filipcukovic
Higher intermediate
Petnaestak ih je i na Karaburmi i na Novom BeograduКолико је Јапанаца у Новом Београду? Пошто сам на 41 видео 1304,1316,1323,1324 и 1331. Ако се не варам, има их доста мање него у Карабурми.
Petnaestak ih je i na Karaburmi i na Novom BeograduКолико је Јапанаца у Новом Београду? Пошто сам на 41 видео 1304,1316,1323,1324 и 1331. Ако се не варам, има их доста мање него у Карабурми.
To sad više niko ne može reći tačan broj, jer je jedan deo Japanaca sa Karaburme završio u Kosmaju i njihova sudbina se ne zna, ali najverovatnije to sve ide pod presu.Колико је Јапанаца у Новом Београду? Пошто сам на 41 видео 1304,1316,1323,1324 и 1331. Ако се не варам, има их доста мање него у Карабурми.
Mnogo više od toga je tamo.U Kosmaju su 863, 865, 937, 939, 953, kao i dva solo ik 103 775 i 776, ima ih verovatno još nekoliko koje nisam video
Ne rade i na 3222 na 307, mogla su da budu urađena znatno bolje, eno u Arrivinom Volvou funkcionišu savršeno, a i prostor u tom zadnjem delu je znatno bolje odrađen pa ima dosta više prostora kod vrataTo je njima najnormalnije, kod mene voze #3211 & #3212 I svi znaju da se zadnja nikad ne otvaraju.
Ne znam šta nije jasno narodu, tako je već godinama. Ta vrata su naknadno ubacili, nisu ni trebala da budu
Da, na primer, jedan poznati primer iz okruženja je bio u Rijeci..Dešavalo se i svetskim proizvođačima da isporuče falične serije, ali nikada nije bio isti problem, niti gomila različitih istovremeno. Isto je i sa automobilima koji se povlače nakon otkrivenog problema.
Ništa neobično brate, to je za njih normalno... I kada ima red vožnje na potezu 300 se on ne poštuje, jer nema vozila, a kada ima vozila nema vozača, kada svega ima ako crkne na nekoj liniji bliže centru, prebaciće vozilo, pa će opet faliti, nema veze navikli smo mi da čekamo.Na 307 novi red vožnje, ukinut šesti polazak gde je radio najbolji Higer na 307, 3531 koji je radio i poslednji polazak na liniji. Reda vožnje nema nigde, ni na okretnicama, kao ni na sajtu busevi.com i bgprevoz i zbog toga što nema reda vožnje sam kasnio na posao. Gužve su osetno veće i ovo je sramotno šta se radi na potezu 300, ali bitno je da se daju vozila na 3A, 21A, 40 i sad 96, a nama redukuj red vožnje iz 2015, a svi znaju koliko sad više stanovnika ima u Beogradu.
Edit: upravo sam našao red vožnje i ovo je stvarno sramotno, 2015 na liniji 307 je imalo 93 polazaka, sada ih ima samo 73. Ali samo nek ukidaju, kao narod nismo ništa bolje zaslužili. A vidim i da mi iz Vinče nismo jedini koji su zakinuti za red vožnje, menjan je red vožnje na još 305, 306 i 308
Upravo sam na "Mečku" i mislio, ali ne na manju isporuku, već na skandal sa Berlinom i Londonom. U Berlinu su menjali delove pa su prestali da gore, ali u Londonu znamo kako se završilo posredstvom politike (falična serija bila je izgovor za povlačenje neželjenih zglobova). Na kraju ni London nije prestao da ih nabavlja u drugom obliku (solo 12 i 10,5m), kao ni drugi gradovi koji otkupljene prepravljene stare zglobove koriste i danas.Da, na primer, jedan poznati primer iz okruženja je bio u Rijeci..
Tamošnji "Autotrolej" je kupio 10 zglobnih Citara, medjutim došlo je do učestalih kvarova ovog modela, na kraju je odradjena kompenzacija gde je uzeto 10 novih Conect-a, za neke smešne pare...
Sve u svemu retko se dešava, a i renominirani proizvođači se trude da rešavaju probleme, jer znaju koliko bi im smanjilo ugled u slučaju nekog većeg skandala...