Šta je novo?

Air Serbia

Konkretno iz Tivta za Beograd let u 8:40 h je bio otkazan nije se ništa znalo, na kraju smo poleteli oko 13h, i izneli su 7days i flašicu vode da uzmemo. Organizacija 0. (Ne samo zbog kašnjenja, koje može biti opravdano, već opšti haos, davanje kontradiktornih informacija itd...) još neke zamerke: ako pogrešiš datum u smislu slučajno obeležiš 10. novembar umesto 10. oktobar i odmah želiš da izmeniš rezervaciju maltene moraš da platiš kao skroz novu kartu da kupuješ (iako na sajtu piše da se takva greška naplaćuje 50 EUR...) Kad otkazuješ kartu od oko 21.000 RSD vraćaju samo takse od oko 5.000 RSD... U poslovnici jako neljubazni...
Ja sma imao takvo iskustvo u Tivtu, ali mislim d aje deo krivice na tivatskom aerodromu.
 
Ne znam da li je deo teme ali ajde da podelim kad se vec povela rasprava.

Leteo sam sa JU355 (Berlin - Beograd) 27.5.2022. Tek po dolasku na gejt su nam rekli da je let otkazan i da moramo nazad na pasosku kontrolu i po kofere. Na checkin salteru nas upucuju za Airserbia telefonski kontakt centar koji ne radi. Nikakva povratna informacija, osim sto su pokusali jednom coveku sa invaliditetom da pronadju prenociste. Kupio sam kartu preko austriana prvim sledecim letom ujutru po ceni od 320 eur do Beograda :)

evo sad ce 4 meseca do toga, nisam dobio ni dinar od AirSrbije, ni povracaj moje originalne karte, ni vaucer, niti odgovaraju na mejlove, osim auto-response maila :)

Svaka cast za ekspanziju i dominaciju u regionu ali wizz-air mi je u slicnim slucajevima vracao pare u roku od 7-8 dana na racun.
 
Nazalost, nisi ni prvi ni poslednji koji se zali na isto. Stalno slusamo kako Air Serbia ne odgovara na pozive, ne vraca pare i slicno. I to je istina, nazalost.

Znam da postoje raznorazne agencije koje se bave slucajevima kada je putniku otkazan let, kako i sta ne znam, ali verovatno imaju neke advokate koji nateraju kompaniju da vrati pare. Jednostavno je zakon na tvojoj strani i svaki spor ces dobiti, ali generalno ljude mrzi da pokrecu tuzbe i slicno. Nazalost, ne vidim drugo resenje trenutno.
 
Agencije uzimaju 50 %, strpljivo se treba ganjati direktno sa njima. Ako se ne varam, taj povraćaj zastareva nakon 8 godina, tako da ima vremena :)
 
Nazalost, nisi ni prvi ni poslednji koji se zali na isto. Stalno slusamo kako Air Serbia ne odgovara na pozive, ne vraca pare i slicno. I to je istina, nazalost.

Znam da postoje raznorazne agencije koje se bave slucajevima kada je putniku otkazan let, kako i sta ne znam, ali verovatno imaju neke advokate koji nateraju kompaniju da vrati pare. Jednostavno je zakon na tvojoj strani i svaki spor ces dobiti, ali generalno ljude mrzi da pokrecu tuzbe i slicno. Nazalost, ne vidim drugo resenje trenutno.
Nazalost radim u Nemackoj i moram da letim cesto, igrom slucaja uglavnom sa AS jer gravitiram prema Hanoveru i Stutgartu jer su mi kancelarije blizu tih gradova. Mada ukoliko se ponovi opet ovako neka zavrzlama mislim da ce mi biti povoljnije da predjem na lufthansu, iako su skuplji i uglavnom moram da presedam.

Koliko znam agencije se bave naplatom one EU nadoknade, to nema veze sa iznosom karte ili troskova koji su nastali otkazivanjem leta.
 
Let za Kazanj nigde nisu objavili, cak ni portali nisu to preneli, osim "analiticara". Sa druge strane, u novom izdanju Elevate-a se vidi da je Kazanj u mrezi linija. Cak nema Kazanja ni u delu 'destinacije' na sajtu. Ne znam da li je reklamiran let u Rusiji, mozda jeste kako bi privukao njihove putnike.
Кренуло да ме копка, а баш ми је интересантно:
1663582730551.png


Тј изгледа да су почели продају
 
Хоће ли бити воденог салута? Има ли колега да опале који снимак?
 
Још пре пар месеци кад су локалне новине у Казању највиле лет, обећали су да ће свечано да приме лет. Ајде сад, можда водених топова није била, али хлеб и со су били

 
Свиђа ми се што су у оваквим условим раширили географију. Фасцинира да цене не падају..
 
I treba da se sire sto vise mogu. Bilo mi je dosadno danas u avionu pa sam kopao onaj njihov casopis. Izbrojao sam da imaju 52 linije iz Beograda, 7 iz Nisa i 3 iz Kraljeva. I tu ne spadaju Tjendjin, Havana, Chicago, itd... Kazanj je vec uracunat. Dakle, trenutno 62 destinacije. Takodje, imaju 10 codeshare ugovora i najveci je sa ITA Airways, pa zatim Turkish i Aeroflot.

Cene za Rusiju ne padaju jer je takva potraznja. A po Evropi su generalno okej cene, slicne kao i kod ostalih kompanija.
 
Nazalost, nisi ni prvi ni poslednji koji se zali na isto. Stalno slusamo kako Air Serbia ne odgovara na pozive, ne vraca pare i slicno. I to je istina, nazalost.

Znam da postoje raznorazne agencije koje se bave slucajevima kada je putniku otkazan let, kako i sta ne znam, ali verovatno imaju neke advokate koji nateraju kompaniju da vrati pare. Jednostavno je zakon na tvojoj strani i svaki spor ces dobiti, ali generalno ljude mrzi da pokrecu tuzbe i slicno. Nazalost, ne vidim drugo resenje trenutno.
Zasto je to tako?
 
Zasto je to tako?
Ne bih znao. Generalno kompanije ne zele samoinicijativno da isplate naknadu, ali obicno odgovaraju na pozive, mejlove i slicno. Mada, u poslednje vreme smo culi da su Wizz i Lufthansa radili isto sto i Air Serbia. Kako god, nevezano za kompaniju, to je jako lose.
 
Samo izguglajte airhelp. U principu, za letove u Evropi idu penali od oko 300 eura, gde se airhelp ugradi 50.
Ja sam za odlozen let FRA-SFO dobio 600 eura jer je veca udaljenost (imaju neke granicne vrednosti).
 
Pitanje je veliko sta ce se sada desavati. Karte jesu prodate unapred dosta, ali ako zaista Rusija zatvori granice za svoje gradjane izmedju 18 i 60 godina dosta je manje njih koji ce da putuju Air Serbiom. Videcemo sta ce se desavati.
 
Путоваће жене, нису војни обвезници.
Али би могло ускоро да не буде летова.
 
Чини ми се да су и летови за Кину сада на дугачком штапу. Најавили су их од јесени, међутим нема ни трага ни гласа о продаји карата, а други Ербас А-330 само што није стигао. Обезбедили су прелет преко Русије под посебним условима (па су се залетели са Кином иако су тамо још увек на снази ковид рестрикције) а дуго најављивани Торонто је једноставно изостављен. Ако се ситуација погорша, мораће да лете преко Кавказа и Средње Азије, што је у сваком смислу далеко скупље.

Исто тако Хавана аутоматски постаје проблем јер су рачунали на велики број руских трансфера, једноставно не разумем како могу да имају такве мегаломанске планове а политичка криза улази у пету брзину и да исту не узму у обзир.

Размишљање у Ер Србији је тренутно такво да јуре само брзу лову и продају што скупље карте ка дестинацијама до којих у нормалним условима не би ни летели (нпр. Казањ), а заузврат путници добију ноблице и боцу воде. Ако су ово њихови дугорочни планови за ликвидност копманије уместо препознавања постојећих трендова у кретању путника и дијаспоре, онда свака част Мареку и екипи.
 
Znao sam da neće na dobro da izađe kad ih onaj baksuz Šćurko onoliko nahvali...
 
Novi A330 se ne uzima toliko zbog Kine vec da bi mogao da se premesti na liniju za Moskvu. Amerikanci su protestvovali sto se istim avionom leti za Moskvu i NYC, a i vlasnik aviona je imao prigovor na to, zbog sankcija. Za Kinu se verovatno nece uvoditi linija dok se ne popuste Kovid restrikcije, ili ce biti uvedeno simbolicno 1 ili 2 puta nedeljno.
 
Vrh