Paralelno kretanje je isto što i preklapanje? Od kad to? Pa po toj logici, i 29 se podosta preklapa sa 5-icom. I jedan i drugi voze iz centra ka istoku grada, i jedan i drugi su veći deo trase udaljeni oko 1 km...
I govori srpski, ako može, molim te. Znam engleski kao maternji ali probavu više dobijam od novih kovanica, skraćenica i žargona tzv. srblish-a, koji se izrađaju svaki božji dan. Pogotovu kad se njima frljaju naši ljudi, koji se engleskom uče mahom preko interneta i filmova pa misle da su bog zna kakvi lingvisti a samo se blamiraju.
Naravno jer bi imali zglobnu 18 na par minuta, ko hoće u grad ima i skraćenu 65 na par minuta, takođe zglobnu i praznu.
Onda ukini i sve linije kroz Beogradsku na pravcu sever-jug jer koji će nam, imamo paralelno s njima drugi pravac sever-jug u vidu Kneza Miloša i Takovske. I eto, možemo da ukinemo i 29 ili 5icu, jer se mnogo preklapaju, paralelni su i preblizu jedan drugome. I sve druge linije u gradu koje duž 10 ili više procenata trasa idu paralelno. Eto.
Ne nego preusmeriti aerodromski prevoz na zglobnu 70 sa neuporedivo većom srednjom brzinom, manjim brojem vozila i odličnim presedačkim vezama u celom gradu.
70 ti nije već dovoljno dugačka, opterećena i ometena duž gužvi na autoputu, nego bi još malo da je produžavaš? I ko si ti da nekoga teraš da se odriče direktne linije od centra prestonice do aerodroma i vucara kofere od stajališta do stajališta, samo zato što si ti, po uzoru na Ticu valjda, nezadovoljan što 72 vozi sa ''samo'' 95% kapaciteta, umesto da bude puna ko kutija sardina i da se i u njoj izvijamo ko majmuni dok stojimo na pola noge? Jel sam ja zato nekoliko puta vucarao koferčine do Zelenog venca na 72, da bi mi razni inovatori i to ukinuli, pa da ih ubuduće vucaram još nekoliko deonica na putu do aerodroma? Ili da plaćam preskupi taksi za nešto što je pokriveno mojom BusPlus karticom?
Ta linija je progutala i najviše vozila (npr. ceo gradski zglobni vozni park Novog Sada)
Naravno, kada opslužuje područja i populacije veličine jednog Novog sada.
A pazi, znaš kako da oslobodiš najviše vozača i mehaničara - tako što ukineš sve linije. HA! Kladim se da se nisi setio toga.
Ako status kvo (i)racionalnog korišćenja resursa ide iz glave, onda meni "fiks" ideje verovatno dolaze iz zadnjice. Očito da si prva dva pasusa čitao između redova. Post se nije odnosio samo na korekciju sadašnjeg stanja, nego na nužnu pripremu u slučaju ne daj bože hiperinflacije. Videćeš kakvih će sve fiks ideja biti kad nastane opšta šorka (recimo više solo linija, ukidanje isključivo zglobnih, značajna redukcija takta na svim, čak i onim već redukovanim, kraće radno vreme, jel to bolje?). Sada treba izvršiti drugačiju reorganizaciju uz znatno veća ulaganja kako bi u slučaju nedostatka novca autobuski podsistem na prikladan način kontrakovali, a šinske maksimalno iskoristili. Takođe ne bi bilo loše i gomilu solo autobusa posebno u južnom delu grada zameniti zglobnim trolama, kako se ne bi zavisilo ni od dizela i gasa, niti skupih uvoznih baterija.
Ma pusti ti mene ''kontrakovanja'' autobuskih linija. Nećete mi bre više kasapiti ni jednu liniju. Ni ti ni Tica, ni SMRT ekipa, ni Gremlin iz šahta, niko... Možete samo da predložite širenje neke mreže ili produžavanje nekih linija. Nikakvo kasapljenje, izbacite to iz glave. Sledeći put kad mi neka funjara iskasapi ili ukine bilo koju liniju, ponovići ono što su Vučko i Trola 28 uradili i okupiću dovoljno ljudi na Slaviji koju ćemo zablokirati.
Jedna fiks ideja SMRT klanera i Gremlina iz šahta se ne rešava uvođenjem novih. Instalirajte SimCity ili Cities Skylines, tamo napravite grad, pa kasapite, izmeštajt i
kontrakujte linije (šta god to značilo) do mile volje. Ove beogradske ostavite više na miru. Bukvalno napad besa sam počeo dobijam od tih šenutih predloga i trendova sa kasapljenjem linija, isterivanjem okretnica, smanjivanjem kapaciteta vozila (šipke, Kovid mere, paravani, pmaterine...) ukidanjem pešačkih prelaza, ukidanjem trotoara, uvođenjem presedanja, izbacivanjem pouzdanih dizelaša i menjanjem šporetima krševima i ostalih idiotluka koje su GSP, DJP, SMRT ekipa i Grad iznedrili u zadnjih nekoliko godina. Nacrtani kamen im neću da ti da mi čuvaju i organizuju, a kamoli javni prevoz u kome se gužvam, znojim, izvijam i nerviram već 32, a plaćam ga 20 godina.