Šta je novo?

Air Serbia

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=429977#p429977:3ppfogxb je napisao(la):
tragac » 25 Jan 2017 03:50 pm[/url]":3ppfogxb]belgrey, bez ljutnje, ali onaj klinac sa Ex-Yu aviation šije i tebe i T6 :)
Naravno da nema ljutnje. Nas dvojica se znamo dosta dugo. Kolege smo i poštujemo se i pomažemo. Zbog njegovog uspeha sam veoma srećan.
 
Belgrey, mislim da si mogao da uzmes sugestije koje je beowl napisao kao konstruktivnu sugestiju i da u sledecim tekstovima to i ispravis i svaka dalja diskusija bi bila suvisna.
U njegovom poslednjem postu upucenom tebi, stvarno ima smisla to sto je napisao. Njegove sugestije su malo vise istrazivanja, manje pretpostavki i verujem da ces tako znacajno povecati kvalitet tekstova, sto ce sigurno i beowl pohvaliti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=429971#p429971:2md4usbv je napisao(la):
belgrey » 25 Jan 2017 03:36 pm[/url]":2md4usbv]...Morate da shvatite da je Aviatica privatna (moja) i može da izgleda baš onako kako ja to želim. Ko je alergičan na mleko, ne sipa ga u kafu.
Ti si onda Vučićević.
Ti si onda Željko Mitrović.
Ti si isto to, ista ta medalja, samo njena druga strana.

Objektivnosti nemaš na svom mediju, jednako kao što ni oni nemaju u svojim.
Ti lažeš/izmisljaš/manipulišeš. Praviš, što bi rekao Tramp, fake news. Pretpostavljam da dobijaš pare za to jer nešto ne verujem da si toliko naivan da to radiš džabe. Jedan primer kako lažeš/izmisljaš/manipulišeš, praviš fake news:
Informacija koja je poznata u vazduhoplovnim krugovima, ali koju predstavnici Air Serbije kriju od javnosti je da je vlasnik aviona, indijski Jet Airways, izrazio želju da taj avion koristi za sopstveni saobraćaj. Avion je tek nakon diplomatske intervencije kod Arapa, potvrđen Air Serbiji, ali samo na period od nekoliko meseci, dok se ne nađe drugo rešenje. U kompaniji je zbog toga zavladala totalna panika...
http://www.aviatica.rs/air-serbia-bez-a ... -njujorka/

Za koju kompaniju sutra leti taj avion?
Tvoj portal je medijski informativni talog (đubre), jednako kao i Informer ili Pink.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=429971#p429971:1hhs95xs je napisao(la):
belgrey » 25 Jan 2017 03:36 pm[/url]":1hhs95xs]Jel shvatate da Beowl svaki put skreće temu o kojoj se piše na sporednu raspravu koja je pri tom bazirana na njegovom ličnom animozitetu prema meni (zbog čega me baš zabole ceo jedan zarez u tekstu). Svako ima pravo da voli ovaj ili onaj sajt, jedan ili drugi medij, blog, političku opciju, avio-kompaniju. Sve je ispravno. Ali Beowl se isključivo bavi mojom diskreditacijom na ovom sajtu gde ja pišem kao Dragan Nikolić - belgrey, a ne kao Aviatica.

Jedini animozitet koji ja imam je prema tvom shvatanju novinarskog poziva (da možeš ako ti se ćefne da objavljuješ lažne vesti na informativnom portalu i to lakonski okarakerišeš kao: "Baš me briga, radim šta ja hoću"). Čoveče, ti imaš neku odgovornost, ne objavljuješ recepte za kolače nego vesti.

Lepo sam ti ukazao na manjkavosti u onome što si napisao. Insiniuraš da sa BEG svakodnevno poleću leteće grobnice i da neko to zataškava, a kao dokaz nudiš zapise sa FR24 i ceniš da je sa takvim insinuacijama sve OK ako ih podvedeš pod tvoje lično mišljenje pa kome se sviđa super a kome se ne sviđa ne mora da se složi. Pa potrudi se makar da to lično mišljenje potkrepiš nečim materijalnim, nije tako teško pronaći podatke iz drugih zemalja. Možda bi čak i došao na trag nečemu ozbiljnom. Ovako kako radiš, samo se uklapaš u tipičan srpski koncept nepostojanja bilo kakve odgovornosti za bilo šta što se uradi ili izgovori.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=429768#p429768:31135rnx je napisao(la):
Пантограф » 24 Jan 2017 07:18 pm[/url]":31135rnx]Ово су озбиљне ствари и не би требало без дебелих доказа писати о томе да се свесно угрожава безбедност летења у авионима Ер Србије.
Pogledaj mu Portal. Tamo nisam mogao da nađem tu ''vest'' u proteklih nedelju ili dve. Nema tamo da se svesno ugrožava bezbednost letenja u avionima Air Serbia. Nema jer onda može da popije tužbu za takve lagarije. Zato onda dođe ovde kod Igora da mu truje Forum sa tim svojim manipulacijama, pretpostavkama, poluistinama...
Belgrey, skupi bre onu stvar (ili traži više keša od onih koji te plaćaju), objavi to tako sve u reč isto i na svom portalu kao što si napisao ovde, pa čekaj kovertu od pravne službe Air Serbia posle. 8)

Ali, napiši kao što si uradio ovde na Forumu, ovako:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=429630#p429630:31135rnx je napisao(la):
belgrey » 24 Jan 2017 09:57 am[/url]":31135rnx]...Kvarovi se stalno događaju, svim aviokompanijama, svuda u svetu, na svim avionima i starim i novim, ali ovo se veoma, veoma retko dešava. To ukazuje da je sistem rada samog prevoznika nebezbedan. Na ovo Direktorat neće da reaguje (rekli mi) iako bi trebalo sami da uvide problem i da nalože Air Serbiji, pa da je i gospod bog lično patron iste, da pod hitno obustave letove tim avionom(ima) i da se urade vanredni tehnički pregledi.
viewtopic.php?f=17&t=989&start=3525#p429630

A, ne kao što si već objavio:
http://www.aviatica.rs/nema-odgovora-st ... r-serbije/
...kada nisi smeo tako da formulišeš na svom portalu....ali izgleda smatraš da je ok da tako pišeš po tuđim portalima.
 
Belgrey, mislim da ne vidis sta beowl pokusava da ti sugerise. Nije problem da ti pises na osnovu cinjenica kojima raspolazes, ali ponekad deo cinjenica moze dovesti do zablude kako tebe tako i citalaca.
Ja njegovu sugestiju razumem kao apel da svoj kvalitet podignes time sto neces dozvoliti da izadje tekst a da prethodno nije potkrepljen sa vise izvora. Time ces dobiti ne samo kredibilitet, nego ces dicu moralno-drustvenu odgovornost novinara na znacajno visi nivo.
Primera radi: Ako se pise o Air Srbiji, i konkretnije o kvarovima na avionima, onda treba uporediti izvestaje iz ostalih kompanija slicne velicine, zatim kompanije iz Etihad grupacije, a na kraju i primere dobre i lose prakse.
Takav tekst dobija nemerljivu vrednost za sve nas.

Metaforcki da probam da objasnim, ako kazem "Voziti 200 na sat je po zakonu". Ova tvrdnja moze i ne mora biti istinita. U kontekstu gde bi se reklo, "voziti kroz nasljeno mesto u Srbiji", svakako bi bi opovrgla prethodnu recenicu, ali ako pak kazem, "Voziti na putevima bez limita u Nemackoj, odnosno trkackoj stazi, itd." potpuno stavlja stvari u drugi kontekst.

Nadam se da sam nekako uspeo da priblizim vase stavove.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=430021#p430021:1culytlh je napisao(la):
belgrey » 25 Jan 2017 05:22 pm[/url]":1culytlh]Izazivam te.
Nađi jednu stvar koja nije tačna u ovom tekstu:
http://www.aviatica.rs/nema-odgovora-st ... r-serbije/
Komentarišem ovaj tvoj post:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=429630#p429630:1culytlh je napisao(la):
belgrey » 24 Jan 2017 09:57 am[/url]":1culytlh]...Kvarovi se stalno događaju, svim aviokompanijama, svuda u svetu, na svim avionima i starim i novim, ali ovo se veoma, veoma retko dešava. To ukazuje da je sistem rada samog prevoznika nebezbedan. Na ovo Direktorat neće da reaguje (rekli mi) iako bi trebalo sami da uvide problem i da nalože Air Serbiji, pa da je i gospod bog lično patron iste, da pod hitno obustave letove tim avionom(ima) i da se urade vanredni tehnički pregledi.
U prošlom postu sam rekao i o tom linkovanom sadržaju sa tvog portala.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=430021#p430021:297593uk je napisao(la):
belgrey » 25 Jan 2017 05:22 pm[/url]":297593uk]Izazivam te.
Nađi jednu stvar koja nije tačna u ovom tekstu:
http://www.aviatica.rs/nema-odgovora-st ... r-serbije/

Ja napišem tekst na osnovu činjenica kojima raspolažem. A vi tvrdite da ja iznosim laži ne zto što raspolažete činjenicama koje dematuju mene već na osnovu toga što vam se to ne sviđa - Ako mi se ne sviđa onda nije istina!

Pa već sam ti rekao da se ne radi o kvarovima letelica, oni su se dogodili i to je činjenica.

Problem je u tvom tumačenju činjenica. Problem je u tome što ti uzmeš listu kvarova jednog prevoznika tokom 4 meseca i na osnovu te liste tvrdiš kako su oni jedinstven slučaj u svetu ("svima se dešavaju kvarovi ali nikome toliko kao ovima"). Da bi tako nešto tvrdio nije ti dovoljna lista kvarova - jednostavno moraš imati uporedne podatke o drugim prevoznicima. U protivnom je u pitanju suvo nagađanje i proizvoljno špekulisanje.

Dalje, pitao si Direktorat i dobio odgovor da se ništa kritično ne dešava. Zbog čega nakon takvog odgovora ti i dalje insistiraš da se nikom na svetu avioni ne kvare tako često i kritično kao Er Srbiji? Ako ne veruješ Direktoratu onda tako treba i da napišeš, a time je potreba da dođeš do uporednih podataka o drugim prevoznicima još izraženija. Eto, u tome je problem.

I za kraj da te podsetim da povod za ovu našu raspravu nije tekst na tvom portalu već post na ovom forumu, u kojem si na osnovu istih ovih podataka o kvarovima letelica dodao još i tvrdnje da se bezbednosne procedure u Er Srbiji ne poštuju i da Direktorat to zna ali neće da reaguje. Meni ni iz džepa ni u džep ali pitam se da li si svestan težine onoga što si rekao na račun obe navedene organizacije? I da li ti je jasno da internet podleže određenoj regulativi i nije bastion neograničenih sloboda?
 
ево један интересантан сајт где могу да се прате несреће и инциденти, па ко има времена може да се млати и пореди. има по компанијама (нема Ер Србије), по аеродромима и авионима, па извол'те упоређујте резултате. мене је највише изненадило ово. или је Вирџин засрао или Боинг, с обзиром да је овај авион стар свега 2 године
 
не бих рекао да је копија, већ да је сличан фазон. исто као и ФР24, није то једини сајт где можеш да пратиш летове (имаш и FlightAware)
 
Zašto konstantno govore da bi trebalo kinezi da lete između Beograda i Pekinga, a ne AirSerbia koja i tako već ima širokotrupnu letelicu koja vise vremena provodi u Beogradu nego u vazduhu?
 
Zato što će u letnjoj sezoni A330 opet leteti 5x nedeljno na JFK pa mu neće ostati vremena ni za jedan let do Kine. Čak i sada kada leti 3x nedeljno na JFK mogao bi da odradi maksimalno dve rotacije nedeljno do Kine što nije dovoljno. Za Kinu bi morala da se uzme još jedna letelica što bi u ovom trenutku bilo skoro pa samoubistvo. Zbog toga će tu rutu raditi kineski prevoznik a Er Srbiji ostaje da smisli kako da uposli A330 van letnje sezone.
 
:!: Tehnički problem
JU314 za Pariz koji je bio planiran za 17:10 odleteo je tek u 22:00 (kašnjenje: 4 sata 50 minuta). Avion koji je bio postavljen na let je A319 YU-APE (nadimak: Majmunče) Posle izguravanja avion je vraćen, putnici su iskrcani nazad u gejt. Posle malo više od sat vremena ponovo su ukrcani u isti avion, on je ponovo izguran pa je opet vraćen nazad. Putnici su po drugi put iskrcani nazad u gejt. Nedostaje mi informacija šta se posle dešavalo sa njima, pošto je let bio ponovo planiran za 21 sat, ali se nije desio, e sad da li je bilo ukrcavanja/iskrcavanja po treći put ne znam. Ali je umesto YU-APE na ovaj let poslat YU-APC. I putnici su ukrcani treći (ili možda četvrti) put u avion i napokon su poleteli za Pariz u 22:00. Ne znam šta je sa APE, ali znam da su u trenutku kada su ga prvi put vratili na parking poziciju imali gomilu slobodnih aviona koji su mogli da ulete. Pitanje je zašto nisu odmah poslali jedan od njih.
Update: Ovaj avion (YU-APE)je, prema mojoj evidenciji, jedan od najmanje kvarljivih. Samo je dva puta ispadao iz saobraćaja od kraja marta 2016. do danas. Prvi put 30.03. na liniji za Cirih. Bio je postavljen na let, ali je uočen kvar pa je odmah povučen ka hangaru i zamenio ga je B737 YU-AND. Drugi put je bilo 14. aprila na letu za Moskvu. Avion je poleteo ali je već negde iznad Segedina zaokrenuo i vratio se nazad na svoj matični aerodrom. Kasnije je ipak obavio planirani let ali je kašnjenje bilo veoma veliko.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=430631#p430631:nh8fg9rj je napisao(la):
dr strangelove » Sub Jan 28, 2017 8:48 pm[/url]":nh8fg9rj]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=430161#p430161:nh8fg9rj je napisao(la):
JohnnyLee » 26 Jan 2017 09:19[/url]":nh8fg9rj]ево један интересантан сајт где могу да се прате несреће и инциденти, па ко има времена може да се млати и пореди. има по компанијама (нема Ер Србије)

https://www.aeroinside.com/incidents/airline/serbia :sesir:
Hvala na linku. Vrlo zabrinjavajuci izvestaj sa incidenta u Cirihu.

Mada gledajuci Air Crash Investigation, napravljene greske posade Air Serbia su znacajno manje od gresaka inostranih kolega koje se tamo pominju.
 
Vrh