ja da generalizujem putnike kao stoku i svi imamo svoje argumente i nikad se nećemo složiti.

Da, samo što vozači postoje zbog putnika a ne putnici zbog vozača. Zbog toga postoji ona "Mušterija je uvek u pravu". I zog toga sistem treba i mora da počne da se menja od njih a ne od nas.
Vozači postoje zbog putnika? Bravo!
Nemam šta da kažem na ovakvu pametnu izjavu!


EUKALIPTUS":2s75jrmf je napisao(la):
dare":2s75jrmf je napisao(la):
Becksova masina danas radi na 3/67 8)

Bože, Bože, koliko su ljudi u GSP-u nenormalni! Posle se čudimo zbog čega imamo prevoz koji je među najskupljima u regionu! Šalju zglob na liniju 67!!! Pa, ne znam, možda sam ja kr****, ali meni je ovo van pameti, sumanuto trošenje resursa. Pa ovu liniju u nekim polascima sasvim ok može da pokrije minibus IK-107.
Pa pošto su tek počeli solaći da im pristižu iz Ikarbusa, onda je daj šta daš. Ovi iz rasporeda nikad nisu ni bili normalni, juče su im 3 solaća radila na 15, a na 67, 2 zgloba, nigde mozga nema...

stf":2s75jrmf je napisao(la):
Pa da, a nama na potezu 300 na velikom broju linija u špicevina ni zglobni ne bi bili dovoljno ... GSP je septička jama govana koji bez grama mozga ne upravqaju domaćinski resursima.

Uostalom, zato su i jedan od top 3 gubitaša u državi. Jedan od desetine razloga. I posle - plati kartu ... važi ...
Zar ti nisi rekao da počinješ da plaćaš kartu zbog mene? Nešto te kratko držalo to ;) Svako živi tamo gde mora, nemoj mi reći da treba isti tretman da imaju ljudi u "gradu" i ljudi koji žive na periferiji, nikad nije bio isti tretman i nikad neće biti isti tretman, ne u Beogradu, nego nigde.

dare":2s75jrmf je napisao(la):
Koliki su gubitasi govori to da nisu u stanju da dovedu linije u red .Imamo liniju 50 koja je najgora u gradu linijakoja nije pokrivena sa svim zglobovima linija koja je non stop krcata ali zato na liniji 67 cesto zna da upadne zglob. a realno solac je dovoljan.A na potezu 300 se salju sve sami krsevi koji se kvare pa ljudi moraju da cekaju sledeci bus koji ce ko zna kad da im naidje.
Ne znam koliko puta treba ponoviti da SP "Kosmaj" nema kapacitete za održavanje i parkiranje zglobnih vozila, i ova što su im dali su parkirana ispred i ova vozila nisu održavanja na kanalima SP "Kosmaj". A sad vidim da se čudite oko stanja u SP "Zemun" i tome šta izlazi na 67, ali jednostavno premali je broj solo vozila, plus što im nisu sva kola vraćena sa remonta, pre neki dan je na 84 radilo 3 zglobna vozila jer nema šta drugo da se da. Mali broj vozača, mali broj kola, veliki broj problema, stoga i ne čudi ovo stanje.
 
Somi303":1eyechdb je napisao(la):
10256449_434491959986589_5895365947134302788_n.jpg

:lol:

Zaludan pop i goveda krštava. Onaj ko je ovo pravio misli da je jako zanimljiv, a fotomontaža mu je na nivou početnika. Jasno se vidi da ovo "G" izgleda drugačije od ostalih slova, jer su druga slova sastavljena od tačkica (dioda), a G je iz jedne celine, tako da, nikakva greška nije postojala...
 
Kao i E na kraju, nije "Kej Oslobođenje", nego Kej Oslobođenja, bili su u početku zanimljiva stranica, sad se sve svelo da gomilu gluposti.
 
becks89":2ydstins je napisao(la):
Ne znam koliko puta treba ponoviti da SP "Kosmaj" nema kapacitete za održavanje i parkiranje zglobnih vozila, i ova što su im dali su parkirana ispred i ova vozila nisu održavanja na kanalima SP "Kosmaj". A sad vidim da se čudite oko stanja u SP "Zemun" i tome šta izlazi na 67, ali jednostavno premali je broj solo vozila, plus što im nisu sva kola vraćena sa remonta, pre neki dan je na 84 radilo 3 zglobna vozila jer nema šta drugo da se da. Mali broj vozača, mali broj kola, veliki broj problema, stoga i ne čudi ovo stanje.
Колико пута треба поновити да Космај није једини погон?
 
Ti se izgleda baš trudiš da budeš ograničen ili si prirodan talenat?
Ako se žale na vozila na potezu 300? O kom pogonu treba da pričamo? Linija 50, koji je pogon?
Nešto ne znam da još neko traži zglobove sem vas "Kosmajaca"...
 
becks89":2opwb0m4 je napisao(la):
Ne znam koliko puta treba ponoviti da SP "Kosmaj" nema kapacitete za održavanje i parkiranje zglobnih vozila, i ova što su im dali su parkirana ispred i ova vozila nisu održavanja na kanalima SP "Kosmaj". A sad vidim da se čudite oko stanja u SP "Zemun" i tome šta izlazi na 67, ali jednostavno premali je broj solo vozila, plus što im nisu sva kola vraćena sa remonta, pre neki dan je na 84 radilo 3 zglobna vozila jer nema šta drugo da se da. Mali broj vozača, mali broj kola, veliki broj problema, stoga i ne čudi ovo stanje.

Земун има неки проблем са организацијом. По пристизању донација, 281 им је дуго остао на 3/15, не знам из ког разлога. На 84 је задужен 1036, а све чешће упадају зглобови, тако да претпостављам да ће ускоро да је претворе у зглобну линију услед недостатка солаћа. Она је и била зглобна, па су је пре десетак година претворили у соло, због мањка зглобних. Дакле, била је обрнута ситуација.

Данас на 67 ради 891.
 
Ima tih što je nekoliko ljudi koji organizuju raspored, očigledno upoznato sa stanjem na terenu baš kao i nekolicina sa ovog foruma.
#281 je jako kratko bio na 3/15, naime njihov auto je bio #401, koji je zbog zahteva nekoga iz Batajnice, otišao na 1/706E, na kome je od otvaranja linije radio #281. Kasnije je tu bilo svašta, a donacije su došle tek na jesen te 2013.godine, skoro pola godine kasnije ;)

Što se 84 tiče, po broju putnika, zaista mislim da nema potrebe za zglobnim, a i zavlačenje zgloba po Galenici je izuzetno nezgodno, ali šta da se radi, radi se sa onim što imaju...
 
Na 84 su sasvim ok Kobre koje voze. 706 slicna prica ako ne i manje opterecena linija posto preskace dosta stanica. Na 706 po meni arcenje zglobova na vecem delu trase koju deli sa 84, 704, 707
 
becks89":39pfx7ps je napisao(la):
Ima tih što je nekoliko ljudi koji organizuju raspored, očigledno upoznato sa stanjem na terenu baš kao i nekolicina sa ovog foruma.
#281 je jako kratko bio na 3/15, naime njihov auto je bio #401, koji je zbog zahteva nekoga iz Batajnice, otišao na 1/706E, na kome je od otvaranja linije radio #281. Kasnije je tu bilo svašta, a donacije su došle tek na jesen te 2013.godine, skoro pola godine kasnije ;)

Što se 84 tiče, po broju putnika, zaista mislim da nema potrebe za zglobnim, a i zavlačenje zgloba po Galenici je izuzetno nezgodno, ali šta da se radi, radi se sa onim što imaju...

Дуже је био 281 на 3/15. Не сећам се датума, али од момента када су узели 401 на 706Е до стизања донација (и преко тога), 281 је радио на 15. Мислим да је на кратко дат 436, да би се на крају усталио 1365 који ради и данас.

На 84 је проблем што је приватник са солаћима у већини, па ГСП са 3-4 зглоба не прави разлику. Мени се често дешава да видим две крцате Кобре заредом, тако да сматрам да је 1036 право освежење. Не кажем да је смак света са солаћима, али када је већ вишак зглобова, пре сам да се 3 комада ставе на 84 уместо што раде на 602. 702 не могу да коментаришем, јер нисам упознат са ситуацијом.
 
Slažem se za 84, ali za 706 se grdno varaš. Deo trase koji deli sa 704,707 je zanemarljiv, zaboravljaš na Batajnicu koja je poprilično veliko naselje, sa okolnim naseljima(Ugrinovci, Busije, Stara,Nova Pazova, Stari, Novi Banovci) sa ogromnim brojem ljudi, upravo 706ca je jako dobra veza sa gradom. 73 je poprilično nepouzdana, jer radi "Košava prevoz" na njoj, pa se vrlo često pravi interval i po 15-20min bez autobusa, ili idu kao vozići 3,4komada za redom, tako da je 706 jedino rešenje,a druga stvar sa nekih 30-40min po pravcu, poprilično dobra veza sa gradom a za zglob itekako ima potrebe, naročito u jutranjim i popodnevnim, a naročito večernjim časovima.

1111":3dz4lute je napisao(la):
becks89":3dz4lute je napisao(la):
Ima tih što je nekoliko ljudi koji organizuju raspored, očigledno upoznato sa stanjem na terenu baš kao i nekolicina sa ovog foruma.
#281 je jako kratko bio na 3/15, naime njihov auto je bio #401, koji je zbog zahteva nekoga iz Batajnice, otišao na 1/706E, na kome je od otvaranja linije radio #281. Kasnije je tu bilo svašta, a donacije su došle tek na jesen te 2013.godine, skoro pola godine kasnije ;)

Što se 84 tiče, po broju putnika, zaista mislim da nema potrebe za zglobnim, a i zavlačenje zgloba po Galenici je izuzetno nezgodno, ali šta da se radi, radi se sa onim što imaju...


Дуже је био 281 на 3/15. Не сећам се датума, али од момента када су узели 401 на 706Е до стизања донација (и преко тога), 281 је радио на 15. Мислим да је на кратко дат 436, да би се на крају усталио 1365 који ради и данас.

На 84 је проблем што је приватник са солаћима у већини, па ГСП са 3-4 зглоба не прави разлику. Мени се често дешава да видим две крцате Кобре заредом, тако да сматрам да је 1036 право освежење. Не кажем да је смак света са солаћима, али када је већ вишак зглобова, пре сам да се 3 комада ставе на 84 уместо што раде на 602. 702 не могу да коментаришем, јер нисам упознат са ситуацијом.
To je neki period od recimo 5-6meseci, sad nemam ni ja tačne podatke, sve ovo pričam iz glave, ali otprilike to je neki vremenski period. A tačno je, kasnije je bio #436 koji se ne može nazvati redovnim autom, ono je krš koji radi dok radi, a onda je došao #1365 koji je tu do danas i biće još tu jer je posada stvarno pažljiva.
Da, Privatnik dosta dobro drži tu 84 i poprilično su unapredili liniju od momenta u kad su većini, što po redovnosti što po kvalitetu prevoza...
Što se tiče 602 i 702 i tako tih linija, jako veliki je problem interval na koji idu, na 702 čini mi se idu na 30 ili 45minuta autobusi, tako da se tu ispadanje jednog vozila baš oseti, a i broj putnika koji se skupi u tom periodu je mnogo veći od kapaciteta solo vozila, takođe i 602 kroz blokove sada zahteva zglobno vozilo, i još par "prigradskih" linija uzima zglobove, tipa 610,611,703,601,605 itd itd, čak su sve češći zglobovi na 708, gde koliko znam za tim zaista nema potrebe...
 
becks89":3qwuhihx je napisao(la):
Ti se izgleda baš trudiš da budeš ograničen ili si prirodan talenat?
Ako se žale na vozila na potezu 300? O kom pogonu treba da pričamo? Linija 50, koji je pogon?
Nešto ne znam da još neko traži zglobove sem vas "Kosmajaca"...
Колико си ограничен показује чињеница да ти замена линија између погона није пала на памет. Карабурма би лако могла да снабдева 50 и одређене линије са потеза 300, јер ако Космај може 94 да шаље на Нови Београд може и Карабурма 50 на Баново брдо.
 
I opet svevišnji Šomi, sa svojim pametnim pretpostavkama, čisto da zvekne nešto na forum.
Kojim vozilima da rade genije? Jedva i sada krpe kraj sa krajem, ali nebi ti bio ti da ne lupiš neku glupost.
 
becks89":2zffv2hx je napisao(la):
I opet svevišnji Šomi, sa svojim pametnim pretpostavkama, čisto da zvekne nešto na forum.
Kojim vozilima da rade genije? Jedva i sada krpe kraj sa krajem, ali nebi ti bio ti da ne lupiš neku glupost.
Нека замене возила и линије па ће бити боље.
 
Zaposli se u DJP, takvu pamet imaš da si idealan za neko vodeće mesto u toj organiziciji.
Najiskrenije sada, pre nego što lupiš nešto, aj razmisli malo o tome, hvala unapred!
Najbolje je izmeniti ceo sistem, za liniju 303 kupiti isključivo zglobna vozila tipa Citaro ili Capacity, jer za tako ogromno naselje ima potrebe a ima i infrastruktura za tako nešto. Da ne pričam o drugim naseljima i linijama... Za promenu da dobijete neko ispravno, pa kakvo god vozilo, ali to je već unutrašnji problem SP "Kosmaj".
 
Mozda bi se i zaposlio da je to moguce

Послато са GT-N7100 уз помоћ Тапатока
 
Ја нигде нисам тражио зглобна возила за 303, поготово не мерцедеса. Време је да престанеш да читаш шта желиш и почнеш да читаш шта пише. А очигледно не знаш какво је стање на линијама 302 и 309.
 
Ma može on sve, naćiće on neku teoriju, a i oni će isto naći, da što pre imaju ovakvog momka u svom timu!


Šomi, moj post je bio ironičan :roll:
 
Чему онда:
Da ne pričam o drugim naseljima i linijama
На потезу 300 само три линије нису преоптерећене, а то су 303, 304 и 305. Све остале имају потребу и могућност за зглобним возилима.
 
Vrh