Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Ta nova vozila bi trebala i da se peru nekad Sta meni vredi sto je vozilo novo ako je i prljavo Primer su spanski tramvaji Ljudi koji uredno placaju kartu moraju da sedaju na prljava sedista samo zato sto njih mrzi da ta sedista operu.Onaj sto ne placa kartu za njega se ja i ne sekiram ali zasto mora da sedne neko sto uredno placa kartu na ta prljava sedista .Pa ono je strasno nasta ta sedista lice a nov tramvaj.U GSP-u treba malo i da razmisljaju da li je normalno da neko sto uredno placa kartu da se vozi u prljavom tramvaju :roll:
 
Da ne ispadne da ikoga opravdavam, niti podrzavam svercovanje niti podrzavam maltretiranje GSPa (kod privatnika retko imam primedbe). Samo sam ukazao na taj zalosni paradoks koji pravi vlast, jer musterija je uvek u pravu i treba slusati gradjane i sve njihove primedbe uvaziti i ispraviti probleme.
Mislim da bi bilo vreme da se vratimo temi.
Jel zna neko zbog cega su na 26 vecito krntije? Juce sam bio na Trgu republike i zgrozio sam se cinjenicom da od svih linija koje prolaze tu, 26ica ima najstarije, najlosije odrzavane autobuse. Stomak mi se prevrnuo kada sam video jedan kojem je prednja maska i sve oko nje bilo potpuno izdeformisano. Nijednom nisam video Solarisa, niti 218, 218m ni n.
 
Nećeš ni videti ni M ni Ik-218, jer su svi u SP "Zemun" ;)
Solaris ne sme, jer "ne može da prođe"...
 
Mogao bi pored GSP-a i neki privatnik da drzi liniju 26.
 
Kad malo premotam, stvarno nikad nisam video niskopodnog na 26. Znači, tehnički ne može da koristi trasu ...
 
stf":1fpcvnyk je napisao(la):
Kad malo premotam, stvarno nikad nisam video niskopodnog na 26. Znači, tehnički ne može da koristi trasu ...
GB 777 je bio na 26...;)
Nijedan puser ne moze da ide na 26 jer i sa pratecom jedva prolaze trasu,a tek puser ne bi mogao....
 
U vezi ovog vozaca sa 110, kolika je to smradina od coveka govori to da on do garaze bukvalno prodje celu trasu 101, znaci razlika je samo sto bi morao da stane na stanicama, i to ne svim, nego tamo gde ima putnika.
 
Nikola '93":27czhfi4 je napisao(la):
stf":27czhfi4 je napisao(la):
Kad malo premotam, stvarno nikad nisam video niskopodnog na 26. Znači, tehnički ne može da koristi trasu ...
GB 777 je bio na 26...;)
Nijedan puser ne moze da ide na 26 jer i sa pratecom jedva prolaze trasu,a tek puser ne bi mogao....
Bas to hteo da kazem, 777 je bio ranije.
U svakom slucaju, jedini "normalni" su Japanci, koji nekako podizu prosek, ostalo je krs do krsa i stvarno zalosno za gradsku liniju.
@dare
Nazalost, dobro bi im dosao. Mada secam se pre mozda 3 nedelje sam video Cittu na 26, ne znam koji je prevoznik bio...

Ne znam bas da li ne moze niskopodni, linija deli veliki deo trase i sa 25icom koja ima redovne niskopodne, kako gsp, tako i privatnik.
 
Moze niskopodni,ali solo niskopodni.A posto je Karaburma dala svoje 112-ice Kosmaju nemaju vise taj model na raspolaganju...
 
Danas na liniji 26. Prišunjao mi se sa leđa, fotkao bi ranije :) . Tih.

dsc0444.jpg
 
Ovo je za momentalni otkaz, i suspenziju bilo kakvog daljeg rada u ovoj oblasti..
10170915_433632653405853_5522416852039076933_n.jpg
 
Slika je ekstra stara, ovo je negde 2005/6 godina... Ne razumem zašto dete tu leži...
 
Pre neki dan je devojka vozača u tamnavi na istom tom mestu bila, samo naravno nije ležala nego sedela naslonjena na staklo.....
 
Prijatno iznenađen lastinim zglobnjakom na liniji 83, mislim da je to onaj Neobus sa visokim plafonom. Elem, da li ga u Lasti dobro održavaju ili je jednostavno kvalitetno napravljen, ali deluje dosta dobro, i veoma prostrano u zadnjem delu ima neka uvrnuto plavo osvetljenje na podu.

U svakom slučaju šteta za Neobus, ne znam da li su potpuno propali, ali proizvodili su dobre autobuse.
 
смеше се војвођански избори, тако да можда буде нешто од Необуса
 
Budući da sam imao tu čast da prisustvujem predavanju o potrošnji u SP "Lasta", zaista sam počeo da uviđam koliko se nenamenski troši u GSP Beograd i koliko bi zapravo u toj potrošnji moglo da dođe do ušteda kako nafte tako i ostalih vitalnih delova autobusa. Naime, jutros se toga setih prilikom vožnje u zemunskom IK-218M (#382) koga je vozač pritiskao i gazio prvo na blokadi dakle 65 km/h, a druga stvar je šaltanje, i pored upadljive zelene boje na obrtomeru, u svaki stepen prenosa autobus je ulazio iz mnogo većih obrtaja nego što bi trebalo, dakle na preko 2000 obrtaja, dok je normalno na 1600... Upravo takav način vožnje, sa naglim kretanjem stajanjem, kick downom popularnim, u cilju što bržeg kretanja vozila može da dovede do naglog rasta potrošnje i to od 6-12l/100km, da ne govorim o trošenju kočnica, trošenju menjača i ostalih funkcionalnih delova samog vozila...
Ako uzmemo da je nekih prosek u toku radnog dana u GSP Beograd oko 200km, dakle po vozilu to mu dođe nekih 10-20l više svakog radnog dana, neka to radi svaki treći vozač i manje, pa je to cifra od nekih 180-200 autobusa, i dolazimo da oko 3000-5000l nafte dnevno ode u vazduh zbog needukovanja vozača i zbog manjka informacija koje dobijaju. Da ne govorim o stanju kočnica, motora, diferencijala koji takođe stradaju, u vremenima uštede smatram da bi i GSP trebao mnogo više da poradi na edukaciji svojih vozača, da proba da svede tu potrošnju na minimum, jer nije mala cifra od 3000-5000l na dnevnom nivou, naročito ako znamo da i dalje ima solidan broj vozila sa potrošnjom "sto za sto", odnosno 100l/100km, naravno stariji autobusi, ali baš zbog tog podatka bi na svakom litru trebalo da se štedi, pogotovo što preduzeće iz godine u godinu tone sve dublje u dugove. Dinar ovde, dinar tamo, tako se počinje. Sve ovo možda i nebih zapazio, da vožnja u takvom vozilu nije neudobna, jer prvo zabode za sedište kad krene punim gasom, a potom zabode na kočnicu pa maltene udarate u osobu ispred sebe, takvo trošenje u ovo vreme je nedopustivo, ako je Lasti stalo, i GSP bi trebao pod hitno nešto da preduzme po pitanju potrošnje!
 
Vrh