prostorni planer
Advanced
- Učlanjen(a)
- 07.06.2010.
- Poruke
- 2.415
- Pohvaljen
- 4.664
I danas solaris na 89, cetvrti dan od prvog novembra
75 je koliko znam i bila zglobna linija sve do dolaska solo BMC-a. Od tada je 100% solo linija. Čija je to ideja bila, ne znam, ali veoma, veoma loša odluka i apsolutno nepoznavanje te linije. Čak i nakon predaje poteza 600 Streli, na 75 i dalje nema zglobova. 70 je problematična zbog stanice kod Kosmaja, mada je skoro tamo radio Solaris kao zamena.Moj pogled na potrebnost zglobova na linijama koje prolaze kroz Bežanijsku kosu, kao stanovnik tog naselja. Generalno sve linije koje kreću sa okretnice Bežanijska kosa (70, 74, 75 sve tri su solo linije) u špicu budu potpuno pune dok dođu do raskrsnice Marka Čelebonovića i Dr. Huga Klajna. A i ostatkom dana nije nešto bolje stanje na 74 i 75. Liniji 72 preko potreban zglob. 82 je uglavnom podnošljivo prazan jer je praktično penzionerska linija, ali ipak koristi se kad treba da se ide do savskih blokova jer je jedina direktna konekcija. 612 i 708 su skroz okej za solo bus, mada 708 ume da bude poprilično pun. 613 minibus / kombi skroz okej.
74 скратити до Омладинског стадиона,јер је тренутно најгора линија у граду,стално кашњења,кашњења и нереализовани поласци на претек,док 70 треба појачати због тог дела аутопут - Бежанијска коса који би остао ускраћен 74.Tako je, 75 je bila zglobna, isto i 72 do dolaska solo BMC-ova. Takođe je i 74 bila zglobna linija do dolaska privatnika na nju. Za 70 znam da je kosmaj problem, ali za polaske koje drži Novi Beograd bi mogao neki zglob da se pošalje. 74 treba vratiti da ide do Omladinskog stadiona, ili ako već mora na Mirijevo onda da ne kruži oko novog groblja. I ako i u sledećem tenderu bude ponudjena privatnicima obavezno tražiti zglobove.
To je bila ideja nekih ludaka. Ne postoji drugo objašnjenje.75 je koliko znam i bila zglobna linija sve do dolaska solo BMC-a. Od tada je 100% solo linija. Čija je to ideja bila, ne znam, ali veoma, veoma loša odluka i apsolutno nepoznavanje te linije. Čak i nakon predaje poteza 600 Streli, na 75 i dalje nema zglobova. 70 je problematična zbog stanice kod Kosmaja, mada je skoro tamo radio Solaris kao zamena.
74 neće zglobove videti pre 2026. zbog privatnika. Bez obzira na to, definitivno je jedna od najgorih linija u gradu, što zbog svog takta i konstantnih gužvi, što zbog svoje iscrpljujuće trase
Ако ИКЕА одреши кесу, с обзиром да они плаћају 70 и да су они иницијатори. Иначе, у АВА парку за куповину је направљена станица, односно потенцијални нови терминус линије 70.74 скратити до Омладинског стадиона,јер је тренутно најгора линија у граду,стално кашњења,кашњења и нереализовани поласци на претек,док 70 треба појачати због тог дела аутопут - Бежанијска коса који би остао ускраћен 74.
I čisto da pitam van gore napisanog, otkad je brdo kod Bubanj potoka Begaljičko? Možda ja grešim, pa zato i pitam. Zar se Begaljičkim brdom ne naziva ono posle isključenja za Vrčin? Manje je strmo u odnosu na Bubanj potok, al i traje duže.
3004,3072 i 3088 su na 53Opa solarisi na 53. To sad pred izbore kao 10000 srednjoskolcima
E stvarno su g**na šta rade za poene. Izvinjavam se na rečniku.Opa solarisi na 53. To sad pred izbore kao 10000 srednjoskolcima
ZF Ecolife није за брда, можда једино у kick-down моду. Провозајте се BMC-ом на линији 71 у НС скроз горе до Поповице и видећете зашто. Без kick-down мода не може да извуче а не сме да успори пред лежећи. Док ту Мерцедес иде ко ништа, невезано за снагу мотора него једноставно Фојт је прилагођенији узбрдицама због мање брзина док ZF Ecolife има проблем на узбрдицама јер не може ишалтати свих 6 краћих брзина осим прве и константно шалта у нижу јер се мучи.
Zujanje i buka koju proizvode BMC autobusi su rad pumpe visko ventilatora. BMC ima jedan ogroman ventilator za visko dok ostali autobusi uglavnom imaju po 4 ili 6 ventilatora te se manje čuju.U stvari u pravu si, Begaljičko je pre naplatne rampe haha..
Možda Cummins na BMC-u i nije toliko slab, ali buka i zujanje je neverovatno.
Ne možemo porediti automatske menjače na kamionima i autobusima za dugolinijaki saobraćaj. Tehnički se bitno razlikuju. Najčešće, to su robotizovani mehanički menjači, dok za gradski saobraćaj se koriste menjači sa pretvaračem obrtnog momenta (hidraulučni).Baš si izneo više težih nelogičnosti, a za svakog ko iole poznaje materiju. Podešavanja, nedostak kickdown funkcije, apsolutno su druga priča. Provozaj se i ti zglobnim M-om sa celih 360ks i 1800Nm obrtnog momenta, pa se uveri da i te kako gubi dah kad šalta rano na usponu. VOITH se inače koristi u strogo gradskim autobusima, a ZF šestostepeni menjač apsolutno svuda, čak da pogoni i kamione. Svaki će bus uz pravu kalibraciju apsolutno bolje vući sa ZF menjačem, nego li sa VOITH-om. To je prosta fizika. Daleko širi opseg rada motora, jer nije džaba što neki moderni automobili imaju i celih deset brzina automatskog menjača. Nije isto kad skine sa 1800 obrtaja na 1500, ili kad skine sa 1800 na 1200. Dajem primer samo. Inače, vozio se oniliko i sa Solarisom sa kickdown aktivnom funkcijom, gde je bukvalno čupao na usponu. VOITH menjači su odlični, i daju jako dobre performanse, al traže i gas, ili bar malo više snage. Opet, elektronika, mislim uopšte podešavanja igraju glavnu ulogu, pa tako imamo i MAZ-a sa majušnim motorom, koji dobro vuče čak i sa VOITH menjačem. S druge strane, svi autobusi za duže rute, plus gradski za brda, a primera iz inostranstva je mnogo, opremaju se skoro isključivo ZF menjačima, ako se želi baš čisto automatski menjač. Pored toga što, na prvom, mestu daje veću maksimalnu brzinu, daje i veći stepen pokretljivosti na usponu. Obično po tehničkim karakteristikama imaju veći procenat savladavanja uspona, nego da su opremljeni VOITH-om. Ovde je reč o čisto automatskim menjačima, a koliko je opseg rada motora bitan, govori ti i to što šleperi ipak koriste automatizovane menjače sa barem 12 brzina. Bogami i turistički autobusi, sem Mercedesa koji ima svoju osmostepenu transmisiju.