tragac
Expert
belgrey,
Ako Zvezda večeras izgubi mogao bi da postaviš i jedan post koji kritikuje LH a hvali JU.
Ako Zvezda večeras izgubi mogao bi da postaviš i jedan post koji kritikuje LH a hvali JU.
A sadašnji direktor Direktorata je bio u JAT-u. Samo rokiraju uloge između jedne i druge kompanije, zato se toliko i gleda kroz prste Air Serbiji.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=429699#p429699:90v3klrj je napisao(la):belgrey » 24 Jan 2017 02:08 pm[/url]":90v3klrj][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=429678#p429678:90v3klrj je napisao(la):Пантограф » 24 Jan 2017 01:23 pm[/url]":90v3klrj]
За АТР - не треба тек тако доводити у везу учесталост кварова и безбедност лета.
Pogrešno si shvatio. Ne dovodim u vezu učestalost kvarova i bezbednost leta, već način reagovanja na kvarove i bezbednost leta. Suštinski je različito. Rekao sam da se kvarovi svima dešavaju, ali samo u Air Serbiji i srpskom direktoratu na ovaj način reaguju na njih. E, upravo je to ugrožavanje bezbednosti leta. To što se avion XY povario deset puta u određenom periodu ne znači da je on makar i jedan minut leteo nebezbedno, ali ako je na makar i jedan njegov kvar odgovoreno pogrešno od strane osoba koje su odgovorne onda to znači da je ceo sistem bezbednosnog nadzora pogrešan, a samim tim je bezbednost sistemski ugrožena, a ne tehnički.
Znači, ako linijsko održavanje propusti da uoči makar i najmanji kvar i avion se vrati na polazni (domaći) aerodrom, i to se dešava veoma često onda nam to govori da oni koji rade linijsko održavanje i pregled aviona to rade loše (linijski mehaničari i posade), a da oni koji to treba da uoče i skrenu pažnju na naprevalnost ili provere svaku, makar i najmanju, sumnju, to ne rade nikako, e onda je to bezbednosni problem.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=429768#p429768:2yhm3zj7 je napisao(la):Пантограф » 24 Jan 2017 07:18 pm[/url]":2yhm3zj7]Ово су озбиљне ствари и не би требало без дебелих доказа писати о томе да се свесно угрожава безбедност летења у авионима Ер Србије.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=429903#p429903:2qw4t31w je napisao(la):belgrey » 25 Jan 2017 12:18 pm[/url]":2qw4t31w]Ok, ne treba da mi veruješ. Ja imam pravo na svoje mišljenje koje je zasnovano na mom ličnom tumačnju činjenica i nemam problem da iznesem svoje mišljenje, niti imam potrebu da mi ljudi veruju.
Ali hajde nas ti na osnovu ovih činjenica prosvetli i objasni nam svoje viđenje stvari. Kreni od početka, uzmi samo ove činjenice, pa iznesi zaključak.
- Šta ti misliš da je razlog za vraćanje na polazni aerodrom nakon 10-15 minuta leta?
- Koliko puta treba da se jedan avion ili jedan tip aviona pokvari da bi nadležno kontrolono telo reagovalo i naložilo vanrednu proveru?
- Da li je jedan kvar unutar ATR flote na svakih 5-6 dana a)retko b)sasvim uobičajeno ili c)često?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=429919#p429919:30mzozxb je napisao(la):belgrey » 25 Jan 2017 01:06 pm[/url]":30mzozxb]E pa super. Sve to sam i uradio (imaš u tekst odgovore nadležnih koje bi ti pitao, a ja eto "novinar" koji izmišlja nisam). Dakle potvrdio sam se kao novinar prema tvojim merilima.
- Koliko puta treba da se jedan avion ili jedan tip aviona pokvari da bi nadležno kontrolono telo reagovalo i naložilo vanrednu proveru?
Zanimalo nas je da li je Direktorat upoznat sa neobično velikim brojem događaja i da li će zbog toga biti preduzete određene mere.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=429938#p429938:r47zvxfl je napisao(la):direktor » 25 Jan 2017 02:21 pm[/url]":r47zvxfl]Beowl je pera sa tango siksa jesam li pogodio bas vas je zanimljivo citati
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=429953#p429953:37oz2n3b je napisao(la):JohnnyLee » 25 Jan 2017 02:56 pm[/url]":37oz2n3b]овде нико никог не етикетира. али да је занимљиво, занимљиво је. судар два мишљења