Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 266 95,3%
  • BMC

    Glasovi: 13 4,7%

  • Ukupno glasača
    279
Moram i ja da priznam da sam oduševljen i prostorom i udobnošću čak i dizajnom ,ako su im takvi dupli novi busevi..sjajno!
 
Moracu neki dan da namenski udjem u tu 89-ku da probam koju stanicu kako ide i kako izgleda. Solo ikari deluju inace dosta utegnuto i trajno pogotovo kod privatnika ima ih dosta na liniji 52 koju ja koristim.
 
A da izmjerimo tu buku koliko decibela u svim navedenim busevima da se ne prica uprazno
 
Описао сам недавно вожњу од Умке до Савског трга са тим новим Ик 112 са фотке, приватног превозника Луи травел.

Још је мирисао на фабрику. Бука и пиштање мотора несношљиви, тандркање неког лима све време да ти мозак растави на молекуле. Завршна обрада никад гора, на све стране полудотегнути шрафови, каблови који висе, силикон размазан по прозорима. Катастрофа.

Баш сам коментарисао како је то Икарбусов најновији одговор на тек пристиглу прву серију Солариса и да су уместо да направе конкурентан производ и утегну Ик 112 они засрали за све паре направивши возило горе од Ии 112 Н из 2008.
 
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=XFHZQMP2Z78[/youtube]
БредаМенаринибус је коначно одбацио дизајн који је делио са Икаром, сада су се унаказили тотално :o
 
stf":39jorgib je napisao(la):
Описао сам недавно вожњу од Умке до Савског трга са тим новим Ик 112 са фотке, приватног превозника Луи травел.

Још је мирисао на фабрику. Бука и пиштање мотора несношљиви, тандркање неког лима све време да ти мозак растави на молекуле. Завршна обрада никад гора, на све стране полудотегнути шрафови, каблови који висе, силикон размазан по прозорима. Катастрофа.

Баш сам коментарисао како је то Икарбусов најновији одговор на тек пристиглу прву серију Солариса и да су уместо да направе конкурентан производ и утегну Ик 112 они засрали за све паре направивши возило горе од Ии 112 Н из 2008.
Da dodam samo kako su umesto standardnog displeja stavili manji, dok šajbu nisu prilagodili manjem displeju, tako da se sada lepo vide instalacije kroz gornji deo šajbe...
 
Novatronic-ovi displeji nisu kompatibilni ni sa solarni busevima, jer se na pojedinima ne vidi ceo displej, malo su poveci, naspram fabricki predvidjenih po merama solarisa koji ubacuje BUSE displej.
Gde mi umesamo prste, to mora da se upropasti :mrgreen:
Eto, kao i doticni retrovizori, koji jedino u Srbiji ne sluze svrsi :mrgreen:
I da, voleo bi da vrata prvo piste 3 puta pa da onda zatvaraju :violina:
 
Koja je poenta da prvo piste pa da se tek zatvaraju? Meni je logicnije da piste dok se ne zatvore jer tada daju signal vozacu da su vrata zatvorena, jer ukoliko dodje do nekog kvara ili zaglavljivanja necega vozac ce odmah znati da nesto nije u redu.
 
Poenta je da ne treba izmisljati toplu vodu. Ako ceo svet vodu greje, mi ne treba da izmisljamo to. Dakle, ako svugde u svetu vrata prvo daju zvucni signal da ce se zatvoriti, da ti kao putnik znas da na cemu si, a ne da razmisljas hoce li svakog trenutka poceti da te gnjece.
Kao drugo, bas za vozaca je to glupost, za putnika jos veca, jer, kad piste, i nesto nije u redu, ja i dalje ne znam sta je, meni pistanje nista nije reklo, vrata su naisla na otpor, i otvorila se sama, sto ja nikako nisam putem pistanja mogao da provalim,jer ona piste i odpiste svoje kao da zatvaraju iako su se otvorila.
Dakle, i Japanci su imali zujalice, prvo je zujalo 3 sec, pa su se vrata zatvarala.
Prosto, tako je svugde u evropi, toj cuvenoj evropi, zasto kod nas mora biti drugacije :)
 
Sinoć ulazim u 15-icu na Zelenom vencu i nešto mi meko pod čizmama. Kad pogledam pod, a on ceo pokriven zelenim tepihom. Uhvatim se za ručke a one presvučene folijom koja predstavlja imitaciju drveta, a na plafonu kao da ste u šumi i gledate u nebo kroz krošnje drveta. A prilikom zatvaranja vrata čuje se glasan cvrkut ptica.
Po meni dosta dobro urađeno, samo mi nije jasno kako se to firmi uopšte isplati.
Ima li neko info koliko košta to 'personalizovanje' autobusa?
 
To je vjerovatno u sklopu reklame ciji je bus upitanju
 
Ukratko da objasnim o čemu se radi.
Naime, autobusi firme Lasta AD, sa garažnim brojevima 4108,4111i 4117 u sklopu reklama za Šume Srbije imaju i upravo te efekte koje si naveo. Sve to radi firma Masel, dok Lasta dobija novac za reklamiranje na njihovim vozilima od Masela. Ovo je ja mislim jedinstven primerak u Srbiji, da kažem premijerni, u kome se kompletno sređuje bus. Samim tim ni cena se ne zna, odnosno sklapa se posebna cena za tako neki ozbiljniji projekat, ali ako ti nešto znači evo aktuelnog cenovnika za reklamiranje preko masela -> http://www.masel.rs/sr/bus-advertising-sr/cenovnik.html
 
Sta sve ceka autobuse u Beogradu jos su i dobri. Juce se vozim 17-icom i u centru zemuna (oko 17.30), odmah posle stanice lupi nesto 3-4 puta i autobus uz skripu stade. Majstor samo ustade i izbaci sve, pogodili ga "mangupi" grudvama iz parka i usput polomili neko leptir staklo ili tako nesto kod strane vozaca...
 
Eto na šta naša omladina troši vreme, da ga ubije čovek odmah na licu mesta i da mu ne bude žao. Sećam se jedne priče iz garaža, kada je kod Hotela Jugoslavija dete od nekih 7, 8 godina napravilo "grudvu" sa sve kamenom unutra, zveknuo je u jedan bus sa 704 i razbio šajbu i lakše povredio vozača, međutim tada su još radili kondukteri, pa je kondukter pojurio za klincem i uhvatio ga. Šteta je bila nekih 2,3 hiljade maraka tada... Na prvi pogled bezazlena šala može imati mnogo teške posledice!
 
A ti to nisi radio kada si bio u osnovnoj školi :roll: :roll:
 
Ako mi veruješ, nikada!
Uvek sam razmišljao o posledicama, ne znam šta si ti radio, ali po meni to nije normalno i za to bih prvo strogo kažnjavao roditelje, a i decu.
 
becks89":hrkpbtjz je napisao(la):
Ukratko da objasnim o čemu se radi.
Naime, autobusi firme Lasta AD, sa garažnim brojevima 4108,4111i 4117 u sklopu reklama za Šume Srbije imaju i upravo te efekte koje si naveo. Sve to radi firma Masel, dok Lasta dobija novac za reklamiranje na njihovim vozilima od Masela. Ovo je ja mislim jedinstven primerak u Srbiji, da kažem premijerni, u kome se kompletno sređuje bus. Samim tim ni cena se ne zna, odnosno sklapa se posebna cena za tako neki ozbiljniji projekat, ali ako ti nešto znači evo aktuelnog cenovnika za reklamiranje preko masela -> http://www.masel.rs/sr/bus-advertising-sr/cenovnik.html
Slicno, ali ne bas toliko u ovom fazonu je bila uradjena i Katica, cini mi se da je neka turisticka agencija, ofarbali unutra u svetlo plavu boju, polepili nalepnice skoljki i slicno po podu. Ali ovo sa travom/tepihom i najlonima nisam jos video ni cuo, nadam se da ce ostati citavo.
 
becks89":1azt592v je napisao(la):
Ako mi veruješ, nikada!
Uvek sam razmišljao o posledicama, ne znam šta si ti radio, ali po meni to nije normalno i za to bih prvo strogo kažnjavao roditelje, a i decu.

Naravno, sada kada samo odrasli tako razmišljamo. Kao deca razmišljali smo drugačije. Deca ne razmišljaju o posledicama, nego rade ono što im je zabavno.
Ne razmišljaju da zbog petardi mogu ostati bez prstiju, ali oni to i dalje rade krijući se od roditelja.
Ja neću reći da nisam gadjao, jel sam sigurno bacio makar jednu grudvu na autobus. Naravno nisam tip koji je to non stop radio, i bio srećan da to uradi. Ali naravno da je to tad bilo zanimljivo.
 
ja kad sam bio mali bile su vesele devetesete.

mi smo stajali mali iza stajališta trolejbusa, čekali da putnici uđu u trolejbus, i taman pred zatvaranje vrata ospemo paljbu po ljudima.

pošto je tad red vožnje nije bio frekventan kao danas, retko ko je hteo da napusti vozilo.
 
A petarde pred samo zatvaranje vrata?
 
možda je bilo pojedinačnih slučajeva da je neko ubacio petardu u trafiku ili autobus, ali ne sećam se da smo organizovano ubacivali petarde kao grudve.
 
Vrh