Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 300 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    317
Spala je prikolica i na lastinoj 206-ici na Konjarniku. Radila na 17-ici naravno. Ima tome desetak godina otprilike.
 
ne bih mogao 100% da ti odgovorim ni da neće pravo u železnik 😂
 
Десило се почетком 90-их на 73-ци, и тада је погинула жена.
Tad je mislim pukla guma i razvalila unutrašnji deo oko točka. U svakom slučaju jezivo.

A ovaj je 972 na slici? Učinilo mi se 971, kojim sam se večeras vozio, pa rekoh kako to da su ga tako brzo sredili. :)
 
Prvi put sam čuo negde početkom devedesetih kada se otkačila prikolica od ik5. Nešto kasnije su jednom eksplodirale obe vučne, probile blatobran i samlele ženu koja je stajala iznad, tako da im je to ubrzalo kraj
 
Tad je mislim pukla guma i razvalila unutrašnji deo oko točka. U svakom slučaju jezivo.

A ovaj je 972 na slici? Učinilo mi se 971, kojim sam se večeras vozio, pa rekoh kako to da su ga tako brzo sredili. :)
to bože nisam jedini prvo pomislio da je 971 🙂
 
Све изгледа као да се иде ка гашењу ГСП, или макар 50% његових капацитета.
 
Pozdrav, nov sam na forumu. Pošto sam i sam korisnik linije 75 hteo bih da kažem svoje mišljenje. BMC na 75 je vikendom i van špica je ok, ali u špicu je nepodnošljivo. Iskereno se nadam da će od 1.12 da stave bar jedan dva solarisa u špicu.
 
80 posto linija je ok van špica i vikendom. Valjda se tip vozila šalje prema vršnom opterećenju. Opet ponavljam, solo sa manjim intervalom je ok na prigradskim linijama koje imaju broj putnika koji retko oscilira, pa recimo ako imaš polaske na 15-20 minuta umesto na 30-35, putnici će da se podele u dva autobusa, umesto da svi odu na jedan. Problem su gradske linije, a naročito one zapad-istok i sever-jug gde ne možeš da predvidiš gužvu, zastoj i sve ostalo. Probali su sa solaćima na 77 pa je bio fijasko, a ima i daleko opterećenijih linija od nje. Bukvalno 70% linija koje su danas solo moraju da budu zglobne ili bar pola-pola.
 
Мене ужасно нервирају "пола пола" линије, на шта то личи? Линија је или зглобна или соло, остало је будалаштина и буџевина! Евентуално недељом солаћи могу да се ставе на поједине зглобне линије кад потребе за више и нема... али то што раде нпр. на 15 или 70х ме ужасава над у сред шпица радним даном уместо Икарбуса наиђе Хигер!
 
Мене ужасно нервирају "пола пола" линије, на шта то личи? Линија је или зглобна или соло, остало је будалаштина и буџевина! Евентуално недељом солаћи могу да се ставе на поједине зглобне линије кад потребе за више и нема... али то што раде нпр. на 15 или 70х ме ужасава над у сред шпица радним даном уместо Икарбуса наиђе Хигер!
Nije to ništa, zamisli kad ti na 17 naidje Bmc hahahahaha
 
Stoji :) Samo što je to ipak retkost, ubace ga kad neki zglob ispadne. Ovo solo/zglob na većini Zemunskih linija je godinama redovno stanje po redu vožnje :)
 
Драги кум са Уба ће полако да гаси ГСП тиме што ће отићи њима и потез 700,па 500,па на крају и 300 и 400,за неку годину има само да остану линије у кругу двојке...
 
80 posto linija je ok van špica i vikendom. Valjda se tip vozila šalje prema vršnom opterećenju. Opet ponavljam, solo sa manjim intervalom je ok na prigradskim linijama koje imaju broj putnika koji retko oscilira, pa recimo ako imaš polaske na 15-20 minuta umesto na 30-35, putnici će da se podele u dva autobusa, umesto da svi odu na jedan. Problem su gradske linije, a naročito one zapad-istok i sever-jug gde ne možeš da predvidiš gužvu, zastoj i sve ostalo. Probali su sa solaćima na 77 pa je bio fijasko, a ima i daleko opterećenijih linija od nje. Bukvalno 70% linija koje su danas solo moraju da budu zglobne ili bar pola-pola.
zato ni ne šalju BMC na 77. Inače jel kruže neke priče o rokadi linija izmedju pogona gsp od 1.12
 
Poslednja izmena:
Koja milina je voziti se sa poslednjim remontovanim Conectom, #194.

Bolje radi nego bilo koji IK112LE.
 
Vrh