Šta je novo?

Airport Garden

Nejasno mi je da iz proceduralnih i/ili formalnih razloga moraju 7 puta da podnose zahtev za prikljucak na gradsku infrastrukturu.
Sve mi vise lici na namerno odlaganje dok faza II ne bude zavrsena, a da tek nakon toga krenu sa uredjenjem okoline.
Protraceno je proteklih par meseci od kada I faza stoji u neznatno izmenjenom stanju, a fokus prebacen na II fazu.
Ionako imaju fore da se razvuku do avgusta bez penala. Prijava radova je usvojena 28.07.2022. A u mom ugovoru (a verovatno i u ostalim) stoji da je rok 30 + 6 meseci.
Isitini za volju, taj višestruko odbijani zahtev nije podnosio investitor, već gradske službe.
 
Auuu, al se ovde rasplamsala rasprava od juče.

Pokušao sam da se raspitam.
Neću da ulazim u priču oko razloga za dosadašnje kažnjenje (a i ne razumem ih sasvim). Što se tiče budućnosti, moji zaključci su:
  • sve dozvole vezane za infrastrukturu i priključke su najzad dobijene, a postaju pravosnažne nakon 8 dana
  • pripreme za početak tih radova su u toku, a radovi će početi odmah nakon pravosnažnosti
  • paralelno radovima (na saobraćajnici, i sl), uradiće i priključenje struje i sve aktivnosti koje su moguće da bi se ubrzao tehnički prijem nakon završetka
  • rizik: nailaženje na neucrtane podzemne instalacije može usporiti radove
  • lična procena (ne mora biti tačna): ključeve dobijamo u septembru
Za desetak dana ću početi da pratim šta se dešava na terenu (prolazim tuda redovno).
 
Opet nema odgovara - DA LI CE SE TAJ PUT RADITI PRE PRIMOPREDAJE KLJUCEVA ILI NAKON?

nije bitno da li prave bulevar ili obicni dvosmernu ulicu. NEGO kada ce raskopati ulicu??

Meni nema smisla da daju kljuceve i da onda rakopaju ulicu- ljudi nece moci da koriste garaze.

Nek se izjasne da znamo KADA ce praviti put- da li nakon primopredaje ili planiraju da sve zavrse pa tek onda !! A ne dal ce biti bulevar ili dvosmerna , to me ne zanima.

I ja mislim da kljuceve dobijamo tek u septembru oktobru- jer ovo nema smisla nista.
 
Opet nema odgovara - DA LI CE SE TAJ PUT RADITI PRE PRIMOPREDAJE KLJUCEVA ILI NAKON?

nije bitno da li prave bulevar ili obicni dvosmernu ulicu. NEGO kada ce raskopati ulicu??

Meni nema smisla da daju kljuceve i da onda rakopaju ulicu- ljudi nece moci da koriste garaze.

Nek se izjasne da znamo KADA ce praviti put- da li nakon primopredaje ili planiraju da sve zavrse pa tek onda !! A ne dal ce biti bulevar ili dvosmerna , to me ne zanima.

I ja mislim da kljuceve dobijamo tek u septembru oktobru- jer ovo nema smisla nista.
Nema primopredaje bez tehničkog prijema, a tehničkog prijema nema bez pristupne saobraćajnice. Dakle primopredaja će biti tek nakon raskopavanja.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: MrD
E pa onda smo sve resili. Kljuceva nema ni u julu i neka to priznaju . Dosta je bilo vise lazi
 
Za one koje zanima kako će izgledati saobraćajnica, evo specifikacije iz novopečene dozvole:

Osa 1 (NOVA 1 ulica)
Dužina trase
: 249,23 m
Profil u preseku:
  • Širina kolovoza: 6,0m (3,0m po smeru)
  • Trotar levo: 2,5m
  • Trotoar desno: 2,5m
Funkcija: glavna saobraćajnica koja vodi do objekta na GP1, tj. glavni ulazni/izlazni pravac
Infrastruktura u trasi:
  • Vodovod ø200 mm u punoj dužini
  • Fekalna kanalizacija ø315 mm
  • Kišna kanalizacija
  • Telekomunikacije
  • Javno osvetljenje
  • Signalizacija i saobraćajna oprema
Osa 2 (NOVA 5 ulica)
Dužina trase:
62,87 m
Profil u preseku:
  • Širina kolovoza: 6,0m (3,0m po smeru)
  • Trotar levo: 2,5m
  • Trotoar desno: 0,5m
Funkcija: sporedna saobraćajnica, ulaz u parking,
Infrastruktura u trasi:
  • Vodovod ø200 mm do priključka na postojeću mrežu
  • Kanalizacija
Evo gde su ulice NOVA 1 i NOVA 2 po PDR-u. NOVA 1 je između RODE i AG-a a NOVA 5 kreće od AG-a i ide sve do raskrsnice gde je Mazda. Neko je pomenuo da će srediti ulicu sve do izlaza iz kompleksa, koji je u ulici NOVA 6, ova ulica nije predmet dozvole. Hvala @Srele87 za sliku!

3ddeb918-c9d4-451e-8867-cb384322f711-jpeg.229530


Pogledajte prilog 229530
 
Za one koje zanima kako će izgledati saobraćajnica, evo specifikacije iz novopečene dozvole:

Osa 1 (NOVA 1 ulica)
Dužina trase
: 249,23 m
Profil u preseku:
  • Širina kolovoza: 6,0m (3,0m po smeru)
  • Trotar levo: 2,5m
  • Trotoar desno: 2,5m
Funkcija: glavna saobraćajnica koja vodi do objekta na GP1, tj. glavni ulazni/izlazni pravac
Infrastruktura u trasi:
  • Vodovod ø200 mm u punoj dužini
  • Fekalna kanalizacija ø315 mm
  • Kišna kanalizacija
  • Telekomunikacije
  • Javno osvetljenje
  • Signalizacija i saobraćajna oprema
Osa 2 (NOVA 5 ulica)
Dužina trase:
62,87 m
Profil u preseku:
  • Širina kolovoza: 6,0m (3,0m po smeru)
  • Trotar levo: 2,5m
  • Trotoar desno: 0,5m
Funkcija: sporedna saobraćajnica, ulaz u parking,
Infrastruktura u trasi:
  • Vodovod ø200 mm do priključka na postojeću mrežu
  • Kanalizacija
Evo gde su ulice NOVA 1 i NOVA 2 po PDR-u. NOVA 1 je između RODE i AG-a a NOVA 5 kreće od AG-a i ide sve do raskrsnice gde je Mazda. Neko je pomenuo da će srediti ulicu sve do izlaza iz kompleksa, koji je u ulici NOVA 6, ova ulica nije predmet dozvole. Hvala @Srele87 za sliku!
Ono što me buni jeste dužina Nove 1 koja će se raditi 249 metara. Od ulaza u Airport City (gde će biti kružni) pa do buduće raskrsnice sa Novom 5 ima tačno 200 metara. Gde su našli ovih 50m? Tih 50 metara nije ni do IMT-a nego negde na pola puta ispadne kad se premeri. Možda računaju pun obim kružnog toka.

1748973063332.png

Takođe mi deluje da neće uraditi ulicu u skladu sa Planom Detaljne regulacije, tj da neće ostaviti drvored i bici stazu. To kažem jer u dozvoli ne postoji projekat rušenja jer ako pogledate plan detaljne regulacije čak i da rade pola bulevara kao što rade, morali bi da sruše 2 objekta sa strane Rode:
1748973612834.png


I na kraju parcela 2906/47 je tačno 11 metara što odgovara širini puta koji rade 5 metara širine trotoara i 6 metara put.

1748973643768.png


Iskreno nadam se da grešim ali će biti jako razočaravajuće ako neće uraditi u skladu sa PDR, čak nisam ni siguran da li je to moguće jer se parametri ove dozvole definitivno ne poklapaju sa onim što propisuje PDR. Izvinjavam se ako sam ušao u dubiozu, ali kupio sam stan u Kvartu64 pa me jako kopka da li će uraditi kako je predviđeno PDR-om.

Edit: Takođe mi nije jasno gde su našli ovaj trotoar od 0.5m u Novoj 5, pa to ne može komotno ni jedan čovek da prođe 😅
 
Ono što me buni jeste dužina Nove 1 koja će se raditi 249 metara. Od ulaza u Airport City (gde će biti kružni) pa do buduće raskrsnice sa Novom 5 ima tačno 200 metara. Gde su našli ovih 50m? Tih 50 metara nije ni do IMT-a nego negde na pola puta ispadne kad se premeri. Možda računaju pun obim kružnog toka.

Pogledajte prilog 240521
Takođe mi deluje da neće uraditi ulicu u skladu sa Planom Detaljne regulacije, tj da neće ostaviti drvored i bici stazu. To kažem jer u dozvoli ne postoji projekat rušenja jer ako pogledate plan detaljne regulacije čak i da rade pola bulevara kao što rade, morali bi da sruše 2 objekta sa strane Rode:
Pogledajte prilog 240522

I na kraju parcela 2906/47 je tačno 11 metara što odgovara širini puta koji rade 5 metara širine trotoara i 6 metara put.

Pogledajte prilog 240523

Iskreno nadam se da grešim ali će biti jako razočaravajuće ako neće uraditi u skladu sa PDR, čak nisam ni siguran da li je to moguće jer se parametri ove dozvole definitivno ne poklapaju sa onim što propisuje PDR. Izvinjavam se ako sam ušao u dubiozu, ali kupio sam stan u Kvartu64 pa me jako kopka da li će uraditi kako je predviđeno PDR-om.

Edit: Takođe mi nije jasno gde su našli ovaj trotoar od 0.5m u Novoj 5, pa to ne može komotno ni jedan čovek da prođe 😅
Usput, na kraju ulice Nova 1, radili su pre otprilike godinu dana neki potporni zid...Uklapa se na daljinu od AG oko 11m (tada mi je bilo cudno jer nije skladu sa PDR).
Da li je moguce da ce ovo biti privremeno resenje do pravljenja Bulevara?
Ako sam dobro razumeo, imaju levi i desni trotoari? A to nije opcija za pola Bulevara...
 
Usput, na kraju ulice Nova 1, radili su pre otprilike godinu dana neki potporni zid...Uklapa se na daljinu od AG oko 11m (tada mi je bilo cudno jer nije skladu sa PDR).
Da li je moguce da ce ovo biti privremeno resenje do pravljenja Bulevara?
Ako sam dobro razumeo, imaju levi i desni trotoari? A to nije opcija za pola Bulevara...
Pa ako se dobro sećam dozvole predračunska vrednost je oko milion i nešto eura bez PDVa. Mnogo mi je to za nešto što će biti privremenog karaktera. Iskreno veliko razočarenje za mene ako ne urade pola bulevara.
 
Ostaje da se nadamo da se lokacijski uslovi koje je AG investitor tražio 23.05. za parcele oko objekta (uključujući i parcele sa strane ulice prema Airport City-ju, odnosno budućem izlazu iz kompleksa) odnose na saobraćajnice prema PDR-u...
 
Nisam siguran ali logično mi je da bi se ispoštovao plan iz PDR, postojeće parcele treba da se preparcelizuju da bi se moglo tako i uraditi. Trenutno PDR i katastarske parcele nisu u skladu, slika ispod. Sad ne znam da li je ovo na geosrbiji relevantno, ali nema nigde ucrtan kruzni tok, takodje druga polovina bulevara treba da se "ujede" od susedne parcele gde je roda. Tako da izgleda će se raditi improvizovani bulevar da se dobije upotrebna dozvola.
IMG_6084.jpeg
 
Danasnja slika, nasipaju zemlju... Ovde 2.5m trotoar i 0.5m sa druge strane ka Airport City...Bice guzvanjac da se mimoidju dva vozila (moja odokativna procena).
 

Prilozi

  • 20250603_152450.jpg
    20250603_152450.jpg
    175,1 KB · Pregleda: 152
Nisam siguran ali logično mi je da bi se ispoštovao plan iz PDR, postojeće parcele treba da se preparcelizuju da bi se moglo tako i uraditi. Trenutno PDR i katastarske parcele nisu u skladu, slika ispod. Sad ne znam da li je ovo na geosrbiji relevantno, ali nema nigde ucrtan kruzni tok, takodje druga polovina bulevara treba da se "ujede" od susedne parcele gde je roda. Tako da izgleda će se raditi improvizovani bulevar da se dobije upotrebna dozvola.
I još da država/grad izvrši ekspropriaciju dva objekta koja su za rušenje. Skoro pa sigurno deluje da neće uraditi prema PDRu, ne znam ni kako je odobrena dozvola ako nije u skladu sa PDR. Taj drugi trotoar ka Rodi i nije toliko problematican jer uvek moze da se ukloni i napravi baštica, više me brine ka Airport Gardenu što neće biti trotoar pa zeleni pojas, pa bici staza pa tek onda kolovoz, to je nemoguće naknadno ispraviti osim da se cela ulica radi opet.

Samo se bojim da improvizovano ne postane stalna postavka, kao što to ume u našoj državi.
 
Ono što me buni jeste dužina Nove 1 koja će se raditi 249 metara. Od ulaza u Airport City (gde će biti kružni) pa do buduće raskrsnice sa Novom 5 ima tačno 200 metara. Gde su našli ovih 50m? Tih 50 metara nije ni do IMT-a nego negde na pola puta ispadne kad se premeri. Možda računaju pun obim kružnog toka.

Pogledajte prilog 240521
Takođe mi deluje da neće uraditi ulicu u skladu sa Planom Detaljne regulacije, tj da neće ostaviti drvored i bici stazu. To kažem jer u dozvoli ne postoji projekat rušenja jer ako pogledate plan detaljne regulacije čak i da rade pola bulevara kao što rade, morali bi da sruše 2 objekta sa strane Rode:
Pogledajte prilog 240522

I na kraju parcela 2906/47 je tačno 11 metara što odgovara širini puta koji rade 5 metara širine trotoara i 6 metara put.

Pogledajte prilog 240523

Iskreno nadam se da grešim ali će biti jako razočaravajuće ako neće uraditi u skladu sa PDR, čak nisam ni siguran da li je to moguće jer se parametri ove dozvole definitivno ne poklapaju sa onim što propisuje PDR. Izvinjavam se ako sam ušao u dubiozu, ali kupio sam stan u Kvartu64 pa me jako kopka da li će uraditi kako je predviđeno PDR-om.

Edit: Takođe mi nije jasno gde su našli ovaj trotoar od 0.5m u Novoj 5, pa to ne može komotno ni jedan čovek da prođe 😅

Gotovo sigurno se neće praviti bulevar sada, tj. polovinu istog, predviđena širina bulevara je 33,06m. Meni lično je bolja varijanta ovo što sada rade sa dve kolovozne trake i trotoarima od 2,5m iz razloga što će makar služiti kao neki ulični parking (zbog širine), za stanare koji nisu odlučili da kupe garažno mesto kao i zaposlenih u Airport City.

Moja pretpostavka ako se Roda bude rušila, je ta da će investitor imati obavezu da drugu polovinu sredi, u kom slučaju će pretpostavljam opet iskoristiti levi trotoar (bliži Rodi) kao ostrvo (koje je po PDR-u takođe široko 2,5m) i pored napraviti još dve kolovozne trake i trotoar sa njihove strane.

Nisam siguran ali logično mi je da bi se ispoštovao plan iz PDR, postojeće parcele treba da se preparcelizuju da bi se moglo tako i uraditi. Trenutno PDR i katastarske parcele nisu u skladu, slika ispod. Sad ne znam da li je ovo na geosrbiji relevantno, ali nema nigde ucrtan kruzni tok, takodje druga polovina bulevara treba da se "ujede" od susedne parcele gde je roda. Tako da izgleda će se raditi improvizovani bulevar da se dobije upotrebna dozvola.
Taj trotoar od 0,5m je u Ulici NOVA 5 koja ide između Kvarta i Airport Gardena a najverovatnije parče koje prolazi pored FOB-a (zgrada na ćošku gde je Kvart64 i Airport Garden), pošto mi deluje da ona jedino štrči na satelitu.
Danasnja slika, nasipaju zemlju... Ovde 2.5m trotoar i 0.5m sa druge strane ka Airport City...Bice guzvanjac da se mimoidju dva vozila (moja odokativna procena).
Trotoar između Rode i AG-a će sa obe strane biti 2,5m. Slika je sa strane kuda ide ulica NOVA 6, biće interesantno videti kome je od investitora zapalo da se pozabave tom ulicom, moja pretpostavka je da će BG Invest (zgrada između Mazde i Airport City) i Galens (Pupins Palace) dobiti zadatak da to rešavaju - a možda već i jesu.

Parcela 2906/16 (između AG-a i Rode) kuda bi trebalo da prođe drugi deo bulevara ima neke veze i sa Vojskom, valjda je nešto njihovo od tih zgrada tu, info nije proveren u potpunosti.
 
Gotovo sigurno se neće praviti bulevar sada, tj. polovinu istog, predviđena širina bulevara je 33,06m. Meni lično je bolja varijanta ovo što sada rade sa dve kolovozne trake i trotoarima od 2,5m iz razloga što će makar služiti kao neki ulični parking (zbog širine), za stanare koji nisu odlučili da kupe garažno mesto kao i zaposlenih u Airport City.

Moja pretpostavka ako se Roda bude rušila, je ta da će investitor imati obavezu da drugu polovinu sredi, u kom slučaju će pretpostavljam opet iskoristiti levi trotoar (bliži Rodi) kao ostrvo (koje je po PDR-u takođe široko 2,5m) i pored napraviti još dve kolovozne trake i trotoar sa njihove strane.


Taj trotoar od 0,5m je u Ulici NOVA 5 koja ide između Kvarta i Airport Gardena a najverovatnije parče koje prolazi pored FOB-a (zgrada na ćošku gde je Kvart64 i Airport Garden), pošto mi deluje da ona jedino štrči na satelitu.

Trotoar između Rode i AG-a će sa obe strane biti 2,5m. Slika je sa strane kuda ide ulica NOVA 6, biće interesantno videti kome je od investitora zapalo da se pozabave tom ulicom, moja pretpostavka je da će BG Invest (zgrada između Mazde i Airport City) i Galens (Pupins Palace) dobiti zadatak da to rešavaju - a možda već i jesu.

Parcela 2906/16 (između AG-a i Rode) kuda bi trebalo da prođe drugi deo bulevara ima neke veze i sa Vojskom, valjda je nešto njihovo od tih zgrada tu, info nije proveren u potpunosti.
Joj ne bih se baš složio, baš naprotiv ako će se koristiti kao parking to je najgori mogući ishod. Pa valjda je cilj da imamo gde da hodamo a ne da bude zguženo zbog divljeg parkinga. To sada imam na Brdu i pokušavam da pobegnem od toga jer je nemoguće šetati.
 
Meni lično je bolja varijanta ovo što sada rade sa dve kolovozne trake i trotoarima od 2,5m iz razloga što će makar služiti kao neki ulični parking (zbog širine), za stanare koji nisu odlučili da kupe garažno mesto kao i zaposlenih u Airport City.
Joj ne bih se baš složio, baš naprotiv ako će se koristiti kao parking to je najgori mogući ishod. Pa valjda je cilj da imamo gde da hodamo a ne da bude zguženo zbog divljeg parkinga. To sada imam na Brdu i pokušavam da pobegnem od toga jer je nemoguće šetati.
Ne dao bog da bude divlji parking, dosta vise sa pravdanjem oduzimanja i ovo malo prostora za pesake automobilima.
Ja cu licno da zovem svaki dan komunalce ako bude to slucaj, moraju se ljudi nauciti redu nekako vise, godina je 2025a aman zaman...
 
I još da država/grad izvrši ekspropriaciju dva objekta koja su za rušenje. Skoro pa sigurno deluje da neće uraditi prema PDRu, ne znam ni kako je odobrena dozvola ako nije u skladu sa PDR. Taj drugi trotoar ka Rodi i nije toliko problematican jer uvek moze da se ukloni i napravi baštica, više me brine ka Airport Gardenu što neće biti trotoar pa zeleni pojas, pa bici staza pa tek onda kolovoz, to je nemoguće naknadno ispraviti osim da se cela ulica radi opet.

Samo se bojim da improvizovano ne postane stalna postavka, kao što to ume u našoj državi.
Možda ne bi bilo loše da ako neko bude u kontaktu sa AG-om pita za nacrt saobraćajnice koju planiraju da izgrade.

Joj ne bih se baš složio, baš naprotiv ako će se koristiti kao parking to je najgori mogući ishod. Pa valjda je cilj da imamo gde da hodamo a ne da bude zguženo zbog divljeg parkinga. To sada imam na Brdu i pokušavam da pobegnem od toga jer je nemoguće šetati.
Ne dao bog da bude divlji parking, dosta vise sa pravdanjem oduzimanja i ovo malo prostora za pesake automobilima.
Ja cu licno da zovem svaki dan komunalce ako bude to slucaj, moraju se ljudi nauciti redu nekako vise, godina je 2025a aman zaman...

Slažem se, iz perspektive lepog, to je najgori mogući ishod ali moramo biti realni i uzeti u obzir da ni grad Beograd (što je po mom mišljenju najkriminalnijie u celoj priči) a ni okolni investitori (uključujući AFI koji drži Airport City) nisu ni malo razmišljali o uličnom parkiranju, a mi kupci smo potpisivali ugovore gde nema jedne reči o tome kako i kada će se okolina srediti. Gledali smo % zelenila u okviru projekta a neki nisu ni to. Mogli smo svi da kažemo: nemate jasan PDR? niste definisali ulični parking? nećete raditi saobraćajnice? Super, prodajte nekom drugom! Ali to je priča stara koliko i ovaj forum, zato moramo biti realni u očekivanjima.

Ako je reper ostatak Novog Beograda, između hotela Crowne Plaza i Geneks Apartmana tj. Male Geneks Kule, postojao je divlji parking od kako su te zgrade sagrađene a od 2005 se pričalo da bulevar treba da prođe tom trasom i samo što nije počelo, sledećeg meseca paukovi sklanjaju kola. Bulevar je završen 2024. godine.

Ako budem u kontaktu sa AG-om pitaću za plan saobraćajnica.
 
Slažem se, iz perspektive lepog, to je najgori mogući ishod ali moramo biti realni i uzeti u obzir da ni grad Beograd (što je po mom mišljenju najkriminalnijie u celoj priči) a ni okolni investitori (uključujući AFI koji drži Airport City) nisu ni malo razmišljali o uličnom parkiranju, a mi kupci smo potpisivali ugovore gde nema jedne reči o tome kako i kada će se okolina srediti. Gledali smo % zelenila u okviru projekta a neki nisu ni to. Mogli smo svi da kažemo: nemate jasan PDR? niste definisali ulični parking? nećete raditi saobraćajnice? super, prodajte nekom drugom! Ali to je priča stara koliko i ovaj forum, zato moramo biti realni u očekivanjima.
Ne traziti opravdanja, ako budu kaznjavana takva ponasanja ljudi ce ili traziti od AFI-ja da im obezbede dnevne karte ili ce parkirati drugde.
Takodje AFI planira da sve parkinge eventualno zameni podzemnim garazama koliko sam ja upucen.

Ako je reper ostatak novog Beograda, između hotela Crowne Plaza i Geneks Apartmana tj. Male Geneks Kule, postojao je divlji parking od kako su te zgrade sagrađene a od 2005 se pričalo da bulevar treba da prođe tom trasom i samo što nije počelo, sledećeg meseca paukovi sklanjaju kola. Bulevar je završen 2024. godine.
Sto ne bi bio reper neki uredjeni deo grada :)
Pa ovo je nov blok koji se i dalje razvija, treba teziti ka boljem. Evo u bloku gde zivim ljudi nece da postuju znakove za jednosmerni pravac jer "pa znate li vi koliko ja moram da kruzim da izadjem iz bloka?" - 5 minuta.
Samo nulta tolerancija.
 
Možda ne bi bilo loše da ako neko bude u kontaktu sa AG-om pita za nacrt saobraćajnice koju planiraju da izgrade.




Slažem se, iz perspektive lepog, to je najgori mogući ishod ali moramo biti realni i uzeti u obzir da ni grad Beograd (što je po mom mišljenju najkriminalnijie u celoj priči) a ni okolni investitori (uključujući AFI koji drži Airport City) nisu ni malo razmišljali o uličnom parkiranju, a mi kupci smo potpisivali ugovore gde nema jedne reči o tome kako i kada će se okolina srediti. Gledali smo % zelenila u okviru projekta a neki nisu ni to. Mogli smo svi da kažemo: nemate jasan PDR? niste definisali ulični parking? nećete raditi saobraćajnice? Super, prodajte nekom drugom! Ali to je priča stara koliko i ovaj forum, zato moramo biti realni u očekivanjima.

Ako je reper ostatak Novog Beograda, između hotela Crowne Plaza i Geneks Apartmana tj. Male Geneks Kule, postojao je divlji parking od kako su te zgrade sagrađene a od 2005 se pričalo da bulevar treba da prođe tom trasom i samo što nije počelo, sledećeg meseca paukovi sklanjaju kola. Bulevar je završen 2024. godine.

Ako budem u kontaktu sa AG-om pitaću za plan saobraćajnica.
Pa plan postoji u vidu PDR javni uvid je postojao ali tamo su se pojavili samo investitori i niko nije od javnosti postavio pitanje zašto nema uličnog parkinga. Na kraju dana ko ima vozilo a kupuje stan bez garažno mesta je preuzeo taj rizik na sebe da nema gde da parkira i da mora da žrtvuje svoj komfor jer će morati dalje da parkira. Evo Zemunska/Egipatska ima ulični parking dovoljno blizu zgrada.

Nas ubija taj mentalitet gde ne želimo ništa da žrtvujemo, i spremni smo da uništimo svoju okolinu i kvalitet života. Živeo sam u Amsterdamu u okolini olimpijskog stadiona gde ulični parking maltene i ne postoji. Nikome nije palo na pamet da parkira ilegalno, jer ako nemam gde da parkiram neću imati auto.
 
Komunalci taj problem ne rešavaju. Kad kreneš da zoveš svaki dan, prosto prestanu da kažnjavaju, posebno ako vide da nema nigde uličnog parkinga.

Živim veći deo života u krajevima bez uličnih parking mesta i trotoar po definiciji postaje parking u tom slučaju. Komunalci dođu na poziv, vide kakva je situacija i okrenu se i odu.
 
Ta parcela 2906/16 je vlasnik ona firma Toriox, i kojoj treba da se oduzme dobro parče za taj bulevar, tako da verujem da su se oni tu zeznuli i da im se ne isplati nikakvo zidanje tu, tako da se moze desiti da to stoji tako ko zna koliko dugo... Da li neko ima info da li Airport City mozda planira da skloni onu odvratnu ogradu? Prilično frustrira kada se prodje tuda naletiš na onu ogradu dva metra visoku. Razumem da je ograda imala smisla kad okolo nije bilo nicega, ali sada ta ograda baš smeta.
 
Komunalci taj problem ne rešavaju. Kad kreneš da zoveš svaki dan, prosto prestanu da kažnjavaju, posebno ako vide da nema nigde uličnog parkinga.

Živim veći deo života u krajevima bez uličnih parking mesta i trotoar po definiciji postaje parking u tom slučaju. Komunalci dođu na poziv, vide kakva je situacija i okrenu se i odu.
Onda stubici ili betonske zardinjere
 
Pa plan postoji u vidu PDR javni uvid je postojao ali tamo su se pojavili samo investitori i niko nije od javnosti postavio pitanje zašto nema uličnog parkinga. Na kraju dana ko ima vozilo a kupuje stan bez garažno mesta je preuzeo taj rizik na sebe da nema gde da parkira i da mora da žrtvuje svoj komfor jer će morati dalje da parkira. Evo Zemunska/Egipatska ima ulični parking dovoljno blizu zgrada.

Nas ubija taj mentalitet gde ne želimo ništa da žrtvujemo, i spremni smo da uništimo svoju okolinu i kvalitet života. Živeo sam u Amsterdamu u okolini olimpijskog stadiona gde ulični parking maltene i ne postoji. Nikome nije palo na pamet da parkira ilegalno, jer ako nemam gde da parkiram neću imati auto.

Ta parcela 2906/16 je vlasnik ona firma Toriox, i kojoj treba da se oduzme dobro parče za taj bulevar, tako da verujem da su se oni tu zeznuli i da im se ne isplati nikakvo zidanje tu, tako da se moze desiti da to stoji tako ko zna koliko dugo... Da li neko ima info da li Airport City mozda planira da skloni onu odvratnu ogradu? Prilično frustrira kada se prodje tuda naletiš na onu ogradu dva metra visoku. Razumem da je ograda imala smisla kad okolo nije bilo nicega, ali sada ta ograda baš smeta.
Mesna zajednica, potrebno je 10% registrovanih birača. Naći ćemo i mi neki autobus i eto. :) Šalu na stranu, sa mesnom zajednicom kao deo lokalne samouprave bi onda mogao da se stavi pritisak na okolne igrače poput AFI-a da malo porade na nekim problemima. Takođe za buduće izmene, lokalna samouprava bi morala da se konsultuje sa mesnom zajednicom.
 
Vrh