dare":39y5kqqj je napisao(la):Becksova masina danas radi na 3/67 8)
Vozači postoje zbog putnika? Bravo!stf":2s75jrmf je napisao(la):becks89":2s75jrmf je napisao(la):Kako vi generalizujete vozače kao majmune, e tako ću ja da generalizujem putnike kao stoku i svi imamo svoje argumente i nikad se nećemo složiti.
Da, samo što vozači postoje zbog putnika a ne putnici zbog vozača. Zbog toga postoji ona "Mušterija je uvek u pravu". I zog toga sistem treba i mora da počne da se menja od njih a ne od nas.
Pa pošto su tek počeli solaći da im pristižu iz Ikarbusa, onda je daj šta daš. Ovi iz rasporeda nikad nisu ni bili normalni, juče su im 3 solaća radila na 15, a na 67, 2 zgloba, nigde mozga nema...EUKALIPTUS":2s75jrmf je napisao(la):dare":2s75jrmf je napisao(la):Becksova masina danas radi na 3/67 8)
Bože, Bože, koliko su ljudi u GSP-u nenormalni! Posle se čudimo zbog čega imamo prevoz koji je među najskupljima u regionu! Šalju zglob na liniju 67!!! Pa, ne znam, možda sam ja kr****, ali meni je ovo van pameti, sumanuto trošenje resursa. Pa ovu liniju u nekim polascima sasvim ok može da pokrije minibus IK-107.
Zar ti nisi rekao da počinješ da plaćaš kartu zbog mene? Nešto te kratko držalo to Svako živi tamo gde mora, nemoj mi reći da treba isti tretman da imaju ljudi u "gradu" i ljudi koji žive na periferiji, nikad nije bio isti tretman i nikad neće biti isti tretman, ne u Beogradu, nego nigde.stf":2s75jrmf je napisao(la):Pa da, a nama na potezu 300 na velikom broju linija u špicevina ni zglobni ne bi bili dovoljno ... GSP je septička jama govana koji bez grama mozga ne upravqaju domaćinski resursima.
Uostalom, zato su i jedan od top 3 gubitaša u državi. Jedan od desetine razloga. I posle - plati kartu ... važi ...
Ne znam koliko puta treba ponoviti da SP "Kosmaj" nema kapacitete za održavanje i parkiranje zglobnih vozila, i ova što su im dali su parkirana ispred i ova vozila nisu održavanja na kanalima SP "Kosmaj". A sad vidim da se čudite oko stanja u SP "Zemun" i tome šta izlazi na 67, ali jednostavno premali je broj solo vozila, plus što im nisu sva kola vraćena sa remonta, pre neki dan je na 84 radilo 3 zglobna vozila jer nema šta drugo da se da. Mali broj vozača, mali broj kola, veliki broj problema, stoga i ne čudi ovo stanje.dare":2s75jrmf je napisao(la):Koliki su gubitasi govori to da nisu u stanju da dovedu linije u red .Imamo liniju 50 koja je najgora u gradu linijakoja nije pokrivena sa svim zglobovima linija koja je non stop krcata ali zato na liniji 67 cesto zna da upadne zglob. a realno solac je dovoljan.A na potezu 300 se salju sve sami krsevi koji se kvare pa ljudi moraju da cekaju sledeci bus koji ce ko zna kad da im naidje.
Somi303":1eyechdb je napisao(la):
Колико пута треба поновити да Космај није једини погон?becks89":2ydstins je napisao(la):Ne znam koliko puta treba ponoviti da SP "Kosmaj" nema kapacitete za održavanje i parkiranje zglobnih vozila, i ova što su im dali su parkirana ispred i ova vozila nisu održavanja na kanalima SP "Kosmaj". A sad vidim da se čudite oko stanja u SP "Zemun" i tome šta izlazi na 67, ali jednostavno premali je broj solo vozila, plus što im nisu sva kola vraćena sa remonta, pre neki dan je na 84 radilo 3 zglobna vozila jer nema šta drugo da se da. Mali broj vozača, mali broj kola, veliki broj problema, stoga i ne čudi ovo stanje.
becks89":2opwb0m4 je napisao(la):Ne znam koliko puta treba ponoviti da SP "Kosmaj" nema kapacitete za održavanje i parkiranje zglobnih vozila, i ova što su im dali su parkirana ispred i ova vozila nisu održavanja na kanalima SP "Kosmaj". A sad vidim da se čudite oko stanja u SP "Zemun" i tome šta izlazi na 67, ali jednostavno premali je broj solo vozila, plus što im nisu sva kola vraćena sa remonta, pre neki dan je na 84 radilo 3 zglobna vozila jer nema šta drugo da se da. Mali broj vozača, mali broj kola, veliki broj problema, stoga i ne čudi ovo stanje.
becks89":39pfx7ps je napisao(la):Ima tih što je nekoliko ljudi koji organizuju raspored, očigledno upoznato sa stanjem na terenu baš kao i nekolicina sa ovog foruma.
#281 je jako kratko bio na 3/15, naime njihov auto je bio #401, koji je zbog zahteva nekoga iz Batajnice, otišao na 1/706E, na kome je od otvaranja linije radio #281. Kasnije je tu bilo svašta, a donacije su došle tek na jesen te 2013.godine, skoro pola godine kasnije
Što se 84 tiče, po broju putnika, zaista mislim da nema potrebe za zglobnim, a i zavlačenje zgloba po Galenici je izuzetno nezgodno, ali šta da se radi, radi se sa onim što imaju...
To je neki period od recimo 5-6meseci, sad nemam ni ja tačne podatke, sve ovo pričam iz glave, ali otprilike to je neki vremenski period. A tačno je, kasnije je bio #436 koji se ne može nazvati redovnim autom, ono je krš koji radi dok radi, a onda je došao #1365 koji je tu do danas i biće još tu jer je posada stvarno pažljiva.1111":3dz4lute je napisao(la):becks89":3dz4lute je napisao(la):Ima tih što je nekoliko ljudi koji organizuju raspored, očigledno upoznato sa stanjem na terenu baš kao i nekolicina sa ovog foruma.
#281 je jako kratko bio na 3/15, naime njihov auto je bio #401, koji je zbog zahteva nekoga iz Batajnice, otišao na 1/706E, na kome je od otvaranja linije radio #281. Kasnije je tu bilo svašta, a donacije su došle tek na jesen te 2013.godine, skoro pola godine kasnije
Što se 84 tiče, po broju putnika, zaista mislim da nema potrebe za zglobnim, a i zavlačenje zgloba po Galenici je izuzetno nezgodno, ali šta da se radi, radi se sa onim što imaju...
Дуже је био 281 на 3/15. Не сећам се датума, али од момента када су узели 401 на 706Е до стизања донација (и преко тога), 281 је радио на 15. Мислим да је на кратко дат 436, да би се на крају усталио 1365 који ради и данас.
На 84 је проблем што је приватник са солаћима у већини, па ГСП са 3-4 зглоба не прави разлику. Мени се често дешава да видим две крцате Кобре заредом, тако да сматрам да је 1036 право освежење. Не кажем да је смак света са солаћима, али када је већ вишак зглобова, пре сам да се 3 комада ставе на 84 уместо што раде на 602. 702 не могу да коментаришем, јер нисам упознат са ситуацијом.
Колико си ограничен показује чињеница да ти замена линија између погона није пала на памет. Карабурма би лако могла да снабдева 50 и одређене линије са потеза 300, јер ако Космај може 94 да шаље на Нови Београд може и Карабурма 50 на Баново брдо.becks89":3qwuhihx je napisao(la):Ti se izgleda baš trudiš da budeš ograničen ili si prirodan talenat?
Ako se žale na vozila na potezu 300? O kom pogonu treba da pričamo? Linija 50, koji je pogon?
Nešto ne znam da još neko traži zglobove sem vas "Kosmajaca"...
Нека замене возила и линије па ће бити боље.becks89":2zffv2hx je napisao(la):I opet svevišnji Šomi, sa svojim pametnim pretpostavkama, čisto da zvekne nešto na forum.
Kojim vozilima da rade genije? Jedva i sada krpe kraj sa krajem, ali nebi ti bio ti da ne lupiš neku glupost.
На потезу 300 само три линије нису преоптерећене, а то су 303, 304 и 305. Све остале имају потребу и могућност за зглобним возилима.Da ne pričam o drugim naseljima i linijama