Šta je novo?

Air Serbia

Pa valjda bi odleteo u Kinu, majka mu stara.
Da nije ovo ovaj za muzej, ne vidim registraciju?
 
YU-ANK je nedavno odleteo za Kinu. Tračarilo se da će ga tamo koristiti za obuku :lol: ili za kargo konverziju :lol: ili za delove :lol: ili da će biti recikliran u konzerve piva :lol: ili kao veštački koralni greben za ronjenje. :lol:

Slike su odande, skinuli su mu krila i stavili na kamion. Da li će biti pretvoren u restoran, muzejski eksponat ili tako nešto ne znam ali očigledno da neće više leteti i da će biti potreban manje više u celini.

To je i ideja da se preostali avioni iza hangara i onaj Konver isto ovako prebace do iza Muzeja.

Kad spomenuh Muzej, čuo sam da je Vesić svoj plan o dodatnom hangaru za Muzej nezvanično odložio dok se ne napravi BG:VOZ do Aerodroma. Ako ćemo relano možda nikad neće biti toga, a i da naprave stanicu Aerodrom 100% garantovano nema nikakve šanse da prošireni Muzej bude u upotrebi za manje od 10 godina.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=904968#p904968:3vajzhvz je napisao(la):
Пантограф » Pet Dec 03, 2021 10:13 pm[/url]":3vajzhvz]Kako je odleteo? Bez krila :mrgreen: Je l ovo slika iz Kine?
Sorry, mislio sam da je vec pominjano na temi da je odleteo. No big deal :)
 
Није ми јасно шта сад смета музеј БГ возу? Нек среде оно шибље за почетак што прораста Двине и радаре, нек поређају расходоване авиона што су иза жице у линију, покосе траву и омогуће посету и тим авионима. А сређивање полако, ок је и за сад што су сређени Јастреб на улазу и Каравела са стране. Најбољи кандидати за следеће сређивање би били авиони превучени из технике који сад стоје расклопљени, мада сам чуо да ће се радити један Ф-86 од иза жице.
 
Хипотетички, сваки нови објекат смета тј може да утиче на трасу положај или цену коштања шинске везе аеродрома и Београда. Сагласан сам да пројектно и земљишно прво пруга да се реши а 8нда све остало
 
Хипотетички, сваки нови објекат смета тј може да утиче на трасу положај или цену коштања шинске везе аеродрома и Београда. Сагласан сам да пројектно и земљишно прво треба пруга да се реши а онда све остало.
 
Па нек направе детаљнији план и трасирају пругу и железничку станицу. Глупо је да све остало чека због тога.
 
Слажем се. Питање је ко координише те радове ..
 
Danas Air Montenegro sa Embraer E195LR (4O-AOA) leti za AirSERBIA za/iz:
- Dusseldorf (DUS) (JU 320/321),
- Tirana (TIA) (JU 212/213),
- Copenhagen (CPH) (JU 404/405).
 
какав парадокс, Црногорци лете за Србе, а за њих Хрвати (и то Фокером) О_о
 
Piše na nekim ex-YU magazinima i forumima da će AS kupiti 4 ATR-600 i iznajmiti još dva... Kao, vest će se čuti uskoro.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=912423#p912423:29pa1erp je napisao(la):
lukakaludjerovic » Uto Dec 28, 2021 11:12 am[/url]":29pa1erp]To bi bilo odlicno, samo ne znam odakle im pare da kupe 4 aviona.
Ne znam da li se šališ ili ne. Misliš da se avioni kupuju kao krompir na pijaci? Otvoriš novčanik i koliko keša imaš toliko krompira možeš da kupiš?
 
Kako god okreneš, nečiji novčanik se mora isprazniti. U ovom slučaju od svih nas...
 
Ako po svih nas podrazumevaš svih nas koji platimo kartu da letimo Er Srbijom onda si u pravu.
 
Za putnike bi bilo odlicno da lete sa ATR 72-600, samo ne znam kako su nasli novac da ih kupe. Razumeo bih da su ih iznajmili, mada sam iskreno ocekivao da ce najmiti -500 seriju.

peper.mint, naravno da se ne kupuju tako olako. Neko je na zamaaero napisao da su kupili 4 komada starosti 3 godine. To bi bilo jako neocekivano.

peper.mint, ne samo onih koji kupe kartu, vec svih nas. JU dobija novac iz budzeta.
 
Пустите разна аматерска писанија, Вијесник и Алана Форда - шта спречава компанију која превози милион и по путника годиашње да набави неколико турбопропова? То је смешно - онима што то питају би се педесетих, кад је онолицки ЈАТ набављао авионе сличне величине, вероватно спржио мозак.
 
Već mi se priviđa ista priča, kad Kroacija ili Montenegro nabavljaju avione onda je sve u redu a ako Er Srbija to radi onda će kao svaki građanin morati da odvaja od usta svoje dece i lično daje 50 hiljada evra kako bi se kupili avioni! Prvo su svi kukali kako su postojeći ATR prastari (što jesu) e a sad će da kukaju što se menjaju za skoro nove.

Realnost je da se i lizing i kupovina aviona, bilo novih bilo polovnih, ne obavlja odjednom u kešu. Ako bi imali para za lizing, imali bi i za kupovinu. Sama činjenica da kupuju blago polovne i to u vremenu kad je još uvek smanjena potražnja ukazuje da se verovatno radi o nešto boljoj ceni i uslovima nego da je to urađeno pre kovida. Ono što će država uraditi, isto kao i u slučaju ovih drugih kompanija, je da bude garancija za kredit. Ali ima još prednosti:

Prvo će prodati sve stare avione i sve uz njih što vredi, recimo motore. Kažete da to ne vredi ništa i da niko neće da ih kupi? Da vas podsetim da su prodali 10 motora CFM56 za 737 i da su nedavno prodali stari 737-300 kupcu u Kini. Dakle dobiće nešto para od postojećih ATR u vlasništvu. Drugo, noviji avioni znače uštedu u održavanju a trebalo bi da su i nešto efikasniji. Dakle i tu je ušteda u odnosu na postojeće. Osim toga moći če da povećaju iskorišćenost u odnosu na stare avione jer su noviji pouzdaniji. Osim toga povećaće broj regionalih destinacija, najverovatnije po Rumuniji i Bugarskoj, što znači dodatne prihode. E sad ako nekom smeta Er Srbija onda mu sigurno jako smeta sve ovo.
 
Vrh