Express
Advanced
- Učlanjen(a)
- 05.11.2011.
- Poruke
- 2.335
- Pohvaljen
- 2.973
A juče u 190 na 38L proradio i "tuš" (kaplje voda iz klime po sedištima).U Higeru na liniji 30 (ne uhvatih garazni broj) rade i klima i grejanje
Da ti se pridružim i sa svojim zapažanjem. U Požeškoj u poslednje vreme nema ni 52 ni 53, a na 85 skoro da nema Solarisa koji inače fale i na 52 (na kojoj su Japanci i N solo i zglobni česta pojava). I sama 23 je do skoro išla češće od 37 (6min umesto 7), a sad imam utisak da ide na dobrih 8-10min. Nekada je išla na 4-5min, zatim 6-7, a sad 8-10. Redukovan je čitav čukarički pravac bez obzira na pogon, ali on nije jedinstven slučaj. U poslednje vreme primećujem da 18 nema iako na papiru treba da ide češće od 17. Kao i na Banovom brdu i na Mostaru se takva anomalija produžava van špica i zastoja. Ako treba da bude redukovan za par minuta prema redu vožnje u stvarnosti se čeka minimum 50% duže.Da, baš se primećuje da su poklali skoro sve IK-201. Do pre nekog vremena sam svaki dan na putu do posla viđao bar po 5-6 komada, sada vidim jedan u par dana otprilike. Sramotno.
Početkom prošle nedelje, još pre ovih nešto viših temperatura, imao sam par dana neka posla u 29-om i primetio sam da tamo autobusi na 16, 23 i 95 radnim danima oko dva-tri popodne, bez nekih posebnih saobraćajnih gužvi, nailaze kao da je nedeljni red vožnje, možda i ređe. To blage veze nema s onim što piše na sajtovima. Iz 43 i 95 na onoj stanici pre Pančevca ljudi doslovno ispadaju u pokušaju da se nekako dokopaju druge obale Dunava. 23 i sam koristim i u poslednjih mesec dana tamo u proseku nema svakog trećeg busa. Skrenuo bih pažnju i na Požešku kao ulicu u kojoj se primetno proredio broj buseva u špicu i uveče. IK-201 gotovo potpuno istrebljeni, Japanaca ima nešto više, ali manje nego pre. Solarisi vrlo često perjaju prazni tamo pravo, pretpostavljam za garažu. Već sam pominjao da se od zimus misteriozno drastično uvećao broj Solarisa koji se kvare.
Ne znaju da rešavaju probleme, ali zato savršeno znaju da ih prave. Do ovog haosa uopšte nije moralo da dođe, bukvalno je nastao problem bez problema. Oni su slepo zacrtali tu neku besmislenu administratvnu dinamiku povlačenja (sasvim pristojnih za te godine) vozila i kao mazge istrajavaju u njoj. Sad će tako da se prave mrtvi i zvižduću do početka raspusta, onda slede tradicionalni beogradski letnji redovi vožnje (koji će ove godine biti još gori, jer nema korone kao izgovora) i tako se nadaju da premoste vreme do dolaska ovih turskih. Inteligentno, nema šta, toga se stvarno niko ne bi setio. Na ovim centralnogradskim linijama 20-ak godina unazad prevoz nije bio ni približno ovoliko neredovan kao ovog proleća, a bilo je perioda i sa starijim voznim parkom. Mene su u martu nasankali, mada je tada još situacija i ličila na nešto, ali od aprila ne sudelujem u plaćanju ovih proizvoljnih redova vožnje, mogu da dobiju samo... nešto što se kontrakuje, što bi rekao Express.
Pre nedelju dana na Autokomandi oko 17h gomila Solarisa ka pogonu Novi Beograd, iako nije naišlo ništa od onoliko linija celih 15 minuta po pustoj uličnoj mreži. Realizovan broj polazaka ne prati iovako očerupan red vožnje niti veće opterećenje (treba da skinu 2 polaska, skinuli bar 4). Ne krive se šipke Solarisima samo u 7:30 u Šumicama već i u 18h na Autokomandi. Povećavaju broj polazaka sa ekstremnim opterećenjem, što se da videti po oštećenjima vozila. Isti oni koji namerno demoliraju javnu imovinu prvo su se pravdali švercovanjem, zatim koronom, sad ukrajinskom krizom. Pitam se šta će sledeće štetočine da izmisle? 50 godina nisu izvršili radikalnu izmenu i renumeraciju mreže linija. Samo su dodavali i produžavali usput proždirući voziila svih tipova. Takt po liniji pao, broj solo uvećan. Metro ostao bajka, neiskorišćeni potencijal tramvaja postao prava turistička atrakcija a nesvrsishodna železnica redni broj na listi gradova sa takvim sistemom.
Akaju oni Solarise samo tako, baš se iskaljuju, prema njima najviše rekao bih. Svaki prevremeni otpis boljih "veterana" potencijalno može izazvati prevremeno stradanje jednog Solarisa.