Biće ih na svim, polako. Već skidaju na nekim polascima Bmc, na 17 jutros video 3 Solarisa od Konjarnika do Franša, a bilo ih je verovatno i jošDodata još jedna linija na spisak gde je BMC izlazio - 16.
U pravu si. I na antibiotiku 44 je doslo do skracenja i smanjenja isto kao i na 57. Ali oni gledaju samo brojeve, broj putnika, a ne gledaju starosne grupe, da su na 57 samo deca i penzioneri i da ne mogu pored Sumarskog da se pentraju pesice, i da deca kad su druga smena u skoli treba da cekaju 40 min autobus po ovoj zimi...Apsurd! Gore u naselju nema drugi bus, to sto su uradili je necuveno, koji god da je razlog. Nije za dz 13 godina isti ustaljeni red voznje na toj liniji. A BMC novi 2 videh danas u kvaru. Za 96, jeste, pola pola Kosmaj/Karaburma, sad mi rece drugar ali moguce da ce od 01 januara kosmaj skroz preuzeti 96 sto nema nikakve logike, obzirom na pogon. Vise se potrosi na buseve da dodju iz kosmaja do Borce ili Pancevca nego u samoj voznji, jos ako uzmemo cesta iskljucenja kosmaja zbog kvarova vozila, kontraproduktivno skroz. Ali...oni pocinju tamo gde logika prestaje. Nema nikakve logike ni 57 da drzi kosmaj jos od 2016 mucimo tu muku. Pre drzao lepo NBG, pokvari se, odmah u sledeci krug upada drugi bus a sad ako se pokvari u 17, pre 19 u najboljem slucaju drugi se ne moze ocekivati...Nešto mi je čudno da se redukuju antibiotici, kao što su 44 i 57 zbog autonomije BMC-a. Ne vidim vezu nigde. Ovamo imamo 100 autobusa zglobnih, a ovamo par solaća. Zar se ta silna isključenja na više jakih linija ne bi primetila ovih dana? Pre će biti redukcije po onom kretenskom planu prebacivanja nepostojećih resursa sa vikenda na radni dan. Pa valjda shodno tome smanjuju neke smene na neopterećenim linijama slabog takta Na kraju će biti da je do proste uštede, i naravno manjka radne snage.
Za ovo kratko vreme koliko su BMC-i u saobraćaju, već ih je pocrkalo po putu više nego što je bilo ko mogao da zamisli.Teska vremena nam predstoje. Ne bi me cudilo da pocrka 50 komada zglobova BMC da onda moraju da izadju pred gradjane i da objasne sta se desava ? Da su nekvalitetni znao sam, ali da su tako krs to nisam iskreno ocekivao.
Sto je najgore,sada cemo ko zna koliko cekati za sledecu nabavku.
Teska glupost je to sto je Kosmaj na liniji 96, nigde logike.
Kao da nisu dovoljni 3A, 21A i sve ostale linije kada bude izmena.
Za 96, jeste, pola pola Kosmaj/Karaburma, sad mi rece drugar ali moguce da ce od 01 januara kosmaj skroz preuzeti 96 sto nema nikakve logike, obzirom na pogon. Vise se potrosi na buseve da dodju iz kosmaja do Borce ili Pancevca nego u samoj voznji, jos ako uzmemo cesta iskljucenja kosmaja zbog kvarova vozila, kontraproduktivno skroz. Ali...oni pocinju tamo gde logika prestaje.
Pocrkaće oni brzo, dajem im 6 meseci do godinu dana do prvih ozbiljnih ispadanja i onda će vraćati one Japance i Ikare iz Kosmaja u Karaburmu, kao što su mutanti stajali na Novom Beogradu, pa su vraćani u Kosmaj. Vidi se već da su Bmc jako loši i biće ogromnih problema u budućnosti jer nam Higer i Bmc postaju oslonac gradskog prevoza.
Najveći problem sa njima je u tome što ih ima ograničen broj, odnosno ako su svi zauzeti nemaš za šta da se uhvatiš pa se probijaš tražeći slobodnu vertikalnu šipku. To je prihvatljivo pri manjim opterećenjima koja je rekao bi i Novi Sad prevazišao. Jedna vertikalna šipka u MAZ-u pomaže više nego svi viseći rukohvati u krugu od 3m. Vidi se po grupisanju putnika. Mene ti viseći rukohvati nerviraju kada se uvijaju i klize. U slučaju naglog kočenja možeš lako odleteti sa ostalim putnicima, naleteti na one koji se nisu otklizali držeći se za fiksne šipke.Ja visok 175 jedva dohvatim te šipke u Akiama i Bmc-u, a rukodržači klizaju i tu je jedini napravio odličan posao koji je stavio mnogo rukodržači koji su fiksirani i onda nema nikakvih problema sa držanjem u autobusu
Meni deluje da je 3568.