Najavljena, to ne znači da će najavljeno biti ispunjeno.
Druga stvar, ti autobusi da se odradi valjani remont mogu bez ikakvih muka i problema da odrade još 10 godina, jer to je jednostavno za održavanje i mala su ulaganja u njih, nema elektronike i nema drugih senzora zezalica i gluposti, a kvalitetniji su nego sve serije nakon njih.
Letos nikako remont nije mogao da se odradi, jer je i sa tim smanjenim brojem polazaka GSP nije znao šta će, jer Solarisa nije bilo, pa smo viđali sve i svašta na ulici, kako bi se popunio % izlaznosti, sada to može da se uradi jer za solaćima nema potrebe, većina njih je slobodno dolaskom novih autobusa i samim tim ostvaruje se mogućnost za remont, međutim ovo što će uraditi je obično zamazivanje i farbanje autobusa, tako da se tu slažem da su bačene pare...
Pominjao sam pre nekih mesec, dva M seriju i poziciju vozača u njoj, sinoć sam imao priliku da ga malo detaljnije pogledam, islikam, pa evo da podelim i sa vama to...
Staklo na pola seče ogledalo :roll:
Ono što me najviše od svega nervira su gornje komande, dakle skoro sve moguće komande su iznad vozača, što je krajnje nepristupačno i krajnje beskorisno, naročito ako moraš da recimo pališ grejanje, klimu, svetla i sl. u vožnji, pogotovo je problem nižim vozačima.
Trese ubija, svetla se od truckanja sama pale i gase, senzori sami od sebe prave probleme, celu smenu se kasni zbog vrata kojima treba 2 dana da se zatvore, unutrašnji retrovizori krajnje beskorisni, desni retrovizor manji nego na IK-218, manja je preglednost, tabla nepodesiva, volan takođe, kontrole iznad vozača, jedini plus po meni je grejanje koje super radi, dugmići za vrata mnogo bolje reaguju nego na IK-218, nakon tromog starta jako dobro vuku, međutim problematična je kočnica, koja nije klasična, nego je nešto na foru kvačila, propada u pod. Tako da je teško potrefiti kočnicu za normalno stajanje...