Šta je novo?

Air Serbia

787 je buducnost avijacije, kao sto je 707 bio svojevremeno. Isti tip krila kao 787 nosice i 777x i Embraerova E2 generacija, a ista tehnologija se koristi na Bombardijeovoj C seriji. Sa vingletima/zakrilcima je zanimljivo sto A320 sa njima pocinje skoro 20 godina posle 737, a koncept 737MAX zakrilaca je takodje iz devedesetih, tacnije sa MD-11 :D
Takodje, A330 je stvarno remek delo i potpuno je zasluzio osvezenje u vidu NEO
 
Da nismo mi jedini prvi u regionu, evo primera LOT-a :)))

Južna Koreja je sve popularnija poslovna i turistička destinacija, a LOT će biti jdina avio kompanija iz ovog regiona koja će ponuditi direktne letove do tamo.
Izvor: Aviatica


Izgleda da Češka nije deo centralne i istočne Evrope, niti Poljskog regiona, budući da u saradnji sa Korean Air već imaju letove između Praga i Seula. Izvor: ČSA.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=394732#p394732:59zfu58g je napisao(la):
VeniVidiVici » 28 Jun 2016 02:32 pm[/url]":59zfu58g]Da nismo mi jedini prvi u regionu, evo primera LOT-a :)))

Južna Koreja je sve popularnija poslovna i turistička destinacija, a LOT će biti jdina avio kompanija iz ovog regiona koja će ponuditi direktne letove do tamo.
Izvor: Aviatica


Izgleda da Češka nije deo centralne i istočne Evrope, niti Poljskog regiona, budući da u saradnji sa Korean Air već imaju letove između Praga i Seula. Izvor: ČSA.

Aviatica je davno kao portal postala irelevantna i na nivou informera. Na aviatici su bitniji bili neki letovi za Kanadu iz Zagreba (zato sto placaju baner na sajtu), nego to sta se desava ovde. Al razumljivo je to. Mada ja bih pre stavio neka sajt bude onda aviatica.com / aviatica.hr / aviatica.pl / aviatica.hu.. posto se svime bavi sem .rs
 
Када смо већ код крила небих да заборавимо крила на А340. Она су најлепша.

Тролујете
 
Мени старији Тупољеви имају најбоља крила, повијена "на доле" :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=394732#p394732:1y7pbzak je napisao(la):
VeniVidiVici » 28 Jun 2016 02:32 pm[/url]":1y7pbzak]Da nismo mi jedini prvi u regionu, evo primera LOT-a :)))

Južna Koreja je sve popularnija poslovna i turistička destinacija, a LOT će biti jdina avio kompanija iz ovog regiona koja će ponuditi direktne letove do tamo.
Izvor: Aviatica


Izgleda da Češka nije deo centralne i istočne Evrope, niti Poljskog regiona, budući da u saradnji sa Korean Air već imaju letove između Praga i Seula. Izvor: ČSA.

ČSA ne leti do Seula. To što je u saradnji sa Koreanom je isto kao što i Air Serbia leti do Sidneja u saradnji sa Etihadom. LOT je prošlog juna u Varšavi predstavio program razvoja kompanije nazvan "Novi LOT za Novu Evropu" u kome je definisao region na koji će da se fokusira, a to je region od Baltičkih zemalja, preko Poljske,Belorusije, Ukrajine, Češke, Slovačke, Mađarske, zemalja biše Jugoslavije, Bugarske i Rumunije. U tom regionu je LOT najveća legacy avio kompanija i jedina avio kompanija koja obavlja direkan interkontintenalan saobraćaj prema Torontu, Čikagu, Njujorku, Tokiju, a uskoro i Seulu i možda Bangkoku.

@praguc Aviatica iznosi činjenice, a na vama je da ih tumačite kako god želite, a imate i pravo da se ljutite i da vređate (meni kompliment, hvala) kada vam se ono što tamo ne pročitate ne sviđa. Postoji previše režimskih medija, pa čak i u vazduhoplovstvu pa izvolite verujte njima.
 
belgrey » Tue Jun 28, 2016 8:20 pm

ČSA ne leti do Seula. To što je u saradnji sa Koreanom je isto kao što i Air Serbia leti do Sidneja u saradnji sa Etihadom. LOT je prošlog juna u Varšavi predstavio program razvoja kompanije nazvan "Novi LOT za Novu Evropu" u kome je definisao region na koji će da se fokusira, a to je region od Baltičkih zemalja, preko Poljske,Belorusije, Ukrajine, Češke, Slovačke, Mađarske, zemalja biše Jugoslavije, Bugarske i Rumunije. U tom regionu je LOT najveća legacy avio kompanija i jedina avio kompanija koja obavlja direkan interkontintenalan saobraćaj prema Torontu, Čikagu, Njujorku, Tokiju, a uskoro i Seulu i možda Bangkoku.

Koliko mogu primetiti, ČSA leti između Praga i Seula 3 puta nedeljno (let OK190/OK191). Pored ČSA, i Korean Air (koji je akcionar ČSA) takođe leti na ovoj liniji. Ako laže sajt ČSA (gde je moguće rezervisati ove letove koje održava ČSA), onda lažem i ja.

Evo i jedan trip report sa tog leta, informacije o avionu i letu, kao i AVOD program na tom letu (link ka programu za jun 2016).

@praguc Aviatica iznosi činjenice, a na vama je da ih tumačite kako god želite, a imate i pravo da se ljutite i da vređate (meni kompliment, hvala) kada vam se ono što tamo ne pročitate ne sviđa. Postoji previše režimskih medija, pa čak i u vazduhoplovstvu pa izvolite verujte njima.

Ja jesam za to da se čuju obe strane, ali mislim da je većina članaka na Aviatica tendencioznog karaktera, kao da postoji neki visok stepen netrpeljivosti ka JU. Ako su vam nešto uradili, napišite članak o tome. Ako ste nezadovoljni nečim, napišite članak o tome. Ali ako svaki članak sadrži tu negativnost (čak i kada ne postoji razlog za istom), onda nešto nije u redu sa autorom, i ljudi će prestati da čitaju. A vi živite od poseta sajtu i kupovine karata preko vaše agencije, ako je imate.

Npr. članak o letovima za Njujork. Šta ste postigli time što ste odmah na početku napisali da je let kasnio pola sata? Ako letite, upoznati ste sigurno sa činjenicom da veliki broj prekookeanskih letova kasni u polasku, ali većina stigne na vreme ili pre vremena, zato što nadoknade to vreme u letu. Da li ste proverili kada je taj prvi let stigao? Pa stigao je pre vremena (20 minuta pre vremena). Ako meni ne verujete, evo pogledajte na Flightradar24 - JU500.

Let je kasnio narednih dana, i tada je ok napisati članak o tome. Problemima koji su se desili, i razgovor sa JU koji objašnjava zašto i koje se mere preduzimaju da se tako nešto ne ponovi. Mora se čuti i druga strana. Ovako sve je na nivou gore navedenog lista. (Mada sumnjam da žele i da imaju bilo kakav kontakt sa vama imajući u vidu nivo napisanih tekstova).

Zorana M koja otvara privatnu agenciju. Slažem se da je skroz čudno. Ali zašto mešati priču o prvom letu za Njujork sa ovakvom pričom? Napišite priču o tome. I zašto sve mora biti negativno? Opet pitam, šta su vam uradili da ste toliko ljuti i besni na njih?
 
ČSA leti do Seula avionom Korean Air-a u saradnji sa istom tom kompanijom koja je jedan od vlasnika ČSA. Avion je A330-200 Korean Air-a, operativni prevoznik je ČSA, a marketing prevoznici su ČSA i Korean. ČSA nema sopstvenu longhaul flotu za razliku od LOT-a koji raspolaže sopstvenim Dreamlinerima i potpuno samostalno održva tu liniju.

Što se tiče mog odnosa prema Air Serbiji on je strogo profesionalan. Imam informacije, proveravam informacije, obratim im se pitanjem, nikada ne dobijem odogovor (postoji rešenje Poverenika protiv Air Serbije i ovih dana treba da im stigne i kazna od 200.000 dinara jer mi nisu dostavili odgovor o platama npr) i potom napišem tekst. Sasvim je logično da kao naša, domaća i jedina avio kompanija imaju i moju najveću pažnju. A, to, da li ti u mojim tekstovima vidiš negativan ton je sasvim drugo pitanje. Aviatica je jedini (jedan jedini medij) koji otvoreno piše o lažima i problemima u Air Serbiji. Danas povremeno ima neki kritički tekst, ali su i oni povukli ručnu kada je Air Serbia pripretila tužbom. Svi ostali mediji samo prenose izmontirane laži koje dolaze iz Air Serbije i plasiraju ih u javnost. Ova farsa sa Njujorkom je mala maca šta se sve krije u toj mafijaškoj organizaciji. Aktuelna vlast je grobar kompletnog srpskog vazduhoplovstva. U toku je uništavanje Jat Tehnike i Aerodroma, Direktorat je sve samo ne nezavisno regulatorno telo, a Jat Airways je kompanija sa kratkim rokom upotrebe isključivo u političke svrhe. Kada tome dođe kraj, doći će i Air Serbiji, a bojim se da ću tada ja biti u grupi onih koji će plakati nad činjenicom da Srbija više nema ništa od svoje svetle vazduhoplovne tradicije. A svi ovi koji se sada klanjaju i pljeskaju Air Serbiji neće ni trepnuti.

Nije mi jasno, ako si već uočio tako neke "finese" u tekstu kako ne možeš da skapiraš da Air Serbiju kao kompaniju (ono što ima oznaku JU/ASL) volim, ali da ne volim i da to ne krijem uopšte aktuelno rukovodstvo koje vodi tu kompaniju. Strašna ekipa tamo žari i pali - nepismeni, priučeni, sa kupljenim diplomama, bolesno ambiciozni, bez potrebnog znanja i iskustva. Zašto je teško napraviti razliku između ta dva. Isto kao što mogu da volim Srbiju, ali da ne podržavam aktuelnu vlast. Znači li to da ako pljujem po režimo da nisam patriota? Isto je i sa nacionalnom avio kompanijom.
 
...Strašna ekipa tamo žari i pali - nepismeni, priučeni, sa kupljenim diplomama, bolesno ambiciozni, bez potrebnog znanja i iskustva....
Koliko vidim (pardon citam) takvih je puna Srbija....
 
E ti bez diploma, nepismeni, priuceni , bez potrebnog znanja i iskustva su skockali kompaniju do savrsenstva, prema tome bas ti i ne stoji sve na mestu, kako objasnjavas cinjenicu da Air Serbia ne posluje sa gubicima a vode je id*** koji su prilagodili svetskim poslovanjem , i pri tome svi je hvale (pogledaj malo reviewe obicnog naroda koji se vozi njom ) od igle do aviona je utegnuto cisto , novo , profesionalna usluga, kerering perfektan , i sve to zahvaljujuci nepismenima, priucenima, bez potrebnog znanja i iskustva :), Objasni mi takav paradoks ?


@Belgrey tu kaznu ce pokriti jednim letom u biznis klasi ka JFK tako da verovatno im se isplati da ti ne odgovore :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=394797#p394797:1081j59z je napisao(la):
belgrey » 28 Jun 2016 07:20 pm[/url]":1081j59z]
ČSA ne leti do Seula. To što je u saradnji sa Koreanom je isto kao što i Air Serbia leti do Sidneja u saradnji sa Etihadom. LOT je prošlog juna u Varšavi predstavio program razvoja kompanije nazvan "Novi LOT za Novu Evropu" u kome je definisao region na koji će da se fokusira, a to je region od Baltičkih zemalja, preko Poljske,Belorusije, Ukrajine, Češke, Slovačke, Mađarske, zemalja biše Jugoslavije, Bugarske i Rumunije. U tom regionu je LOT najveća legacy avio kompanija i jedina avio kompanija koja obavlja direkan interkontintenalan saobraćaj prema Torontu, Čikagu, Njujorku, Tokiju, a uskoro i Seulu i možda Bangkoku.

@praguc Aviatica iznosi činjenice, a na vama je da ih tumačite kako god želite, a imate i pravo da se ljutite i da vređate (meni kompliment, hvala) kada vam se ono što tamo ne pročitate ne sviđa. Postoji previše režimskih medija, pa čak i u vazduhoplovstvu pa izvolite verujte njima.

614746as.jpg


Avion ima češku registraciju (OK-YBA), ofarban je u ČSA livery i leti pod češkim brojem leta (OK190) na kojem Korean Air ima codeshare (KE5936). Korean takođe ima svoj sopstveni let PRG-ICN (KE936) koji obavlja sa sopstvenim metalom i na kojem ČSA ima codeshare (OK4190). I jedni i drugi lete 4 puta nedeljno na ruti.

To što je OK-YBA iznajmljen od Koreana koji je strateški partner i suvlasnik ČSA, ama nikako ne utiče na činjenicu da ČSA ima direktan let PRG-ICN još od 2013. godine.

Tako da, ono što ti nazivaš "iznošenjem činjenica" je prosipanje materijalnih neistina koje se mogu provaliti sa tri klika mišem.
 
Tako piše u saopštenju LOT-a. Šta su oni mislili nemam pojma. To je svakako mnogo veliki problem za nas u Srbiji. Mnogo veći nego kad Air Serbia kaže kako je ovo prvi direktan let između Beograda i Njujorka u poslednjih 24 godine.
Naravno, neke laži su dobrodošle, naročito one koje stimulišu vođinu G tačku!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=394897#p394897:2t45oiba je napisao(la):
KartmenBG » Wed Jun 29, 2016 2:05 am[/url]":2t45oiba]E ti bez diploma, nepismeni, priuceni , bez potrebnog znanja i iskustva su skockali kompaniju do savrsenstva, prema tome bas ti i ne stoji sve na mestu, kako objasnjavas cinjenicu da Air Serbia ne posluje sa gubicima a vode je id*** koji su prilagodili svetskim poslovanjem , i pri tome svi je hvale (pogledaj malo reviewe obicnog naroda koji se vozi njom ) od igle do aviona je utegnuto cisto , novo , profesionalna usluga, kerering perfektan , i sve to zahvaljujuci nepismenima, priucenima, bez potrebnog znanja i iskustva :), Objasni mi takav paradoks ?


@Belgrey tu kaznu ce pokriti jednim letom u biznis klasi ka JFK tako da verovatno im se isplati da ti ne odgovore :)


Ja ne znam da li si to shvatio, ali ti i Belgrey se dve strane iste medalje. I jedan i drugi okreću priču ka svojoj strani (i to ka EKSTREMU), i nikakve činjenice, argumenti ih neće sprečiti u tome. Evo, Belgrey i dalje insistira da jedino LOT ima letova ka Seulu, iako smo i ja i još neki forumaši dostavili DOKAZE da ČSA takođe obavlja te letove. Da li je LOT veća kompanija, jeste. Da li ima veći broj destinacija? Da. Da li ima modernu flotu širokotrupnih aviona. Da. Da li jedina iz regiona lete ka Seulu. NE.


Što se tebe KartmenBG tiče. Da bi takve paušalne izjave davao, ili moraš biti neko iz same Air Serbia, ili si veliki ekspert za komercijalnu avioindustriju, ili si neko bez trunke edukacije o toj temi. Šta znači savršenstvo? Šta god značilo, daleko su oni od toga. Kad je nešto savršeno (nemoguće), onda tu nema mana. Nema ni kašnjenja aviona, nema ni propuštenih konekcija, nema ni korišćenja prastarih aviona (iako je obećano da isti iz doba Jat-a više neće biti u upotrebi), ima online check-in sa svih aerodroma gde leti (što još uvek nije slučaj sa JU?! - jel zna neko zašto???). Šta znači perfektan katering? Da si imalo razumeš u avioindustriju, znao bi koliko tu još šrafova ima da se utegne. Veruj mi, MNOGO.

Ovo sve ne znači da Air Serbia nije OGROOOOMAN pomak u odnosu na Jat Airways. I ne treba pljuvati po tom napretku. Ali isto tako ne treba ostati ni indiferentan po svim otvorenim pitanjima koja postoje.

Sama priča o ostvarenom dobitku. Jesu, zvanično su ostvarili dobitak, ali kada se odbiju subvencije/pomoć/nazovi kako god želiš koje je država direktno ili indirektno dala Air Serbia-iji, kompanija je bila u minusu. Jedino što su priznali je da linija za Njujork neće biti profitabilna barem 2-3 godine.

E da, i teško da će isplatiti kaznu prodajom karata u biznis klasi za Njujork. Imaš trip review čoveka koji je leteo gde je bio jedina osoba u biznis klasi... https://twitter.com/Carfield76/status/7 ... 9453920256 (E da, taj isti čovek, iako relativno zadovoljan ovim prekookeanskim letom je slikao starost sedišta u ovom novom avionu, apropo tvog komentara da je sve čisto i novo).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=394913#p394913:263anz2z je napisao(la):
belgrey » Wed Jun 29, 2016 10:41 am[/url]":263anz2z]Tako piše u saopštenju LOT-a. Šta su oni mislili nemam pojma.

Pa ako tvrdiš da si novinar, i da izveštavaš istinu, onda proveriš informacije i postaviš im to pitanje pre nego što takvu vest objaviš na sajtu.
 
Koje jos zemlje iz Evrope (Centralne i istocne) lete za USA sem Srbije?
 
Sasvim nebitno. Ne mogu se baviti svakom sitnicom. Uostalom na više mesta u vesti piše "kako je navedeno u saopštenju kompanije". Sa aspekta novinarskog zanata ako izađe Pera iz automobila na sred ulice i kaže "Ja sam Isusu Hrist, evo me ponovo među vama" novinar treba da napiše kako je neki Pera na sred ulice tvrdio da je Isus Hris. To je događaj i to ne znači da novinar veruje da je Pera Isus Hrist, ili da u svom članku on iznosi saglasnost sa tom tezom zato što nije proverio sa Perom da li je ovaj zaista Isus ili nije. U ovom slučaju se radi o saopštenju: neko je nešto rekao i novinar je to preneo. Direktan let od Varšave do Seula je za srpsku javnost apsolutno nebitna vest da bi se na nju trošilo previše vremena.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=394917#p394917:17tt6y3o je napisao(la):
belgrey » Wed Jun 29, 2016 10:55 am[/url]":17tt6y3o]Sasvim nebitno. Ne mogu se baviti svakom sitnicom. Uostalom na više mesta u vesti piše "kako je navedeno u saopštenju kompanije". Sa aspekta novinarskog zanata ako izađe Pera iz automobila na sred ulice i kaže "Ja sam Isusu Hrist, evo me ponovo među vama" novinar treba da napiše kako je neki Pera na sred ulice tvrdio da je Isus Hris. To je događaj i to ne znači da novinar veruje da je Pera Isus Hrist, ili da u svom članku on iznosi saglasnost sa tom tezom zato što nije proverio sa Perom da li je ovaj zaista Isus ili nije. U ovom slučaju se radi o saopštenju: neko je nešto rekao i novinar je to preneo. Direktan let od Varšave do Seula je za srpsku javnost apsolutno nebitna vest da bi se na nju trošilo previše vremena.


:roll: :roll: :roll:

Koliko je vest nebitna pokazuje to što si je stavio kao prvu vest na svom sajtu. Zašto uopšte onda prenositi nebitne vesti? Sam sajt onda postaje nebitan ili irelevantan? Ili si možda plaćen da prenosiš takvu vest. Što je isto skroz ok.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=394916#p394916:11oj1ycu je napisao(la):
trialin » Wed Jun 29, 2016 10:47 am[/url]":11oj1ycu]Koje jos zemlje iz Evrope (Centralne i istocne) lete za USA sem Srbije?

Pa nijedna zemlja još nije uspela da poleti. Mislim da je fizički nemoguće.

Ali putničkih letova iz/za SAD ima iz nekoliko zemalja centralne i istočne Evrope. Evo nekoliko koje mi padaju napamet, verovatno sam neke zaboravio:

- Austrija (Čikako, Njujork, Majami, Vašington)
- Poljska (Čikago, Njujork)
- Rusija (Hjuston, Los Anđeles, Majami, Njujork, Vašington)
- Ukrajina (Njujork)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=394921#p394921:fc6uy6di je napisao(la):
VeniVidiVici » 29 Jun 2016 11:15 am[/url]":fc6uy6di]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=394916#p394916:fc6uy6di je napisao(la):
trialin » Wed Jun 29, 2016 10:47 am[/url]":fc6uy6di]Koje jos zemlje iz Evrope (Centralne i istocne) lete za USA sem Srbije?

Pa nijedna zemlja još nije uspela da poleti. Mislim da je fizički nemoguće.

Ali putničkih letova iz/za SAD ima iz nekoliko zemalja centralne i istočne Evrope. Evo nekoliko koje mi padaju napamet, verovatno sam neke zaboravio:

- Austrija (Čikako, Njujork, Majami, Vašington)
- Poljska (Čikago, Njujork)
- Rusija (Hjuston, Los Anđeles, Majami, Njujork, Vašington)
- Ukrajina (Njujork)
Normalno nisam stavio kompanije vec zemlje polaska hvala :).Znaci i Madjarima je blize preko Srbije do USA,vidim niko nema let do L.A.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=394913#p394913:1x8escwu je napisao(la):
belgrey » 29 Jun 2016 09:41 am[/url]":1x8escwu]Tako piše u saopštenju LOT-a. Šta su oni mislili nemam pojma. To je svakako mnogo veliki problem za nas u Srbiji. Mnogo veći nego kad Air Serbia kaže kako je ovo prvi direktan let između Beograda i Njujorka u poslednjih 24 godine.
Naravno, neke laži su dobrodošle, naročito one koje stimulišu vođinu G tačku!

To što ti nemaš vremena da proveravaš njihova sopštenja pre nego što od tih istih saopštenja napraviš glavnu vest na svom sajtu (ali zato saopštenja Er Srbije analiziraš u najsitnija crevca i pomno tražiš bilo kakvu nekonzistentnost koju bi mogao da iskoristiš protiv njih), to je tvoje pravo i tvoj legitiman način rada i shvatanja novinarske profesije.

Ali ja uopšte ne govorilem o saopštenju LOTa već o tome da si opušteno uzeo da druge forumaše ovde praviš magarcima i vređaš im inteligenciju, insistirajući na sopstvenoj presmešnoj tvrdnji da ČSA nema let PRG-ICN i nudeći čitav niz materijalnih neistina kao elaborat i argumentaciju u prilog toj tvrdnji (koja, da ponovim još jednom, nije LOT-ova već isključivo tvoja). To nema nikakve veze sa saopštenjem LOTa niti te je LOT tukao po ušima da ovde praviš ljude budalama verujući da niko od njih nije u stanju da za 20 sekundi izgugla sve podatke o dugolinijskim operacijama ČSA.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=394918#p394918:1dgt6uwk je napisao(la):
VeniVidiVici » 29 Jun 2016 10:01 am[/url]":1dgt6uwk]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=394917#p394917:1dgt6uwk je napisao(la):
belgrey » Wed Jun 29, 2016 10:55 am[/url]":1dgt6uwk]Sasvim nebitno. Ne mogu se baviti svakom sitnicom. Uostalom na više mesta u vesti piše "kako je navedeno u saopštenju kompanije". Sa aspekta novinarskog zanata ako izađe Pera iz automobila na sred ulice i kaže "Ja sam Isusu Hrist, evo me ponovo među vama" novinar treba da napiše kako je neki Pera na sred ulice tvrdio da je Isus Hris. To je događaj i to ne znači da novinar veruje da je Pera Isus Hrist, ili da u svom članku on iznosi saglasnost sa tom tezom zato što nije proverio sa Perom da li je ovaj zaista Isus ili nije. U ovom slučaju se radi o saopštenju: neko je nešto rekao i novinar je to preneo. Direktan let od Varšave do Seula je za srpsku javnost apsolutno nebitna vest da bi se na nju trošilo previše vremena.


:roll: :roll: :roll:

Koliko je vest nebitna pokazuje to što si je stavio kao prvu vest na svom sajtu. Zašto uopšte onda prenositi nebitne vesti? Sam sajt onda postaje nebitan ili irelevantan? Ili si možda plaćen da prenosiš takvu vest. Što je isto skroz ok.

Svaka vest koja je poslednja napisana i objavljena se prikazuje kao prva na sajtu. Ne mogu sve vesti biti udarne, glavne i važne i ne mogu se se sve vesti svima sviđati ili sve zainteresovati.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=394923#p394923:246w17la je napisao(la):
beowl » 29 Jun 2016 10:20 am[/url]":246w17la]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=394913#p394913:246w17la je napisao(la):
belgrey » 29 Jun 2016 09:41 am[/url]":246w17la]Tako piše u saopštenju LOT-a. Šta su oni mislili nemam pojma. To je svakako mnogo veliki problem za nas u Srbiji. Mnogo veći nego kad Air Serbia kaže kako je ovo prvi direktan let između Beograda i Njujorka u poslednjih 24 godine.
Naravno, neke laži su dobrodošle, naročito one koje stimulišu vođinu G tačku!

To što ti nemaš vremena da proveravaš njihova sopštenja pre nego što od tih istih saopštenja napraviš glavnu vest na svom sajtu (ali zato saopštenja Er Srbije analiziraš u najsitnija crevca i pomno tražiš bilo kakvu nekonzistentnost koju bi mogao da iskoristiš protiv njih), to je tvoje pravo i tvoj legitiman način rada i shvatanja novinarske profesije.

Ali ja uopšte ne govorilem o saopštenju LOTa već o tome da si opušteno uzeo da druge forumaše ovde praviš magarcima i vređaš im inteligenciju, insistirajući na sopstvenoj presmešnoj tvrdnji da ČSA nema let PRG-ICN i nudeći čitav niz materijalnih neistina kao elaborat i argumentaciju u prilog toj tvrdnji (koja, da ponovim još jednom, nije LOT-ova već isključivo tvoja). To nema nikakve veze sa saopštenjem LOTa niti te je LOT tukao po ušima da ovde praviš ljude budalama verujući da niko od njih nije u stanju da za 20 sekundi izgugla sve podatke o dugolinijskim operacijama ČSA.

Ovo piše u saopštenju LOT-a
Warsaw, 22 June 2016 – Already on October 17th, LOT flights will connect Poland as well as Central and Eastern Europe with Seoul. Flights will be operated 3 times a week, and the tickets for the new connection are already for sale! South Korea is an increasingly popular destination of business travel and tourism, and LOT is the only carrier in the region to offer direct flights to Seoul!

Ja ovde nisam nikoga pravio magarcem samo sam napisao da mislim da oni jesu jedini jer CSA leti tu liniju u partnerstvu sa Koreanom i to je sve. Vest nije glavna, već je u tom trenutku bila poslednja i kao takva se prikazuje na prvom mestu na sajtu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=394921#p394921:1dsu5mf2 je napisao(la):
VeniVidiVici » 29 Jun 2016 10:15 am[/url]":1dsu5mf2]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=394916#p394916:1dsu5mf2 je napisao(la):
trialin » Wed Jun 29, 2016 10:47 am[/url]":1dsu5mf2]Koje jos zemlje iz Evrope (Centralne i istocne) lete za USA sem Srbije?

Pa nijedna zemlja još nije uspela da poleti. Mislim da je fizički nemoguće.

Ali putničkih letova iz/za SAD ima iz nekoliko zemalja centralne i istočne Evrope. Evo nekoliko koje mi padaju napamet, verovatno sam neke zaboravio:

- Austrija (Čikako, Njujork, Majami, Vašington)
- Poljska (Čikago, Njujork)
- Rusija (Hjuston, Los Anđeles, Majami, Njujork, Vašington)
- Ukrajina (Njujork)

Nema previše svrhe porediti kompletnu Centralnu i Istočnu Evropu sa Srbijom, pogotovo kada se u poređenje uključi i Rusija.

Iz nekog razloga se na netu stalno vodi rasprava na temu koji je to tačno "region" u kojem je Er Srbija relevantan faktor i sa kojim se može porediti. I stalno neke svađe na temu da li je to exYU, ili čitav Balkan (i kako se onda definiše Balkan), ili jugoistočna Evropa, itd. itd.

Mislim da je ta rasprava nepotrebna i da je region lako definisati: zemlje bivše Jugoslavije plus Mađarska, Rumunija, Bugarska i Albanija. To je to. Čak ni Grčka tu ne ulazi jer je Beogradu geografski bliži Istanbul nego Atina pa ga nikad ne uzimamo kao deo istog regiona. Grčka, Austrija i Turska ne treba da budu reperi. Poljska i Ukrajina takođe ne treba da budu reperi, to su mnogo veće zemlje. Rusija i Turska, to tek ne može da se poredi sa Srbijom. Ni sa Češkom se ne treba porediti iako je ČSA po veličini, floti i nekim drugim detaljima najsličniji prevoznik Er Srbiji. Još jedan razlog zašto Srbiju ne treba porediti sa Grčkom je Aegean koji je značajno veći igrač od Er Srbije i to što trenutno nemaju dugolinijske letove nije nikakav hendikep za njih jer oni naprosto igraju u višoj ligi.

Jeste značajna stvar to što Srbija jedina u svom relevantnom društvu ima domaćeg prevoznika koji leti na JFK ali to je isključivo stvar marketinga odnosno PR-a i ne nosi suštinsku važnost. Ono što je suštinski važno je kako Er Srbija stoji spram regionalnih konkurenata kao što su TAROM, Croatia Airlines, Adria i Bulgaria Air. Linija za JFK je po mom mišljenju bitan iskorak iz tog društva (kojem se ništa dobro ne piše) i mali pomak ka društvu u kojem su LOT i Aegean. Do te lige ima još puno da se ore i gilja ali bitno je da postoji nekakva tendencija da se tamo ide i kompanija razvija ka tom "srednjem ešalonu" evropskih prevoznika (koji, za razliku od "malog ešalona" još i ima neke šanse da opstane). I naravno bitno je da u celoj priči postoji Etihad pošto je bez njihovog učešća katanac praktično jedina opcija.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=394922#p394922:1qz32gvh je napisao(la):
trialin » Wed Jun 29, 2016 11:20 am[/url]":1qz32gvh]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=394921#p394921:1qz32gvh je napisao(la):
VeniVidiVici » 29 Jun 2016 11:15 am[/url]":1qz32gvh]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=394916#p394916:1qz32gvh je napisao(la):
trialin » Wed Jun 29, 2016 10:47 am[/url]":1qz32gvh]Koje jos zemlje iz Evrope (Centralne i istocne) lete za USA sem Srbije?

Pa nijedna zemlja još nije uspela da poleti. Mislim da je fizički nemoguće.

Ali putničkih letova iz/za SAD ima iz nekoliko zemalja centralne i istočne Evrope. Evo nekoliko koje mi padaju napamet, verovatno sam neke zaboravio:

- Austrija (Čikako, Njujork, Majami, Vašington)
- Poljska (Čikago, Njujork)
- Rusija (Hjuston, Los Anđeles, Majami, Njujork, Vašington)
- Ukrajina (Njujork)
Normalno nisam stavio kompanije vec zemlje polaska hvala :).Znaci i Madjarima je blize preko Srbije do USA,vidim niko nema let do L.A.

Zašto bi im bilo lakše da lete preko Srbije do SAD? Ne razumem. Em ne postoji let iz Budimpešte za Beograd koji bi se povezao sa letom za Njujork (Air Serbia je ukinula letove za Budimpeštu jer su bili nerentabilni, odnosno nije postojao interes putnika iz Budimpešte da lete za ili preko Beograda), em postoji let samo 5x nedeljno i to u nekim terminima koji mogu biti vrlo nezgodni. Za let u pola 8 ujutro izračunaj sam kada bi morao da kreneš. Drugo, ako žele da idu autom, većini putnika je Beč neuporedivo bliži. A većina koja leti avionom, će verovatno leteti iz Budimpešte preko neke od zapadnoevropskih transfernih tačaka. Tu barem mogu da biraju koji god grad žele po povoljnijim cenama i u koje god vreme žele.

PS. L.A. = Los Anđeles
 
Vrh