Прле
Expert
- Učlanjen(a)
- 29.11.2018.
- Poruke
- 6.536
- Pohvaljen
- 9.257
Прво, ПД-14 је слаб. Мора да буде ПД-18 а он још не постоји.Pa nek stave PD-14 motore i avioniku iz SSJ/MS-21 na TU-204, i više ga nije 'pregazilo vreme'. Tako Boing duže od pola veka radi sa 737.
Други мотор, друга гондола. Друга гондола, друго крило. Друга авионика, друга маса, читав авион мора да се прерачуна.
Најважније, а коме то треба? Ако тржиште нема потребу за тим, неће га ни бити.
Само да ставе, значи у конкреном случају 6-7 година и то врло оптимистично.
А онда питање, ТУ-204 би могао уз савременију технологију са невидљивим закивцима да буде такмац 757 односно А320XLR али, колико је таквих авиона потребно Русији? Јер ко ће још да их купује? Европа ће да их кеца за сертивикацију, американци исто. Коме треба авион који не може да лети свуда где треба авиокомпанији?