Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 293 95,1%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,9%

  • Ukupno glasača
    308
Problem u Kosmaju je rešiv, i to na veoma jednostavan način. Prosto ni grad neće da daje vozila koja će propasti za 12 meseci zbog nebrige, tamo treba čvrsta ruka i čistka ološa koji se nakupio godinama!
Stanje neće popraviti ni 120 novih vozila, a ne 20, jer sistem ostaje isti... Sve se da rešiti izmenom u turažama, ubacivanjem šihti i slično, bez potrebe za zglobom.
Samo da ima neko da razmišlja o tome...
Ok, izbacićemo to u narednom periodu :) :) :)
 
Бекс, по обичају надобудно одговараш осталим члановима, успори мало. :wink: Постоје по мом мишљењу два разлога због којих је Соларис завршио на линији 531, а они се у неку руку и поклапају. Први је да ће ова два аутобуса (3097 и 3098), уз још 5 комада са других линија завршити на линији 511 када (ако) се среди проблем са пругом у Тараишу, па су дати на линију 531. А други је чињеница да немају где с обзиром да мозгови из ГСП и даље држе Јапанце на матичним линијама и неће да их ''откључају''. Што значи да је на свим линијама извршена расподела Солариса и једноставно је остало возила и за линију 531.

Да се осврнем на полемику о зглобном возилу на линији 531. Врло је једноставно. У недостатку соло возила, зглобна возила се дају на све линије на којима постоји могућност да иста саобраћају уз колико-толико оправдање капацитета. Пошто знамо да Нови Београд нема довољно соло аутобуса, логично је што су зглобни завршили на линији 531, а не на линији 76. Да се вратимо мало у прошлост. И 2001. године када су стигли нови ик201, на линију 531 је дато ново зглобно возило (1292), а на линији је радио још један зглоб (Раба 1167).
 
I treba da ostanu na 531 i ne samo na toj liniji trebali su ga staviti obavezno i na liniji 91 i na svim linijama gde zglob moze da okrene
od mene jedno lepotance najlepsi medju busevima a reklama mu se uopste nije ofucala :D :shock: :p
 
Lepa ispomoc, kojeg god pogona. Ne daj boze da su cisti, pa da se zalimo.
Inace, ova skorija ispomoc Kosmaju, zglobna vozila su pun pogodak. Barem to sto mogu da postave na neke opterecenije linije, kao sto je npr. 50. Pre neki dan, na stanici guzva, a kada je dosao autobus, u njemu milina posle Konjarnika. Sva mesta zauzeta, srednja guzva u autobusu, ali barem prohodno i dovoljno da se covek ne gusi u guzvi. Da je na taj polazak poslato solo vozilo, bila uobicajena slika, prenatrpan autobus, a jos ljudi ostaje na stanici. Jeste da su vozila starija, u malo losijem stanju, ali bolje par zglobnih, nego nijedan.
 
Vidim Kosmajci ove "vaše" bolje održavaju.
90% donacija koje ste dobili su odlični autobusi za one u kojima ste se do juče vozili...
 
Sto se tice povlacenja Japanaca sa linija, tu se ne pita GSP. I dalje je aktuelno pitanje ambasade Japana, koja odlucuje. Tako da, posle donacije, japanci dozvoljavaju setanje vozila po polascima, ali ne i njihovo prebacivanje na druge linije.
U pocetku je bilo striktno vezano vozilo za polazak, ali posle su dozvolili da se menjaju polasci a da ostane samo na istoj liniji, a zna se koje su to linije.
Jedan dogadjaj, kad su pre nekoliko godina, dolazili iz ambasade na NBG da gledaju vozila, a 1304 dobio pre toga reklamu, pa je nastala opsta frka. Zavrsilo se tako sto je prvi vozac koji je naisao dobio nalog i da ide sto dalje sa natpisom prevoz dece, da se voza svugde po gradu dok ga ne pozovu, a ljudima iz ambasade je receno kad su pitali gde je to vozilo, da vozi decu, jer nemaju za decu dati ni jedan bolji :)
Prica je prosla..a 1304 je ostao vec isti dan bez reklame. Nije potrajala dugo :)
 
slozio bi se sa Japancima i neka ostanu na ovim linijama samo neka malo gledju i japance u pogonu Karaburma
 
Karaburmini japanci su bili katastrofa za univerzijadu, a znamo kad je to bilo, o sadasnjem stanju da ne pricamo. Skinute blokade, polomljeni tasteri, pokidana sedista, i stosta jos...
Strasno..nije mehanicar izvadio blokadu, vec vozac, tako i polomio rucicu, taster i slicno, grozim se takvih. Prvi dan na liniji, karaburmin solaris, ja dolazim, kad plasticna casa prevnuta sa kafom po tabli, pitam ovoga sto vozi sto sto po elektronici grejanja ti tako prosuto, on pogleda, nije ni video, i kad je video, uzme prste malo razmrlja, i to je to, uz recenicu ma ko mu je...mater, nije moj.
E zbog takvih vozaca, takvih mehanicara, takvih u rukovodstvu i takvih putnika, gsp i jeste tu gde jeste.
 
Ima svuda takvih, dođe govedo i gricka semenke celu smenu i pljuje na pod, pa polomio bi mu sve i jedan prst da ga vidim da to radi, ne znam kako neko može biti toliko zaostao, primitivan ili šta god da može da baca na pod, tu gde radi 8 sati, da svesno radi u smeću, da ne govorim o toj kafi, koju je tako teško baciti kada se popije, nego "zaštekuju" iza sedišta, pa kad tražiš metlu, lepo prevrneš to i onda moraš da čistiš, kapiram tamo gde je već prljavo da ne paziš, da te ne zanima, ali da svesno prljaš nešto čisto to mi ne ide u glavu. Ako ništa drugo da budeš srećan što te čisto dočekalo, tako ga i ostavi.
Karaburci su specijalci, oni i Kosmajci ne zna se ko je gori, po glupostima se takmiče, ali mislim da sada karaburci vode. Ono što me najviše iritira zavrnut ručni retarder, da slepcima ne smeta.
 
U Srbiji će od 1. januara samo po osnovu povećanja akciza doći do poskupljenja dizela za oko pet, auto-gasa za oko tri dinara,... »
Izvor;www blic .rs
Eh da je bivša vlast kupila barem pola trolejbusa na domaću struju umesto Solaris busa..sada bi uštede bile znatne,Beograd više nemože da kičmu transporta održava na nafti,mora se pod hitno ulagati u el.transport.. :kafa:
irisbus-cristalis-etb-18-nr-44750.jpg
 
Сад је касно.. Теши чињеница да Солариси мање троше и мање загађују :kafa:
 
Somi303":3vqvlmug je napisao(la):
Сад је касно.. Теши чињеница да Солариси мање троше и мање загађују :kafa:

Nazalost, po tvrdnjama nekih forumasa, Solaris trosi dosta vise nego sto je predvidjeno sto je cudno sobzirom da DAF motori vaze kao najekonomicniji trenutno

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Свакако троши мање него прастари Икарбуси. И битније треба да нам буде то што мање загађује, то ће поздравити макар људи из деспота Стефана.
 
Зашто би нешто што троши више, загађивало мање? :?
А у Д.Стефана... сада поезија :)
 
Niko nije rekao da troši više, MAN je doneo takav zaključak. Ne znam kako DAF može da troši više od MAN motora, izgleda da ćemo mi biti jedinstveni...
 
МАН је коректан дечко, има разлога да му се верује. А и Шоми доста познаје ствари па ме је занимало да каже нешто на ову мало контрадикторну ствар на коју је Игор указао. А то је потрошња. Можда буде неко љубазан да одговори и на ово твоје питање. Како може и да ли смо јединствени ту?
 
Da bi se ocenila tacna razlika u potrosnji, moraju oba vozila da budu na istoj liniji u saobracaju, i istom periodu dana da bi opterecenja bila slicna itd. Dokle god se ovo ne uradi tesko da moze neko da izadje i kaze e ovaj trosi vise. Cinjenica je da je DAF poznat kao ekonomican motor, ali opet je MAN u Ikarbusu jaci pa bi trebao da je rastereceniji itd, ali opet to sa realnoscu moze a i ne mora da ima veze dok se ne odradi ispitivanje kako treba.
 
Linija 16 novi Solaris danas kod starog merkatora, nisam stigao da slikam, ali mu je odvaljen retrovizor, tj. visio je sa autobusa, ostatak prednjeg dela šoferke netaknut.
 
Moravac":363bhs4p je napisao(la):
Nije, bio je u kvaru. Putnici su izašli
Nebih da sumnjam u to što si video, ali jako mi je čudno ako je u kvaru da ga drži na kontaktu, pritom da čačka retrovizor. A putnici sigurno neće čekati da dođe policija i da izvrši uviđaj :)
 
MAN":5f3vw5jk je napisao(la):
Karaburmini japanci su bili katastrofa za univerzijadu, a znamo kad je to bilo, o sadasnjem stanju da ne pricamo. Skinute blokade, polomljeni tasteri, pokidana sedista, i stosta jos...
Strasno..nije mehanicar izvadio blokadu, vec vozac, tako i polomio rucicu, taster i slicno, grozim se takvih. Prvi dan na liniji, karaburmin solaris, ja dolazim, kad plasticna casa prevnuta sa kafom po tabli, pitam ovoga sto vozi sto sto po elektronici grejanja ti tako prosuto, on pogleda, nije ni video, i kad je video, uzme prste malo razmrlja, i to je to, uz recenicu ma ko mu je...mater, nije moj.
E zbog takvih vozaca, takvih mehanicara, takvih u rukovodstvu i takvih putnika, gsp i jeste tu gde jeste.


Да ли је могуће да не постоји нека листа за проверу?
Нека обавезна папирологија, која утврђује стање при предаји смене. Ставке које се штиклирају и потписују. Светла-ок. Стакла-ок. Врата-ок. Табла, гуме, мотор, седишта...
-Предао сам смену, возило, у том и том стању.
-Примио сам возило и започео смену, за све затечено преузимам одговорност, ако није пријављено.
-Све пријављено има корективну акцију, ако акције нема, одговоран је руководилац којем је пријављено. ( дисциплинска мера, чишћење, замена делова, искључење из саобраћаја...)

Таква листа може бити састављена од стране средњошколаца или мало озбиљнијег основца, попуњава се у пар тренутака после визуелног прегледа који не траје дуже од минут! Колико мало реда би дало велике резултате, ако проспе кафу 10%, понови слично 3 месеца 20%, више мера против истог радника ( не више од 10 током године ) обавезан отказ.
 
Vrh