Da, baš se primećuje da su poklali skoro sve IK-201. Do pre nekog vremena sam svaki dan na putu do posla viđao bar po 5-6 komada, sada vidim jedan u par dana otprilike. Sramotno.
Početkom prošle nedelje, još pre ovih nešto viših temperatura, imao sam par dana neka posla u 29-om i primetio sam da tamo autobusi na 16, 23 i 95 radnim danima oko dva-tri popodne, bez nekih posebnih saobraćajnih gužvi, nailaze kao da je nedeljni red vožnje, možda i ređe. To blage veze nema s onim što piše na sajtovima. Iz 43 i 95 na onoj stanici pre Pančevca ljudi doslovno ispadaju u pokušaju da se nekako dokopaju druge obale Dunava. 23 i sam koristim i u poslednjih mesec dana tamo u proseku nema svakog trećeg busa. Skrenuo bih pažnju i na Požešku kao ulicu u kojoj se primetno proredio broj buseva u špicu i uveče. IK-201 gotovo potpuno istrebljeni, Japanaca ima nešto više, ali manje nego pre. Solarisi vrlo često perjaju prazni tamo pravo, pretpostavljam za garažu. Već sam pominjao da se od zimus misteriozno drastično uvećao broj Solarisa koji se kvare.
Ne znaju da rešavaju probleme, ali zato savršeno znaju da ih prave. Do ovog haosa uopšte nije moralo da dođe, bukvalno je nastao problem bez problema. Oni su slepo zacrtali tu neku besmislenu administratvnu dinamiku povlačenja (sasvim pristojnih za te godine) vozila i kao mazge istrajavaju u njoj. Sad će tako da se prave mrtvi i zvižduću do početka raspusta, onda slede tradicionalni beogradski letnji redovi vožnje (koji će ove godine biti još gori, jer nema korone kao izgovora) i tako se nadaju da premoste vreme do dolaska ovih turskih. Inteligentno, nema šta, toga se stvarno niko ne bi setio. Na ovim centralnogradskim linijama 20-ak godina unazad prevoz nije bio ni približno ovoliko neredovan kao ovog proleća, a bilo je perioda i sa starijim voznim parkom. Mene su u martu nasankali, mada je tada još situacija i ličila na nešto, ali od aprila ne sudelujem u plaćanju ovih proizvoljnih redova vožnje, mogu da dobiju samo... nešto što se kontrakuje, što bi rekao Express.