Šta je novo?

Air Serbia

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548978#p548978:56702mfe je napisao(la):
loyola » 03 Jul 2018 12:22 am[/url]":56702mfe]Ostaju u vlasnistvu ali ne i u menadzmentu?
Znaci prosle godine “samo” 4 miliona u minusu.
Izgleda da je ovaj tvoj post suština cele stuacije sažeta u samo dve rečenice.

Prva rečenica se najviše odlikuje interpunkcijom na kraju. Znači, mi i dalje samo nagađamo i ništa sa sigurnošću ne znamo, ali sve sluti na to da se Etihad povlači kao menadžer. To za sobom može povući puno negativnih stvari, ali i ne mora. Najgore je što o nekim srednjoročnim i dugoročnim planovima ne znamo ama baš ič, a prošlo je 5 godina!

A druga rečenica je plod izveštaja da je neto dobit 16 miliona evra, a ukupne subvencije za 2017. su bile 20 miliona evra (2016: 40 miliona). Izveštaj pokazuje još par blago pozitivnih detalja, a potrebno je ukazati i na činjenicu da će ovakvih ili onakvih subvencija uvek biti, tako da 2017. nije bila loša. Brine međutim 2018. Pošto će i prihodi i rashodi biti niži ulazi se u negativnu spiralu, a to retko kad izađe na dobro. U tom smislu, prva rečenica još više dobija na značaju. Totalna neizvesnost.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=549429#p549429:1xen9vsc je napisao(la):
milos.tro » Čet Jul 05, 2018 11:51 am[/url]":1xen9vsc]Beograd i Rijad biće povezani direktnom avio-linijom - Prvi letovi u avgustu?
https://www.ekapija.com/news/2182406/be ... -u-avgustu

Da ali u tekstu ne pise Air Serbia. Tako da moze da bude bilo ko. Uostalom, Air Serbia nema avione za takve letove.
 
Ер Србија нема авионе, нити је планирала летове.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=549256#p549256:38jwn3wp je napisao(la):
Propeler » 04 Јул 2018, 13:18[/url]":38jwn3wp]Nije loše da se pogleda, mada bez dovoljno konkretnih informacija: https://youtu.be/c9N1oABOEa8

открили рупу на саксији. алал им вера

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=549002#p549002:38jwn3wp je napisao(la):
GOJE » 03 Јул 2018, 08:55[/url]":38jwn3wp]Prva rečenica se najviše odlikuje interpunkcijom na kraju. Znači, mi i dalje samo nagađamo i ništa sa sigurnošću ne znamo, ali sve sluti na to da se Etihad povlači kao menadžer. To za sobom može povući puno negativnih stvari, ali i ne mora. Najgore je što o nekim srednjoročnim i dugoročnim planovima ne znamo ama baš ič, a prošlo je 5 godina!

нека се повуче. куда је кренуо Етихад, боље је да Ер Србија не иде тим путем

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=549002#p549002:38jwn3wp je napisao(la):
GOJE » 03 Јул 2018, 08:55[/url]":38jwn3wp]A druga rečenica je plod izveštaja da je neto dobit 16 miliona evra, a ukupne subvencije za 2017. su bile 20 miliona evra (2016: 40 miliona). Izveštaj pokazuje još par blago pozitivnih detalja, a potrebno je ukazati i na činjenicu da će ovakvih ili onakvih subvencija uvek biti, tako da 2017. nije bila loša. Brine međutim 2018. Pošto će i prihodi i rashodi biti niži ulazi se u negativnu spiralu, a to retko kad izađe na dobro. U tom smislu, prva rečenica još više dobija na značaju. Totalna neizvesnost.

како год да се орене, приходи су порасли, чим су у минусу само 4 милиона. можда намакну неки благи плус на крају године, ако не буде неких већих потреса. ја се највише плашим да Етихад не гурне Ер Србију Луфтханзи. то би била најгора могућа опција. чак гора и од те да Србија буде 100% власник
 
Povoljne karte za Bejrut. Sa AirSerbia. Naravno, ne iz Beograda, već iz Beča.

Beč - Beograd - Bejrut - Beograd - Beč za 148 evra. (odlazak 10. septembra, povratak 17. septembra) https://travelfree.info/cheap-flights-f ... -for-e148/ Od ovog iznosa, aerodromske takse (Beč, Beograd, Bejrut) su oko 80 evra. Pa izračunajte prihod za Air Serbia.

Karta Beograd - Bejrut - Beč, za isti dan košta 335 evra.

Kako je dobro kada srpski poreski obveznici finansiraju putovanje stranih državljana (koji nisu turisti u Srbiji, kako nas lažu oni koji bi trebali da rade za nas)
 
Inače, interesantno je kako Johnny ovde insistira na tome da "Air Serbia" ni pod razno ne sme da se proda "Lufthansi", a ovi razni ekonomski analitičari (Mahmud Bušatlija) tvrde da je to najbolje rešenje.
 
Zanimljivo je da si pomenuo Bušatliju. Nevezano za Air Serbiju, taj čovek u medijima priča o svim mogućim ekonomskim temama - od privatizacije, preko infrastrukture, do stranih investicija.

Nije profesor, ne predaje ni u jednoj školi, niti fakultetu, predstavlja se kao konsultant za (strana) ulaganja, a nigde nije moguće naći podatak da li radi za neku kompaniju ili samostalno, niti reference iz profesionalne biografije (koje investitore je savetovao i kako su oni prošli).

Možda i grešim, možda je čovek i vrhunski stručnjak, ali nekada kada ga slušam, ne deluje mi potkovanije od mnogih na forumu.

I ovo se ne odnosi samo na njega. Cela analitičarska kasta je sumnjiva, predvidiva i samim tim vrlo zloupotrebljiva.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551595#p551595:1y79912j je napisao(la):
VeniVidiVici » 13 Jul 2018 10:08 pm[/url]":1y79912j]Povoljne karte za Bejrut. Sa AirSerbia. Naravno, ne iz Beograda, već iz Beča.

Beč - Beograd - Bejrut - Beograd - Beč za 148 evra. (odlazak 10. septembra, povratak 17. septembra) https://travelfree.info/cheap-flights-f ... -for-e148/ Od ovog iznosa, aerodromske takse (Beč, Beograd, Bejrut) su oko 80 evra. Pa izračunajte prihod za Air Serbia.

Karta Beograd - Bejrut - Beč, za isti dan košta 335 evra.

Kako je dobro kada srpski poreski obveznici finansiraju putovanje stranih državljana (koji nisu turisti u Srbiji, kako nas lažu oni koji bi trebali da rade za nas)

Isto tako je direktan let npr Pariz Cikago sa AF skuplji od connecting leta BEG-ORD via CDG.. nije samo stvar u tome sta je skuplje vec koliko ti hoces da se cimas ili ne i taj dodatni komfor placas.. ja sam iz Beograda leteo za Las Vegas sa AF/DL za 550) povratno, dok je taj isti let iz Pariza bio skuplji (iako je imao presedanje manje)...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551606#p551606:obvicr1v je napisao(la):
Homer Jay » Fri Jul 13, 2018 11:22 pm[/url]":obvicr1v]Zanimljivo je da si pomenuo Bušatliju. Nevezano za Air Serbiju, taj čovek u medijima priča o svim mogućim ekonomskim temama - od privatizacije, preko infrastrukture, do stranih investicija.

Nije profesor, ne predaje ni u jednoj školi, niti fakultetu, predstavlja se kao konsultant za (strana) ulaganja, a nigde nije moguće naći podatak da li radi za neku kompaniju ili samostalno, niti reference iz profesionalne biografije (koje investitore je savetovao i kako su oni prošli).

Možda i grešim, možda je čovek i vrhunski stručnjak, ali nekada kada ga slušam, ne deluje mi potkovanije od mnogih na forumu.

I ovo se ne odnosi samo na njega. Cela analitičarska kasta je sumnjiva, predvidiva i samim tim vrlo zloupotrebljiva.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
I meni je taj lik krajnje interesantan, izgleda i prica kao neki veliki strucnjak a sto ti rece nema neke reference iza sebe
 
Dok dobuje Bušatlija u ritmu tam-tama kroz noć, velika ptica čuva male ptičice na BEG:


 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551597#p551597:1hhadlle je napisao(la):
DzonTravolta » 13 Јул 2018, 23:25[/url]":1hhadlle]Inače, interesantno je kako Johnny ovde insistira na tome da "Air Serbia" ni pod razno ne sme da se proda "Lufthansi", a ovi razni ekonomski analitičari (Mahmud Bušatlija) tvrde da je to najbolje rešenje.

само погледај Адрију и Кроацију (и мање авиокомпаније које су преузели), онда ће ти бити јасно зашто сам против Луфтике. а Бушатлија, Хомер је лепо објаснио, нећу да понављам
 
Slažem se za "Kroaciju" i "Adriju", mada ne znam kakve su bile pre preuzimanja.
Sad, što se Bušatlije tiče: generalno, "Danas", "N1" i slični imaju iz političkih razloga vrlo mali broj stručnih sagovornika na raspolaganju. Drugo, ulazak u akademski svet nije neophodno garancija da je taj neko stručnjak, i obratno, neulazak ne znači da sagovornik nije stručnjak ;)
 
њих није преузела Луфтика, али су јој потпуно подређене (што се лако закључи шта би се десило Ер Србији). Адрију је преузео 4К (била је као ЈАТ отприлике у време преузимања), док је Кроација сада у горем стању него ЈАТ
 
Kroaciju pokusavaju da zavLe Lotu. Poljaci navodno zainteresovani
 
Dve zanimljive stvari:

- kao što neko reče, Air Serbia je ponovo počela da služi vodu na svojim letovima - besplatno. Za kompaniju koja se trudi da snizi troškove, veoma je zanimljivo da vodu služe u malim flašicama, umesto da služe u čašama (kao druge aviokompanije). Trošak čaše + služenje iz velike flaše bi trebalo da bude manji trošak nego svakome dati malu flašicu (0.25l). Evo slike flašice, meni nepoznatog proizvođača (JKP Drugi oktobar Vršac)

Što se tiče posluženja (BOB), veliki broj putnika kupuje hranu, što je pozitivno za finansijski rezultat Air Serbia.

Ono što me iznenađuje je da Air Serbia ne plaća PDV (?!) na ovu prodaju, tako piše na računu (iz nekog razloga samo na engleskom, a ne srpskom, što bi se očekivalo od nacionalne aviokompanije). Pozivaju se na član 12, paragraf 6, tačka 4 zakona o PDV-u... Hm.

Zakon o PDV-u.
 
Nije nikakva rupa u zakonu već je u pitanju bescarinska zona u okviru koje se ne naplaćuje PDV. Kad bi Air Serbia imala domaće letove, onda bi na njima bilo normalno poslovanje na teritoriji RS.

Inače sam pre samo 10 dana leteo (skoro 3 sata tamo i 3 nazad) bez ikakvog besplatnog posluženja, a istina je da je broj putnika koji kupuje hranu i piće prilično veliki (npr 30 od 100).
 
Jkp je javno komunalno preduzece 2 oktobar nisam znao da su poceli da flasiraju vodu
 
...Koji je ionako bio implementiran moronski. Ne zato što je sistem loš, već zato što su ga implementirali moroni.
 
Vrh