Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
Primetio sam već nekoliko puta da se u novim BMC busevima vrata često glave, nekad otvori jedno krilo a drugo zaglavi i otvara se sporije ili se uopšte ne otvori, juče sam sedeo na kraju u 31 i vrata su bila kao katapultirana da su baš jako lupila pri otvaranju (ono neće dugo potrajati). Jedino što su novi pa je prijatnije, ali generalno teški krševi, posebno im je katastrofa što osetiš bukvalno svaku neravninu na putu, a kad sediš u zadnjem delu to je kao rolerkoster.
 
To za vrata nisu oni krivi nego prevelika gužva i stalno guranje i lomljenje vrata, ko ide sa 31 u špicu zna kako je
 
Na dosta linija smo došli do toga da živimo zlatno doba devedesetih.
 
IMG_20240227_124339.jpg
Jedino sam razumeo ovo Sirbistan da za BG idu. Ne znam jel za privatnike ili ne, ali znam da mi se place kada vidim na sta ove grdosije lice.
 
Za Srbistan :)

Bukvalno se kajem za sve što sam pre 10 godina pričao i pisao o Ikarbusu!! Pravićemo ga mi od blata!
Secam se zglobnih niskopodnih Ikara dok su idalje vozili na 18ici. Meni je bilo milina voziti se u njima, a izgledaju hiljadu puta lepse od ovih pokretnih turskih govnara sto krenu da se raspadaju nakon 3-4 voznje. Pre neki dan na 49ci dolazi Akia i ono sto vidim dve stanice posle je da je jedno sediste otpalo. Motor bruji kao da vristi za zivot, a grejanje se samo cuje, ne radi uopste. Samo fale jos turski tramvaji i trole da nas dokusure do kraja. Hej, barem ce imati izgovora sve tramvaje i trole od pre da sklone "zato sto je Djilas to kupio i doveo Beograd u raspad".
 
Ali bukvalno! IRONIJA NAD IRONIJAMA je da je Ikarbus pre 10-15 godina pravio daleko kvalitetnije buseve od većine DANAŠNJIH Turaka i Kineza... O dizajnu neću ni da pričam, dizajn je bio 20 godina ispred Turaka, posebno kada je putnički prostor u pitanju! A taj isti Ikarbus na kraju nije uništen jer je pravio (toliko) loša vozila (po zapadnim standardima)! Uništen je jer je uvoznički lobi pojedinaca u sprezi sa moćnicima preovladao! Tako da smo umesto kvalitetnijih buseva dobili... ove!

Tužno!!
 
Poslednja izmena:
Ali bukvalno! IRONIJA NAD IRONIJAMA je da je Ikarbus pre 10-15 godina pravio daleko kvalitetnije buseve od većine DANAŠNJIH Turaka i Kineza... O dizajnu neću ni da pričam, dizajn je bio 20 godina ispred Turaka, posebno kada je putnički prostor u pitanju! A taj isti Ikarbus na kraju nije uništen jer je pravio (toliko) loša vozila (po zapadnim standardima)! Uništen je jer je uvoznički lobi pojedinaca u sprezi sa moćnicima preovladao! Tako da smo umesto kvalitetnijih buseva dobili... ove!

Tužno!!
liaz i bmc su najveci krsevi od autobusa, brzo se raspadaju i lome i kvare
 
@Jelancha
Tako ti je isto i sa 112/218 serijom. Taman kad su je doveli do pristojnog nivoa, došla M serija. Zato je sve i propalo. Ne može se tako stvarati finalni proizvod. Bez pravog testiranja pre puštanja u prodaju nema baš kvalitetnog proizvoda. Glavni testeri su bili prevoznici, a serije male i razvučene na dug vremenski period. Taman ispeglaju većinu gorućih nedostataka, i opet na početak sa novim proizvodom. Zato je i 201 bio vrlo solidan poslednjih četiri do pet godina proizvodnje.
 
@Jelancha
Tako ti je isto i sa 112/218 serijom. Taman kad su je doveli do pristojnog nivoa, došla M serija. Zato je sve i propalo. Ne može se tako stvarati finalni proizvod. Bez pravog testiranja pre puštanja u prodaju nema baš kvalitetnog proizvoda. Glavni testeri su bili prevoznici, a serije male i razvučene na dug vremenski period. Taman ispeglaju većinu gorućih nedostataka, i opet na početak sa novim proizvodom. Zato je i 201 bio vrlo solidan poslednjih četiri do pet godina proizvodnje.
ovi sada krsevi liaz je prilicno raspadnut, puno cvrci i pravi ogromnu buku, i u njemu se svaka rupa i neravnina na ulici zestoko osecaju
 
Svi smo uporedjivali Ikarbus sa zapadnim vozilima i mislili da će umesto Ikarbusa kupovati vozila poput Solarisa, ali umesto toga smo dobili gomilu kineskih i turskih krseva. @Kesha još tad branio Ikarbus dok se većina nije slagala sa njim, a na kraju ispada da je apsolutno bio u pravu. Svakog vozača Kosmaja kog sam pitao da li mu je bolji Higer i Bmc, ili Ikarbus 112M je rekao da mu je Ikarbus mnogo bolji. Tek sto su Higeri izasli na ulice sam pričao sa vozačem i odmah je primetio mnoge probleme, jedna od stvari je kako se autobus zabacuje u krivinama i bas mi je to pokazao pre stanice Matice srpske u Mirijevu. Par dana kasnije kad sam sreo tog vozača, video sam mu ceo prst u zavoju, negde ispod volana ima jako oštar lim gde je isekao prst i to je bila bas duboka rana da nije mogao zaustaviti krv.
 
kineski higeri su isto krsevi od autobusa, ali se jos uvek dobro drze na ulicama punih rupa i kratera
 
na linijama 45 i 84 su najvise zastupljeni ti zardjali liaz autobusi koji se doslovno raspadaju
 
Није само до (упитног) квалитета, него и до (не)одржавања.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Čuj daleko je Borča... ne mogu da srede Brankov most kako treba... Onaj prvi češalj sa NBG kad te odvali... pa zatim na počektu Brankove... A asvaltiraju neke leve ulice i parkinge...
 
Jel ako ti više od pola godine ne radi displej (zadnji), dobiješ nalepnicu "sertifikovano vozilo" ?

Redovan Higer sa 302, #3499.

IMG_20240228_134917.jpg
 
Vrh