Bravo Eukaliptus, odlična slika!
Laki72":2b40twpp je napisao(la):
Ali da se o prioritetima rzmisljalo pored zglobnih bi se kupovala i solo vozila. Da se o prioritetima razmisljalo odavno bi se sprovela i dala rezultata unutrasnja istraga u pogonu Kosmaj, jer je prosto neverovatno da u tom pogonu vozila toliko brze propadaju nego u ostalim pogonima.
Sto se tice broja putnika u 531 i 532 delimicno si u pravu. Naime, iako retko koristim javni prevoz jako dobro znam popunjenost koja u toku dana dosta varira. Sto se tice jutarnjeg i popodnevnog spica zglob nije suvisan, van spica se slazem da jeste.
Vaš argument gospodine Laki da u pojedinim delovima dana treba zglob je apsolutno nerezonski i apsolutno ne dokazuje ništa. Na svakoj liniji u toku nekog perioda u danu dođe do povećanog broja putnika i dođe do gužve kada stigne solo vozilo. Ali, jel zbog 2 polaska dnevno treba da se šalje zglobno vozilo na liniju, a da vrti veći deo dana poluprazan ili prazan? Ne! Kako ćemo rešiti pitanje gužvi, u "špicu" treba više vozila nego u ostalim delovima dana, dakle umesto razmaka od lupam 7 minuta između 2 polaska, smanjiti to vreme na 3-4minuta, neće biti više problema! A znaju oni kada treba i šta treba, postoje svi podatci i svi proračuni, samo što nikoga ne zanimaju putnici!
Što se kupovine tiče, uglavnom se nabavka vršila za Karaburmu, Novi Beograd i Zemun (manji broj vozila), a u svakom od tih pogona se na prste jedne ruke mogu nabrojati čiste solo linije, dakle verovatno je potreba bila za zglobnim vozilima, pošto je njihovo stanje bilo jako loše, ali i Kosmaj je ipak pogon, pa kakav god da jeste i ovi sa one strane brda su Beograđani....
Laki72":2b40twpp je napisao(la):
Solaris koji je ovih dana u sobracaju na ovoj liniji je (po meni) posledica nedostatka ispravnih "solo" vozila, jer je zglob ovih dana saobracao i na liniji 533 na kojoj ne upucuju zglom ni za zadusnice.
Jednostavno, poceli su mrazevi i solo krsevi nisu spremni za saobracaj.
Ovo je moja pretpostavka, nemam nikakav dokaz z nju.
Pretpostavka ti je na mestu, u Novom Beogradu sada nema nijedno solo vozilo mlađe od 2004, osim 5 IK-112n koji i nisu u nekom stanju, ostalu N seriju su dali Kosmaju, IK-103 iz 2006.godine takođe, tako da sada kod njih prosto dolazi do nedostatka vozila, a i ta vozila su stara po 10 i više godina.
Kao što neko reče, tema je "autobusi".