Šta je novo?

Air Serbia

Vujović se kao stručnjak pokazao kod formiranja kompanije "Centavia", mislim da je pre toga bio angažovan i na Miškovićevom projektu "AirMaxi".

Posao stvaranja prve srpske niskotarifne avio kompanije krenuo je iznajmljivanjem 2 četvoromotorna BAe146-200, neisplativ tip aviona za tu vrstu kompanije, slanjem posada čak mislim u Australiju na obuku što je koštalo i koštalo, i uz još neke administrativne klinove brzo se završila ta priča, pare je pukao investitor koji ga je angažava kao stručnjaka, a njemu je lepo ostalo da se kao penzioner po medijima promoviše kao stručni komentator u aviosaobraćaju.

Naravno kancer u Jat je ušao dolaskom SPO kadrova!
 
Prema sutrašnjem "Danasu", "Er Srbija" je odustala od kupovine "Erbasova".
Posle onog s kraja 90ih, misliće "Erbas" da ih previše... da ne kažem šta.
29542150_823341684517866_7210683621666876024_n.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527655#p527655:21tfmimb je napisao(la):
Urke » 25 Мар 2018, 13:19[/url]":21tfmimb]Vujović se kao stručnjak pokazao kod formiranja kompanije "Centavia", mislim da je pre toga bio angažovan i na Miškovićevom projektu "AirMaxi".

Posao stvaranja prve srpske niskotarifne avio kompanije krenuo je iznajmljivanjem 2 četvoromotorna BAe146-200, neisplativ tip aviona za tu vrstu kompanije, slanjem posada čak mislim u Australiju na obuku što je koštalo i koštalo, i uz još neke administrativne klinove brzo se završila ta priča, pare je pukao investitor koji ga je angažava kao stručnjaka, a njemu je lepo ostalo da se kao penzioner po medijima promoviše kao stručni komentator u aviosaobraćaju.

Naravno kancer u Jat je ušao dolaskom SPO kadrova!

није био ангажован око Ер Максија, јер је то био пројекат који је настао у исто време као Центавиа. мислим да је стручан човек, види се из његових излагања да зна о чему прича. е сад, што су му неки ставови остали заробљени у 80их годинама, то је друга прича. али опет, нема шта он да било коме прича о Ер Србији. као што ни Вукан Вучић нема шта коме да прича о метроу
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527762#p527762:3cwtvpfo je napisao(la):
JohnnyLee » 25 Mar 2018 09:17 pm[/url]":3cwtvpfo]
није био ангажован око Ер Максија, јер је то био пројекат који је настао у исто време као Центавиа. мислим да је стручан човек, види се из његових излагања да зна о чему прича. е сад, што су му неки ставови остали заробљени у 80их годинама, то је друга прича. али опет, нема шта он да било коме прича о Ер Србији. као што ни Вукан Вучић нема шта коме да прича о метроу

Bio je angažovan.
AirMaxi je projekat iz 2005., Centavia iz 2006.

Bivši generalni direktor "Jat ervejza" Predrag Vujović potvrdio je da će on obavljati dužnost direktora "Er maksija" i naveo da će u početku ta kompanija iznajmljivati dva "boinga" od jedne avio-kompanije iz SAD.
"Delta holding", kompanija u vlasništvu Miroslava Miškovića, odustala je od osnivanja "low-cost" avio-kompanije "Air Maxi" zbog neizvršavanja ugovornih obaveza drugog partnera u ovom poslu, kompanije "Aviogenex". "Air Maxi", na čije čelo je postavljen bivši generalni direktor "JAT airways"-a Predrag Vujović, trebalo je da počne s radom u leto 2005.god.

Naime, "Aviogenex", nije obezbedio jedan od ukupno 2 aviona za zajedničku kompaniju "Air Maxi". Vjekoslav Mihajlović, vršilac dužnosti generalnog direktora "Aviogenexa", rekao je da će ova kompanija nastaviti aktivnosti na uvođenju aviona u saobraćaj, kao i da su već dali depozit za jedan avion "boing 737".
Prema ranijem pisanju beogradske štampe, Centaviju su osnovali i registrovali bivši direktor "Jata" Predrag Vujović i nekadašnji direktor beogradske filijale Vojvođanske banke Zvonko Gobeljić.
 
Pročitah tekst u danasu i nije mi jasno ko ovim "novinarima" uopšte dozvoljava da pišu ovakve gluposti na naslovnim stranama.Mozda propadne a mozda i nece ..ha ha
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527300#p527300:4y8e8vnq je napisao(la):
tragac » Pet Mar 23, 2018 7:41 pm[/url]":4y8e8vnq]Da li je tačno da je tokom sankcija bilo i po 300 ljudi u jednom B733 na tada jedinim letovima za TGD i TIV? Stajalo se i guralo kao u gradskom prevozu. Nadam se da su ovo samo urbane legende.

Ja se sećam povratka iz Tivta za Beograd u kome su ljudi stajali. Pošto sam ja bio dete, mene su uspeli da smeste na sedište, ali znam da nije imalo prozor. Ako se ne varam, u pitanju je leto 1993. ili 1994. godine.
 
Juce sam dosao iz Banja Luke sa airserbiom, u dolasku 28 putnika u odlasku ka BGu 26 putnika. Pola od toga transferni putnici. Ne znam zasto ljudi ne koriste tu liniju kad je bukvalno za dzabe, jedan smer iz BL je 2822 dinara (kupljena 20 sati pred let) autobuska je 22 dinara jeftinija. A stize se za malo vise od pola sata (juce 37 minuta). Povratna je skuplja jer je segment iz BGa ka BL oko 4000. Ali opet vrlo malo je skuplje od busa i opet prazna linija. Sad ide 5 puta nedeljno.

Inace, prvi put sam leteo sa atr-om i ono je uzas bruji u pm, sreca pa je let kraci. Avion je dosta star (yu-alo). Od posluzenja nista, realno smesno kratak let. Ali imaju ako neko zeli da kupi i naravno ne primaju kartice kao sto je vec receno.

Na aerodromu ima kafic sa cenama koje su jeftinije nego u obicnom kaficu u BGu, sve je cisto i uredjeno na aerodromu. Najmanji aerodrom koji sam video ikad i najkraci let, 15ak minuta penjanja i toliko spustanja.
 
Ako ćemo iskreno, ukoliko se "Etihad" povuče, a Srbija ne nađe novog partnera, bolje je ugasiti firmu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528648#p528648:25gh74tx je napisao(la):
tragac » 29 Mar 2018 03:47 pm[/url]":25gh74tx]tu liniju treba ukinuti
Ako su karte nešto skuplje nego za autobus, a autobusi puni, onda liniju ne treba ukinuti nego bolje promovisati, ja recimo nisam znao da su karte tako jeftine. Pri tome bitno je i vreme obrta, pretpostavljam da bi mnogo više značilo ako bi taj avion polazio rano iz B. Luke, a vraćao se kasno u Banja Luku (u tom slučaju bi noćio tamo, što s obzirom da je u pitanju mali avion pretpostavljam da Air Serbia-i ne bi trebalo da pravi problem za prvi jutarnji talas odlazaka sa BG aerodroma, a pri tome bi omogućilo i da doveze putnike na jutarnji transfer). Naravno ukoliko bi taksa za parkiranje na stajanci u B. Luci bila prihvatljiva. Uz malo promovisanja verovatno bi popunjenost bila dobra, a time možda i dostigla isplativost. Ovako sedeti i ne raditi ništa, verovatno pola ljudi misli da to košta neku basnoslovnu sumu. Ako neće da se trude oko promocije, neka je ugase.

Ovako kakva je sad linija je malo šašava, jer odlazi u neko doba u pola prepodneva za Banja Luku i odmah se vraća. Ako neko ide poslom u Banja Luku neupotrebljiva mu je jer ne može ništa da obavi pre povratka, a i pola radnog vremena je već prošlo kad stignu.. Ovima iz Banja Luke takođe je dosta problematična jer stiže dosta kasno pa ako neko preseda može samo na popodnevne.

Alternativno onom prethodnom predlogu za noćenje u Banja Luci, mogla bi da ide vrlo rano ujutro iz BG, i da se onda vraća pa bar da odveze ljude koji poslom idu tamo i da imaju ceo dan, a i da doveze putnike na jutarnji transfer.
 
Trebalo bi bar dva puta sedmicno da postoje dva leta (jutarnji i popodnevni) da bi poslovni ljudi mogli da ga koriste. Raspored letova je takav da često nije iskoristiv ni za transferne putnike. Broj letova je nedavno povećan, ali potreban je kontinuitet da bi ljudi stekli povjerenje. Nekad sam uspijevao da letim za Beč/Frankfurt preko Beograda, ili su moji prijatelji uspijevali da nastave let za neke druge destinacije. Nažalost, češće je to nemoguća misija i većina se odluči na automobil. Danas sam čekao 90 minuta samo na ulaz u BiH, u sezoni bi mnogi razmotrili avion umjesto čekanja...
 
Писао сам пар путо о тој линији. Летим неколико пута на тој релацији, а и моји независно од мене. Пре неколико година је углавном било 20-30 путника по лету, јер кад је стартовала линија летело се сваки дан. Сад зими иде три или четири пута а лети пет. Последњих пар година су увек били бар 80% пуни авиони, у оба смера кад год је ишао неко кога знам , значи 10-15 пута годишње (увек питам за попуњеност). Кад су неки фестивали или значајнији догађаји, дешавао се да лети и већи авион, једном се каснило из БЛ због хаоса приликом чекирања. Многи су касније дошли на чекирање а и запослени нису могли да се снађу. Лети се често дешава да су 80% путника транзитни.

Смањење броја путника је, верујем, последица поскупљења карата. По овој цени (око 6.700 динара повратна) се до ових промена летело с пртљагом. Сада таква комбинација износи око 11 хиљада а то више није конкурентно аутобусу или колима.

Аеродром у БЛ је реновиран јесенас и зимус. Пре тога ми је био много симаптичан пошто није диран од осамдесетих, као временском машином враћен. :) Сад је нашминкан и мало преуређен, али колико сам видео, у случају већег броја путника, тј. ако слети већи авион биће исти хаос на пријему као и до сада.

Мислим да ће се тек осетити пад путника због пораста цена обојеног у нову тарифну политику. Непосредно након промена сам проверавао карте за Тиват за август. У ово доба су ранијих година могле да се нађу за 100-110 евра, а сада су биле око 155(!), док је на Монтенегру било за 110 за исте датуме. После пар дана је и Монтенегро подигао цене на 137, а видео сам јуче да је ЕрСрбија спустила на 142 евра. Што је много, много је.
 
Ma oni su se sa tim novim tarifama i cenama potpuno ulupali, cena osnovne karte praktično nije smanjena, samo je umanjena usluga za istu cenu, sve što je ranije bilo u sastavu osnovne ekonomske tarife sad se doplaćuje. Misle valjda da se kopčamo na leđima. Da je barem ta osnovna tarifa zaista mnogo jeftinija pa ajde de.
Evo jednog avangardnog predloga za njih - neka uvedu "providnu eknomsku ili magla tarifu" u čiju cenu bi bio uključen obilazak aerodroma i čekiranje uz kibicovanje aviona kroz prozor terminala, ali ne i let do destinacije, pa da se hvale kako sad možemo da biramo sve, pa i da se oni koji žele selfi samo šepure na aerodromu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528648#p528648:1md4rvr1 je napisao(la):
tragac » 29 Mar 2018 03:47 pm[/url]":1md4rvr1]tu liniju treba ukinuti

Liniju dotira Vlada Republike Srpske i gledano iz ugla Er Srbije nema bilo kakvog razloga za ukidanje. Osim toga, ta linija nosi određenu političku težinu i to je dodatni razlog zbog kojeg neće biti ukinuta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528805#p528805:1x3wngs9 je napisao(la):
beowl » Fri Mar 30, 2018 8:21 am[/url]":1x3wngs9]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528648#p528648:1x3wngs9 je napisao(la):
tragac » 29 Mar 2018 03:47 pm[/url]":1x3wngs9]tu liniju treba ukinuti

Liniju dotira Vlada Republike Srpske i gledano iz ugla Er Srbije nema bilo kakvog razloga za ukidanje. Osim toga, ta linija nosi određenu političku težinu i to je dodatni razlog zbog kojeg neće biti ukinuta.

Bolje bi bilo da dotiraju neke druge kompanije i podignu broj putnika sa tog aerodroma. Prošle godine je imao mnje putnika nego prethodne.
 
a linije za CG? Lako je YM da bude jeftiniji kad ih drzava debelo pomaze vise nego i jednu kompaniju sto drzava pomaze na svetu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528812#p528812:1qz1akps je napisao(la):
milaki990 » 30 Mar 2018 07:57 am[/url]":1qz1akps]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528805#p528805:1qz1akps je napisao(la):
beowl » Fri Mar 30, 2018 8:21 am[/url]":1qz1akps]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528648#p528648:1qz1akps je napisao(la):
tragac » 29 Mar 2018 03:47 pm[/url]":1qz1akps]tu liniju treba ukinuti

Liniju dotira Vlada Republike Srpske i gledano iz ugla Er Srbije nema bilo kakvog razloga za ukidanje. Osim toga, ta linija nosi određenu političku težinu i to je dodatni razlog zbog kojeg neće biti ukinuta.

Bolje bi bilo da dotiraju neke druge kompanije i podignu broj putnika sa tog aerodroma. Prošle godine je imao mnje putnika nego prethodne.

To je već stvar banjalučkog aerodroma i vlade koja njim upravlja. Ja se zadržavam na konstataciji da Er Srbija ima barem dva dobra razloga da ne ukida BNX.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528814#p528814:1x38auxb je napisao(la):
tragac » 30 Mar 2018 08:17 am[/url]":1x38auxb]a linije za CG? Lako je YM da bude jeftiniji kad ih drzava debelo pomaze vise nego i jednu kompaniju sto drzava pomaze na svetu.

Tu nema sreće za putnike sve dok ne prestane da važi bilateral između Srbije i CG (koji omogućuje duopol JU i YM), i počne da se primenjuje ECAA.
 
Има ли назнака да ће се то некад десити? Каква је то пљачка на рачун грађана...
 
Onog momenta kada bilo koja od dve zemlje postane punopravna članica EU. Ili eventualno ako se dve vlade pre toga dogovore da "otvore nebo" što u ovom trenutku ne spada u domen realnog.
 
до уласка Србије и ЦГ у ЕУ од либерализације авио тржишта нема ништа
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=4koBKIaz6_g[/youtube]
 
искрено, Инсајдер к'о Инсајдер, прича прича и ништа не каже. мада, једина добра ствар су саговорници, Славуј и Вукашиновић, који су из прве руке пренели шта се дешавало иза кулиса, што баца ново светло на целу причу
 
Vrh