Šta je novo?

Air Serbia

У чему је проблем да иду куд и сви остали путници? Са бординг картом за Ниш не траже ти пасош и то је то. Једино је ризик да ће неко изврдати граничну контролу - чекира се и за домаћу и за међународну линију па прође пасошку без прегледа - али држава то решава контролом личних карти, а авиокомпаније ионако контролишу пасоше у гејту.
 
Imalo bi smisla lakšim avionima tipa Let 410 leteti za Bor i Ponikve takođe, makar sezonski, kao fider linije koje bi mahom koristila dijaspora ali i poslovni ljudi.
A tek kad bi moglo da se napravi bilo šta na Kopu, ili što bliže Kopu, tu bi bilo mnogo putnika.
 
Trebinje ce verovatno leteti sa ATR-om. Svi ostali aerodromi u Srbiji bi mogli sa Let410. On ima 19 mesta.
 
Ima, ali to je starudija bez kabine pod pritiskom. Verujem i da ga putnici izbegavaju. Čekao bih električne.
 
Zanimljivo, nisam znao da nije pod pritiskom.

Nacekaces se do elektricnih bas dugo. Mozda bi ATR42 mogao za letove po Srbiji.
 
Наручио Јунајтед већ 100 електричних, кажу Швеђани полетеће до 2026: https://www.reuters.com/business/su...t-electric-planes-heart-aerospace-2021-07-13/

Има и Бич (дуго "и":) 1900, он је под притиском, али је то јако неисплативо. Штета да нема мањих клипних авиона, они би били знатно економичнији од турбопропа.

А можда би могла 42-ка: Београд-Бор-Велико Трново(или стара Загора, дакле неки бугарски аеродром без саобракај-а). Мора се малко бити инвентиван.
 
Која је шанса била да 1985, имамо у Србији најмодернији средњелинијски авион у Европи?

Верујем да ће Ер Пинк пратити технологију (не зезам се, тај је озбиљан што се тиче авијације, има већ 16 авиона, уз то и довољно луд и иновативан).
 
Ne mozes porediti to vreme i sadasnje.

Okej za Air Pink si u pravu. Gazda je spreman na sve. Od njih je moguce ocekivati apsolutno sve.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=895588#p895588:2tytzqpf je napisao(la):
Пантограф » 02 Nov 2021 04:07 pm[/url]":2tytzqpf]Која је шанса била да 1985, имамо у Србији најмодернији средњелинијски авион у Европи?

Верујем да ће Ер Пинк пратити технологију (не зезам се, тај је озбиљан што се тиче авијације, има већ 16 авиона, уз то и довољно луд и иновативан).
Nisam znao da Žeks ima toliko aviJona. Zanimljivo.
 
својевремено је планирао и набавку 737 да уђе у чартер бизнис. али је одустао

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=895431#p895431:1silc7ez je napisao(la):
lukakaludjerovic » 01 Нов 2021, 23:55[/url]":1silc7ez]Ne znam kako planiraju da uvedu INI-BEG-INI, jer Beograd nema domestic terminal.

заправо, постоје домаћи доласци и одласци, само се не користе

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=895487#p895487:1silc7ez je napisao(la):
Пантограф » 02 Нов 2021, 09:59[/url]":1silc7ez]Ima, ali to je starudija bez kabine pod pritiskom. Verujem i da ga putnici izbegavaju. Čekao bih električne.

има варијанта НГ са новим Џенераловим мотором. иначе, за тако кратке летове (БГ-НИ, БГ-КВ и сл.) и не треба кабина под притиском, јер тај авион и нема времена, а ни рачуна, да се подигне изнад 3.000 метара

иначе, Ниш без сваког дана боље и да не почињу, ако мисле да буде озбиљна трансфер дестинација. и то полазак из Београда увече, око 23:00, повратак ујутру око 05:00. исто важи и за Краљево. АТР-42 би био најбољи избор за то
 
Gde se nalaze domaci odlasci i dolasci? Ja sam generacija koja nikada nije letela avionom u Srbiji u domacem saobracaju.

Tacno tako, ali verovatno je 4 nedeljno pocetak kako bi se videlo interesovanje putnika, a za leto mozda i povecaju na 7pw. Linija ima jedinog smisla kao feeder ostalim linijama, tako da se mora uklopiti u postojece talase. Odlazak bi morao da bude oko 00:30 za INI, povratak u BEG oko 05:20.

Ne znam tacno za ATR42 koliki mu je breakeven, za 72 je oko 50%. Ali svakako bi 42 sedista bilo sasvim dovoljno.
 
Po mom misljenju, idealno za Srbiju bi bilo da domace letove leti Air Pink. Mogli bi da nabave Embraer ERJ135/140/145 koji prima 37/44/50 putnika i da lete iz Nisa i Kraljeva do Beograda uz codeshare sa JU. Olaksavajuca okolnost je sto Air Pink vec ima business avion iz ove linije, pa stoga imaju i pilote za taj tip. Medjutim, mislim da je to malo realno, jer je evidentno da ce JU leteti sve komercijalne linije.
 
то је нереално. а још нереалнија је употреба ЕРЈ135/40/45. то што је АШП то спомињао у анализи, не значи да се исплати, а и не исплати се млазњак за мање од 70 места. а поготово не за тако кратку деоницу. оно о чему је он писао, за то су ти авиони типа До-328 или АТР-42 и слични.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=895649#p895649:3kcn6px2 je napisao(la):
lukakaludjerovic » 02 Нов 2021, 20:55[/url]":3kcn6px2]Gde se nalaze domaci odlasci i dolasci?

терминал 1, па се иде десно после оних шалтера туристичких агенција, у нивоу приземља
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=895685#p895685:31m6gmkz je napisao(la):
JohnnyLee » Uto Nov 02, 2021 11:45 pm[/url]":31m6gmkz]то је нереално. а још нереалнија је употреба ЕРЈ135/40/45. то што је АШП то спомињао у анализи, не значи да се исплати, а и не исплати се млазњак за мање од 70 места. а поготово не за тако кратку деоницу. оно о чему је он писао, за то су ти авиони типа До-328 или АТР-42 и слични.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=895649#p895649:31m6gmkz je napisao(la):
lukakaludjerovic » 02 Нов 2021, 20:55[/url]":31m6gmkz]Gde se nalaze domaci odlasci i dolasci?

терминал 1, па се иде десно после оних шалтера туристичких агенција, у нивоу приземља
Nisam citao analizu tako da ne znam o cemu je pisao. Znam jako dobro da su ERJ 135/140/145 neisplativi, ali ove linije ce se finansirati, tako da nije poenta u isplativosti. ATR42 je najbolja opcija ukoliko bi Air Serbia letela na tim linijama, posto, koliko znam, isti piloti lete ATR72 i ATR42.
 
Исти пилоти, дабоме. Добро би им дошле две 42-ке, од тога једна СТОЛ верзија, свашта би ту могло да се лети по суседним земљама, све до Порторожа.

Баш има солидно простора за раст Ер Србије, само ако држава стоји иза њих колико је потребно.
 
Rezime sa gledanjem fima
3587d29f2ffd2e28ff3a32eec71ee072.jpg


Sent from my SM-G975F using Tapatalk
 
Не морају, у дјути фрију се зато тражи бординг карта.
 
Poenta duty-free prodavnica je da je roba oslobodjena poreza jer ce biti iznesena iz drzave. Samim tim, putnici u domacem saobracaju ne bi smeli da je kupuju. To se lako moze napraviti, tako da kada se na kasi skenira boarding pass, izadje 'purchase is not valid'.
 
Тако се и ради, нпр. у Солуну ме је смарала продавачица да ли заиста завршавам лет у Београду или кријем и другу бординг карту за до неког места у ЕУ. У другом случају, не бих имао право да купујем у дјути фрију.
 
Znači da si u Beogradu presedao na let za Berlin na jednoj karti ne bi imao pravo? Na konekciji imaš pravo da napustiš airside, tako da si praktično izašao iz EU. Isto kao kad pokupuješ stvari u Evzoni duty free shopu i za desetak sati se pojaviš na Horgošu. Jel bi prijavio da u gepwku imaš stvar iz df i šta ako te otkriju?
 
Mogli bi da prošire ponudu ancillary obroka jer po mom iskustvu više od polovine putnika naruči obrok tokom leta.
 
Vrh