peper.mint
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 12.11.2019.
- Poruke
- 1.084
- Pohvaljen
- 2.087
Ne bih rekao da im dolazi sledeći A330 da bi se razdvojili avioni koji lete za Moskvu i Ameriku. Er Srbija je najavila da bi htela da ide svakodnevno za Njujork od sledećeg leta a za to je neophodno računati na dva A330 tako da ne verujem da će imati poseban avion za Moskvu a poseban za Njujork i Čikago. I YU-ARB i ARC, dakle i Tesla i Pupin će leteti za Ameriku.
Pored toga nešto su se ućutali kad je u pitanju Havana, a restrikcije za Kinu su nepredvidljive.
Kad dođe drugi A330 YU-ARC Pupin, ovaj postojeći A330 YU-ARB Tesla ide na remont. Kad se vrati sa remonta, Er Srbija će predstojeće zime imati dva A330 a leteće 3x nedeljno Njujork i recimo 2x za Kinu, ukupno samo 5 letova nedeljno sa A330. Dakle moraju što pre da izmisle novu tropsku destinaciju umesto Havane da bi bolje koristili flotu A330. Trude se da A330 ne zvrje poluprazni u zimskoj sezoni, zato iduće zime forsiraju Čikago umesto Toronta mada obrazloženje uopšte ne deluje ubedljivo.
Pored toga nešto su se ućutali kad je u pitanju Havana, a restrikcije za Kinu su nepredvidljive.
Kad dođe drugi A330 YU-ARC Pupin, ovaj postojeći A330 YU-ARB Tesla ide na remont. Kad se vrati sa remonta, Er Srbija će predstojeće zime imati dva A330 a leteće 3x nedeljno Njujork i recimo 2x za Kinu, ukupno samo 5 letova nedeljno sa A330. Dakle moraju što pre da izmisle novu tropsku destinaciju umesto Havane da bi bolje koristili flotu A330. Trude se da A330 ne zvrje poluprazni u zimskoj sezoni, zato iduće zime forsiraju Čikago umesto Toronta mada obrazloženje uopšte ne deluje ubedljivo.