Šta je novo?

Air Serbia

Nastavlja se sa povratkom u normalu, nadam se. Uz ovo bi trebalo da ide i vest da je AS potpisala kodšer sporazum sa ITA.
 

Prilozi

  • IMG-20211127-WA0000.jpg
    IMG-20211127-WA0000.jpg
    362,4 KB · Pregleda: 2.375
Cini mi se da je stari imao i neke medjunarodne linije? Svakako je ovde fokus na domacem trzistu Italije.
 
ITA je u ovom trenutku mala.kompanija. Lete ka nekih 50 destinacija, od tog broja polovina je "domestic". Drastično umanjenje u odnosu na kompaniju koju su nasledili. Zato i nema nekog većeg "codeshare" prisustva na međunarodnim linijama. Fokus je na domaćem saobraćaju. Od širokotrupnih aviona ostalo je samo 5 A332. Ali sa vremenom će sigurno rasti kao kompanija...
 
Alitalia je imala 26 wide-body aviona pre Covida.

ITA sada ima 7 A332. Jedan im je dovoljan buduci da lete samo za JFK 5x nedeljno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=903055#p903055:2cpu40t1 je napisao(la):
Прле » Ned Nov 28, 2021 3:40 pm[/url]":2cpu40t1]5 није мало, АС има један само..

Mislio sam u odnosu na Alitalia flotu.
Svakako nije malo a biće ih sigurno i više jer u periodu Maj-Avgust 2022 otvaraju Boston, Tokyo Haneda, Sao Paulo, Buenos Aires, New York, Los Angeles i Majami.
Videćemo da li će se sve ovo i ostvariti kako je planirano.
Samo neka se lepo razvijaju i svu sreću im želim!
 
Kako piše portal "Dubrovnik net", vaterpolisti i uprava kluba leteli su avionom "Er Srbije" kada je oko 14 časova, pri sletanju na tivatski aerodrom, u letelicu udario grom.

"Koliko sam u životu puta leteo, ali ovo što nam se juče dogodilo nikad nisam doživeo. Ljudi su povraćali, vrištali, nekontrolisano se dizali sa svojih sedišta i vrištali da moraju da izađu", rekao je direktor VK "Jug" Ognjen Kržić
https://www.b92.net/info/vesti/index.ph ... id=2064846
 
Sad ce da krenu napadi na JU zbog ovoga. Udar groma u avion je sasvim normalna stvar i dogadja se cesto i da putnici ne primete. Ne predstavlja apsolutno nikakvu opasnost po putnike.

Nisu oni povracali zbog udara groma, vec zbog turbolencija. Na kraju je taj avion, A319 YU-APB, sleteo bezbedno u Podgoricu umesto u Tivat.
 
Не знам какви би напади овде могли да крену, једино на Светог Илију (Громовника).
 
ma jok, to je sitna vest...otprilike isto kao kad bi pokušali da skandalizuju što air serbia ne uzima u lizing baš najnovije avione. Ono što je najbitnije je održavanje kvaliteta usluge, a pošto sam nedavno leteo i imao baš pozitivno iskustvo, a verujem i većina drugih forumaša koja je zadnjih par meseci isto letela, to je ono što se broji, putnici biraju čime će da lete na skyscanneru a ne na portalima, cena i pouzdanost su glavni faktori odlučivanja sa kime leteti.
 
Ljudi drame. Ovo kako su "poleteli sa piste koju su dotakli" samo znači da je pilot procenio da ne može bezbedno da sleti i zaustavi avion, i odustao je od sletanja, što je stvar koja se dešava u ovakvim uslovima. Naš narod (mislim na Balkan generalno) i dalje aplaudira svaki put kad avion sleti kao da se ne znam ni ja šta desilo, naravno da će da prave scene kao da su krila otpala od jednog udara groma. Ne kažem da nije iskustvo, ali sam prilično siguran da su reakcije bile preuveličane
 
Bas tako. Pilot je uradio sve po proceduri.

Uh to aplaudiranje nakon sletanja je nesto sto najvise mrzim. To nema nigde sem kod nas.
 
Ja sam to aplaudiranje doživeo samo na čarter letovima AirSerbia-e. Na redovnim linijma nisam nikada.
 
Да, највише на чартеру. Али било је некад често и на редовним, а на домаћим скоро па обавезно.
Да сам пилот, много би ме нервирало, ал сад су добро забрављени у кокпиту, па ваљда ни не чују.
 
Pre 6 godina, istu u zimu, isto na letu za Tivat sam doziveo nesto slicno, samo bez udara groma (avion je bio ATR). To nije bilo samo pri sletanju nego poslednjih pola sata leta. (Atr je psoriji, turboelisni avion)

Vristanje ljudi, povracanje, panika. Nedoraslo osoblje Air Srbije, mlada stjuardesa koja u takvoj situaciji odjednom ustaje i ponavlja nam proceduru za sletanje na vodu sto naravno jos vise uspanici putnike.
Na kraju slecemo i ljudi u mrtvoj tisini izlaze iz aviona.

Ne preporucujem nikome da leti za Tivat od 15.11. pa sledeca 3 meseca. Razlike su izmedju temperatura mora i kopna (planina), bure, turbulencije. Iskustvo je uzasno neprijatno.
 
Nisam siguran dal čujem aplauz ili krckanje plastike okolo usled naglog kočenja, taj zvuk uvek počinje kad se dignu spoileri tako da mislim da je ipak ovo drugo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=904050#p904050:2a3b4dqh je napisao(la):
milaki990 » Sre Dec 01, 2021 10:29 am[/url]":2a3b4dqh]Ja sam to aplaudiranje doživeo samo na čarter letovima AirSerbia-e. Na redovnim linijma nisam nikada.
Ima ga i na redovnim letovima. Na skoro svakom letu za BEG se dogodi aplaudiranje. Ne samo na JU letovima, vec i na letovima stranih kompanija.
 
Zanimljivo, obratiću pažnju sledeći put kada budem putovao.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=903940#p903940:iyp6ma8e je napisao(la):
lukakaludjerovic » 30 Nov 2021, 21:22[/url]":iyp6ma8e]Bas tako. Pilot je uradio sve po proceduri.

Uh to aplaudiranje nakon sletanja je nesto sto najvise mrzim. To nema nigde sem kod nas.
IMG-20150506-213712-2-2-2.jpg

Cockpit Confidential: Everything You Need to Know About Air Travel: Questions, Answers, and Reflections
 
Vrh