Пантограф
Professional
- Učlanjen(a)
- 23.04.2012.
- Poruke
- 21.458
- Pohvaljen
- 49.254
Pa takve ekrane su Jatovi 737-300 imali još 1985. Nažalost, osim bezbednosne demonstracije, puštan je još spot sa pesmom 'Belgrade, my Belgrade'.
Mislim da mora da se menja overhead compartment duz celog aviona, sto jeste poveci posao. Verovatno je ista prica kao sa sharkletsima, vremenom su ti monitori postali standardna oprema, pa avioni dolaze fabricki sa njima. Tako dva najmladja A319 imaju te monitore, a stariji nemaju.Nekoliko monitora koji emituju isti video nije komplikovano, a da svako ima svoj, jeste.
Nemamo termine za razne oblike wingleta. Uglavnom sve te vrhove krila zovemo "terminezon". Ne znam odakle je to uslo kod nas u jezik, nije ni iz francuskog ni iz ruskog. Eventualno onaj mali winglet (u sustini to i nije winglet) na starijim airbusima neki zovu "granicna ploca"Bas me zanima, ako neko zna, kako bi se na srpskom reklo sharklets/winglets. Imamo rec za zakrilca (flaps) i pretkrilca (slats), ali nisam jos cuo za rec za sharkletse.
Не разумем онда менаџмент, зашто се тај систем не користи ако већ постоји...Mislim da mora da se menja overhead compartment duz celog aviona, sto jeste poveci posao. Verovatno je ista prica kao sa sharkletsima, vremenom su ti monitori postali standardna oprema, pa avioni dolaze fabricki sa njima. Tako dva najmladja A319 imaju te monitore, a stariji nemaju.
Sećam se, bile su to kabaste kutije kao stari televizori sa katodnim cevima.јер то није IFE сам по себи већ само екран који показује статус и детаље лета. не знам ко се од вас сећа, али су 733 имали исто те екране, који су се користили до 2004/2005 године и после у престали. само што на њима нису били детаљи лета, већ неки снимци Србије, ако се добро сећам
Izvinjavam se, dugo pratim avijaciju pa mi je preslo u naviku. No judgeJel moraju ta imena aerodroma u šiframa baš uvek? Mi koji nesmo školovali baš imamo problem da pratimo
Hvala punoIzvinjavam se, dugo pratim avijaciju pa mi je preslo u naviku. No judge
Dakle bez sifri: Valensija, Lion, Nirnberg, Bolonja i Hanover su uneti u sistem 2pw, Hanover 3pw. Takodje, u prodaji su letovi za Rostov i Krasnodar 2pw, mada tesko da ce biti ista od toga, pogotovo ne za Rostov. Krasnodar mozda i otvore, ali Rostov nece sigurno.
Je l ovo bilo ironicno?Што мислиш да неће Ростов? Ја све нешто мислим да нема бољег моемнта?
Не. Ово срање може и да се заврши на зиму.Je l ovo bilo ironicno?
Jer je na 40km od granice sa Ukrajinom.
Moguce, mada ne znam koliko putnika zaista kupuje te karte trenutno i koliki je to novac u pitanju. Svakako karte nisu jeftine, gledao sam u jednom pravcu iz Beograda i cena je 250€ za Rostov i 300€ za Krasnodar.Verovatno im trebaju pare trenutno za našto, pa će posle vraćati. Kao kredit sa malom kamatom.
Hanover je 2pw; let u nedelju je ukinutIzvinjavam se, dugo pratim avijaciju pa mi je preslo u naviku. No judge
Dakle bez sifri: Valensija, Lion, Nirnberg, Bolonja i Hanover su uneti u sistem 2pw, Hanover 3pw. Takodje, u prodaji su letovi za Rostov i Krasnodar 2pw, mada tesko da ce biti ista od toga, pogotovo ne za Rostov. Krasnodar mozda i otvore, ali Rostov nece sigurno.
Delimičan off (a opet i ne, jer ste načeli temu): Pretpostavljam da su "sibirske rute" definitivno suspendovane za zapadne kompanije?
Kako se snalaze za letove do dalekoistočnih destinacija? Ponovo preko pola i Aljaske?
Evropske kompanije lete preko Kazahstana i dalje za Daleki Istok, dok npr. Finnair leti preko severnog pola za Tokio.Delimičan off (a opet i ne, jer ste načeli temu): Pretpostavljam da su "sibirske rute" definitivno suspendovane za zapadne kompanije?
Kako se snalaze za letove do dalekoistočnih destinacija? Ponovo preko pola i Aljaske?