Vujović se kao stručnjak pokazao kod formiranja kompanije "Centavia", mislim da je pre toga bio angažovan i na Miškovićevom projektu "AirMaxi".
Posao stvaranja prve srpske niskotarifne avio kompanije krenuo je iznajmljivanjem 2 četvoromotorna BAe146-200, neisplativ tip aviona za tu vrstu kompanije, slanjem posada čak mislim u Australiju na obuku što je koštalo i koštalo, i uz još neke administrativne klinove brzo se završila ta priča, pare je pukao investitor koji ga je angažava kao stručnjaka, a njemu je lepo ostalo da se kao penzioner po medijima promoviše kao stručni komentator u aviosaobraćaju.
Naravno kancer u Jat je ušao dolaskom SPO kadrova!
Posao stvaranja prve srpske niskotarifne avio kompanije krenuo je iznajmljivanjem 2 četvoromotorna BAe146-200, neisplativ tip aviona za tu vrstu kompanije, slanjem posada čak mislim u Australiju na obuku što je koštalo i koštalo, i uz još neke administrativne klinove brzo se završila ta priča, pare je pukao investitor koji ga je angažava kao stručnjaka, a njemu je lepo ostalo da se kao penzioner po medijima promoviše kao stručni komentator u aviosaobraćaju.
Naravno kancer u Jat je ušao dolaskom SPO kadrova!