Šta je novo?

Air Serbia

Ne bih rekao da im dolazi sledeći A330 da bi se razdvojili avioni koji lete za Moskvu i Ameriku. Er Srbija je najavila da bi htela da ide svakodnevno za Njujork od sledećeg leta a za to je neophodno računati na dva A330 tako da ne verujem da će imati poseban avion za Moskvu a poseban za Njujork i Čikago. I YU-ARB i ARC, dakle i Tesla i Pupin će leteti za Ameriku.

Pored toga nešto su se ućutali kad je u pitanju Havana, a restrikcije za Kinu su nepredvidljive.

Kad dođe drugi A330 YU-ARC Pupin, ovaj postojeći A330 YU-ARB Tesla ide na remont. Kad se vrati sa remonta, Er Srbija će predstojeće zime imati dva A330 a leteće 3x nedeljno Njujork i recimo 2x za Kinu, ukupno samo 5 letova nedeljno sa A330. Dakle moraju što pre da izmisle novu tropsku destinaciju umesto Havane da bi bolje koristili flotu A330. Trude se da A330 ne zvrje poluprazni u zimskoj sezoni, zato iduće zime forsiraju Čikago umesto Toronta mada obrazloženje uopšte ne deluje ubedljivo.
 
Видиш, кад су паркирани скидају им моторе...
 
Zivi bili pa videli za letove za Moskvu, mada je stvar ocigledna samo se ne pominje isto kao i Kazanj koji je pusten tiho. Daleko je sledece leto a do tada ce novi A330 biti prepun na ovoj liniji, i to po ceni verovatno prosecno dosta vecoj nego do NYC, a i transferni potencijal iz Rusije je eksplodirao, tako da ce se tih 300 putnika lako preliti na Nicu, Larnaku, Tivat i ko zna gde jos. Putnici iz NYC su ipak pretezno O&D.

Mislim da su odustali od Havane jer su neke ruske kompanije najavile čartere.

Sto se tice YYZ jako je jednostavno objasnjeno, a postoje i drugi strateski razlozi, jer bi AC verovatno odmah krenula sa svojom linijom koja bi bila konkurentnija i kvalitetnija sto se tice usluge u avionu. Odlicna odluka za Cikago jer ipak ide codeshare i za 2024 ili 25 se najavljuje treca linija za SAD, a imamo i sporazum o otvorenom nebu.
 
Zašto ne i Majami? To je isto AA hub i drugi je po broju indirektnih putnika iz Amerike za Beograd posle LAX, ako se računa da je linija za Čikago već gotova stvar.

најкоришћеније линије из Београда ка којима нема летова (минус Чикаго)

us.png


дакле, ово су све потенцијалне код-шер дестинације са америчким партнером, тако да да, у праву си и за Мајами
 
Na ovaj nacin samo mogu da smanjuju udeo Etihada, ali bi za potpuno njegovo eliminisanje bilo potrebno da Etihad proda svoj deo. Sa druge strane, ne znam koliko ih zaista interesuje Air Serbia, imaju oni svoje probleme. Bili su na rubu propasti poslednjih 5 godina, tek su se izvukli iz toga.

Sada ce opet krenuti preterane price o davanju novca za JU, od strane odredjenih medija.
 
Sto se tice YYZ jako je jednostavno objasnjeno, a postoje i drugi strateski razlozi, jer bi AC verovatno odmah krenula sa svojom linijom koja bi bila konkurentnija i kvalitetnija sto se tice usluge u avionu.
Ako misliš da bi Er Kanada odmah krenula posle Er Srbije, zašto onda sada ne pokrene liniju od Toronta? Sad se zna da sigurno neće leteti Er Srbija pa nema konkurencije, Er Kanada bi imala monopol.
 
Па неће они да утабавају пут. Чекају да ЕрСрбија прва почне.
 
знаћемо када слети. мада претпостављам да ће имати лого, као што све компаније раде
 
Сликао сам причу на инстаграм профилу АС. Изгледа ми да је само на унутрашњем делу лого компаније.
Screenshot_20220922-162828_Instagram.jpg
 
знаћемо када слети. мада претпостављам да ће имати лого, као што све компаније раде
Koliko ja znam dosta kompanija ima bele sharklets, nisam vidjao logo na njima cesto.
Сликао сам причу на инстаграм профилу АС. Изгледа ми да је само на унутрашњем делу лого компаније.
Pogledajte prilog 145399
Bezveze je sto nisu kao na A332 sa semom kao na repu.
 
Случајно сам малопре био на сајту, карте нестају из минута у минут!!! Директни летови из Москве за Београд су распродати све до 26. октобра (25. има једно слободно место у бизнис класи). Конекције преко Петербурга и Сочија су такође распродате до 16. октобра, а до краја месеца углавном је остало само неколико слободних места у економији и бизнису (105.000 / 189.000 РСД у једном смеру).
 
Ako misliš da bi Er Kanada odmah krenula posle Er Srbije, zašto onda sada ne pokrene liniju od Toronta? Sad se zna da sigurno neće leteti Er Srbija pa nema konkurencije, Er Kanada bi imala monopol.

Postoji sporazum izmedju Srbije i Kanade iz 2018. koji omogucava samo 2 leta nedeljno bez reciprociteta. Znaci morala bi prvo jedna strana da leti da bi druga sa njom krenula u pregovore o reciprocitetu, sto obesmisljava pokretanje linije jer bi ista, pretpostavljam, bila neisplativa sa tom frekvencijom. A ako udju u pregovore PRE lansiranja linije onda bi verovatno obe kompanije u isto vreme lansirale letove.
 
Postoji sporazum izmedju Srbije i Kanade iz 2018. koji omogucava samo 2 leta nedeljno bez reciprociteta. Znaci morala bi prvo jedna strana da leti da bi druga sa njom krenula u pregovore o reciprocitetu, sto obesmisljava pokretanje linije jer bi ista, pretpostavljam, bila neisplativa sa tom frekvencijom. A ako udju u pregovore PRE lansiranja linije onda bi verovatno obe kompanije u isto vreme lansirale letove.
Ako sam ovo dobro shvatio, linija Beograd-Toronto 2 puta nedeljno bi verovatno bila neisplativa čak i da leti samo jedna aviokompanija? Ali ako bi se nekako ispregovaralo da bude 3 puta nedeljno onda bi verovatno i Er Srbija i Er Kanada krenule da lete?

Dakle ako jedna kompanija leti 2 puta nedeljno bez konkurencije to je neisplativo, ali bi dve konkurentske kompanije sa ukupno 6 letova nedeljno imale interes da lete????? Ovo nema smisla.
 
Најбоље би било да се договоре, међусобно код-шерују и на тај начин максимално имунизирали се од сезоналности?
 
@pepermint

Ni jedna ni druga opcija nisu dobre, zato i ne postoji direktna linija. 2 puta nedeljno je suvise retko za redovan saobracaj, a obe kompanije sa vecom frekvencijom bi prezasitile liniju, a AC kao veci igrac bi verovatno tu imao primat.

Dovoljno je samo da prihvatis da YYZ trenutno nije isplativa ruta, ako ne verujes meni poveruj generalnom ErSrbije :) Tacnije zbog svih faktora Cikago je mnogo bolji izbor u ovom trenutku.
 
Šta je - tu je, odluka je doneta. Za sporazum, pa ne može se dobiti dozvola za 3 nedeljna leta ali samo za Er Srbiju :)

Za neki budući A330, Njujork zimi je do sad godinama išao uglavnom 2 puta nedeljno, nekako deluje da bi bio pun 2x nedeljno sezonski tj letnji za Toronto ako se nađe komplementarni zimski čarter na tropske destinacije kao što su Tajland, Bali ili Maldivi. Jasno je da treba zaposliti sve A330 i zimi i leti jer od Čikaga zimi neće biti velike vajde a pitanje je kako će se odvijati situacija u Kini.

Zagreb je drugačije tržište ali ove godine ima dva puta nedeljno sezonski za Toronto. Er Kanada Ruž je 2018 krenula za Bukurešt dva puta nedeljno. Pre ili kasnije Toronto mora da krene sa 2 leta.
 

Er Srbija treća na listi 10 najboljih regionalnih avio-kompanija u Evropi​

U godišnjem izboru najboljih svetskih avio-kompanija (World Airline Awards), koji britanski specijalizovani portal Skajtreks (Skytrax) više od 20 godina organizuje na osnovu ispitivanja iskustva putnika, Er Srbija je osvojila treće mesto na listi 10 najboljih regionalnih avio-prevoznika u Evropi.

Ispred srpske nacionalne avio-kompanije našli su se samo grčki Idžijan erlajns i Er Malta, a Er Srbija je na taj način popravila svoj prošlogodišnji rezultat, kada je u istoj kategoriji zauzela šestu poziciju.

https://www.worldairlineawards.com/worlds-best-regional-airlines-2022/

 
Letovi iz Rusije su rasprodani skroz za narednih mesec dana skoro. Trenutna situacija je:

KZN - BEG: prvi slobodan let 17.10.
LED - BEG: prvi slobodan let 23.10.
AER - BEG: prvi slobodan let 22.10.
SVO - BEG: prvi slobodan let 21.10. (preko AER), prvi direktan je 24.10.
 
Vrh