Šta je novo?

Air Serbia

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=394925#p394925:3ccfuyxr je napisao(la):
belgrey » 29 Jun 2016 10:30 am[/url]":3ccfuyxr]
Ovo piše u saopštenju LOT-a
Warsaw, 22 June 2016 – Already on October 17th, LOT flights will connect Poland as well as Central and Eastern Europe with Seoul. Flights will be operated 3 times a week, and the tickets for the new connection are already for sale! South Korea is an increasingly popular destination of business travel and tourism, and LOT is the only carrier in the region to offer direct flights to Seoul!

Ja ovde nisam nikoga pravio magarcem samo sam napisao da mislim da oni jesu jedini jer CSA leti tu liniju u partnerstvu sa Koreanom i to je sve. Vest nije glavna, već je u tom trenutku bila poslednja i kao takva se prikazuje na prvom mestu na sajtu.


A da li i ovo piše u saopštenju LOT-a:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=394925#p394925:3ccfuyxr je napisao(la):
belgrey[/url]":3ccfuyxr]
ČSA ne leti do Seula.To što je u saradnji sa Koreanom je isto kao što i Air Serbia leti do Sidneja u saradnji sa Etihadom.

ČSA leti do Seula avionom Korean Air-a u saradnji sa istom tom kompanijom koja je jedan od vlasnika ČSA. Avion je A330-200 Korean Air-a, operativni prevoznik je ČSA, a marketing prevoznici su ČSA i Korean. ČSA nema sopstvenu longhaul flotu za razliku od LOT-a koji raspolaže sopstvenim Dreamlinerima i potpuno samostalno održva tu liniju.

To su tvoje "činjenice" kojima si pokušao da osporiš opasku drugog forumaša da LOT nije jedini u svom regionu koji leti ICN. Tu opasku čak nije uputio ni tebi lično već je malo potkačio LOT poredeći njihovo hvalisanje sa Er Srbijinim.

Ali ti si iz nekog razloga na to morao da skočiš da nas sve ubeđuješ kako ČSA ne leti ICN, kako nemaju svoj avion i kako sve to obavlja njihov strateški partner. Od novinara koji prati avijaciju u ovom delu sveta očekivao bih da napamet zna i registraciju aviona i konfiguraciju sedišta i broj leta koji ČSA obavlja ka ICN - a ti opušteno uzmeš i sve to negiraš i izmišljaš neke nebuloze.

No, kakva zemlja takvi i "novinari".
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=394936#p394936:2pq8l411 je napisao(la):
tragac » 29 Jun 2016 11:44 am[/url]":2pq8l411]Dok vi tako razglabate A330 je već iskočio iz saobraćaja i otišao na vanrednu intervenciju nepoznate prirode u DUS.

Sredom ne leti za Njujork.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=394928#p394928:1z6wa4hw je napisao(la):
VeniVidiVici » 29 Jun 2016 11:46 am[/url]":1z6wa4hw]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=394922#p394922:1z6wa4hw je napisao(la):
trialin » Wed Jun 29, 2016 11:20 am[/url]":1z6wa4hw]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=394921#p394921:1z6wa4hw je napisao(la):
VeniVidiVici » 29 Jun 2016 11:15 am[/url]":1z6wa4hw]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=394916#p394916:1z6wa4hw je napisao(la):
trialin » Wed Jun 29, 2016 10:47 am[/url]":1z6wa4hw]Koje jos zemlje iz Evrope (Centralne i istocne) lete za USA sem Srbije?

Pa nijedna zemlja još nije uspela da poleti. Mislim da je fizički nemoguće.

Ali putničkih letova iz/za SAD ima iz nekoliko zemalja centralne i istočne Evrope. Evo nekoliko koje mi padaju napamet, verovatno sam neke zaboravio:

- Austrija (Čikako, Njujork, Majami, Vašington)
- Poljska (Čikago, Njujork)
- Rusija (Hjuston, Los Anđeles, Majami, Njujork, Vašington)
- Ukrajina (Njujork)
Normalno nisam stavio kompanije vec zemlje polaska hvala :).Znaci i Madjarima je blize preko Srbije do USA,vidim niko nema let do L.A.

Zašto bi im bilo lakše da lete preko Srbije do SAD? Ne razumem. Em ne postoji let iz Budimpešte za Beograd koji bi se povezao sa letom za Njujork (Air Serbia je ukinula letove za Budimpeštu jer su bili nerentabilni, odnosno nije postojao interes putnika iz Budimpešte da lete za ili preko Beograda), em postoji let samo 5x nedeljno i to u nekim terminima koji mogu biti vrlo nezgodni. Za let u pola 8 ujutro izračunaj sam kada bi morao da kreneš. Drugo, ako žele da idu autom, većini putnika je Beč neuporedivo bliži. A većina koja leti avionom, će verovatno leteti iz Budimpešte preko neke od zapadnoevropskih transfernih tačaka. Tu barem mogu da biraju koji god grad žele po povoljnijim cenama i u koje god vreme žele.

PS. L.A. = Los Anđeles
Mozda dodje neko iz Segedina :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=394936#p394936:ptr0du7a je napisao(la):
tragac » 29 Jun 2016 11:44 am[/url]":ptr0du7a]Dok vi tako razglabate A330 je već iskočio iz saobraćaja i otišao na vanrednu intervenciju nepoznate prirode u DUS.

Si siguran da je ispao iz saobraćaja i da je u pitanju vanredna intervencija?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=394964#p394964:3khnoe2d je napisao(la):
tragac » 29 Jun 2016 01:08 pm[/url]":3khnoe2d]Kojii je rasporee letelnja? Zar nije 12345?

12456.

A330 zahteva neka redovna održavanja koja ne mogu da se urade u Beogradu i koja će biti rađena u Diseldorfu ili Rimu. To je i razlog zašto se ne leti svih 7 dana.
 
Da, to je bio njihov genijalan zaključak iz podatka da se leti pet dana u nedelji. Krenuli redom od ponedeljka i završili brojanje na petku. Čuveni srpski nazovimediji, uvek upućeni u materiju.
 
Kolega belgrey ne daj se!!!
Meni je pravo zadovoljstvo da čitam tvoje tekstove jer si jedini kojem verujem u vezi avio saobraćaja. Kao što rekoh tango six plaća Air Serbia i muka mi je kada čitam ona PR saopštenja Air Serbie koje on predstavlja kao novinarske tekstove.

Čak i da nisi u pravu, dobro je imati kritičko i analitičko novinarstvo, a ne papagaje kojih su već 99% medija u Srbiji kad se tiče kompanije koja je od državnog značaja kao što je AS.
 
Леп чланак и још лепше слике, са Ерлајнс форума о Ер Србији

AIR SERBIA A330 JFK-BEG INAUGURAL BUSINESS CLASS JUNE 2016
By Carfield - Fri Jun 24, 2016 7:29 am

Forty years ago on June 15, 1976, JAT Yugoslav Airlines started service between Belgrade and the United States, and at one point, JAT flew to New York, Chicago (via Cleveland), Detroit, Pittsburgh, and Los Angeles using DC-10s. However due to the UN sanction (because of conflicts in the former Yugoslavia) in 1992, JAT stops flying to the United States and Canada. Air Serbia, which is an Etihad Airlines partner, decides that it is time to expand into the transatlantic market, and has leased (not sure if bought) an ex-Jet Airways Airbus A330-200 to begin this five times weekly flight between New York JFK and Belgrade. 40 years ago, JU 500 was the flight number used for the JFK flights too.

http://www.airliners.net/forum/viewtopi ... 2da8ed4042
 
...Aviatica je jedini (jedan jedini medij) koji otvoreno piše o lažima i problemima u Air Serbiji. Danas povremeno ima neki kritički tekst, ali su i oni povukli ručnu kada je Air Serbia pripretila tužbom. Svi ostali mediji samo prenose izmontirane laži koje dolaze iz Air Serbije i plasiraju ih u javnost. Ova farsa sa Njujorkom je mala maca šta se sve krije u toj mafijaškoj organizaciji. Aktuelna vlast je grobar kompletnog srpskog vazduhoplovstva. U toku je uništavanje Jat Tehnike i Aerodroma, Direktorat je sve samo ne nezavisno regulatorno telo, a Jat Airways je kompanija sa kratkim rokom upotrebe isključivo u političke svrhe. Kada tome dođe kraj, doći će i Air Serbiji, a bojim se da ću tada ja biti u grupi onih koji će plakati nad činjenicom da Srbija više nema ništa od svoje svetle vazduhoplovne tradicije. A svi ovi koji se sada klanjaju i pljeskaju Air Serbiji neće ni trepnuti...

@belgrey
Imam drugara na boljoj funkciji u Pratt&Whitney u Torontu, koji naravno prati zbivanja i koji ima jako pozitivan stav o tome sta se desava sa Air Serbiom. Partnerstvo sa Etihadom nije na dobrotvornoj osnovi, nego na uzajamoj dobiti. Takodje u PWC u Kanadi ima mnostvo nasih ljudi inzinjera i dosta su pouzdani i cenjeni. Doprineli su otvaranjem tehnickog servisa u Beogradu, mada kako mi je receno, PWC prati trend u svetu i sa razlogom je u Beogradu (zbog poslovnosti, ne zbog mafije).
https://seenews.com/news/air-serbia-sig ... eet-481062

Takodje sam pozitivno iznenadjena nacinom na kojim su se nasi ministri, gradonacelnik i CEO AirSerbije odvazili da promovisu naseg avio prevoznika u NYC. (U Srbiji su vidim to nazvali blamom i svrckanjem - da se covek prekrsti i levom i desnom). Biti na Times Squareu i deliti marketisnki materijal je upravo ono sto Amerikanci obozavaju. Obozavaju entuzijazam i smelost ljudi na funkcijama da se spuste medju obican svet i da naprave pomednju u sred grada. Da budu vizuelni, da ohrabruju prolaznike, da izazivaju znatizelju, osmeh, da vidi pristojno obucen i uctiv Srpski biznis svet... sve ce to ostaviti jako dobar dojam na Americko trziste. Kao sto vidimo Americka stampa je to pomno propratila.
Money well spent.
 
Ma pusti ti tu pricu, Nama Srbima nista nevalja , napravicu poredjenje to je kao da bacas bisere pred svinje (ne vredjam vec to je izreka koju je hristos izrekao svojim ucenicima :) )
 
Ljudi jel video neko reklamu Air Srbije koja se prikazivala na Bilbordu na Tajm skveru?

[YouTube]https://www.youtube.com/watch?v=8y-yxsimU6s&feature=youtu.be[/YouTube]

Pise "Air Serbia. Now flying direct to Belgrade."

Ako moj engleski jos valja, zar ne bi trebalo da stoji, "Air Serbia. Now flying directly to Belgrade."
 
Наравно, у праву си, али сам гуглавши видео да многи, па и Бритиш ервејз пишу "flying direct to...", па изгледа да се то (неправилно) скраћење одомаћило. Ништа чудно за енглески.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=395129#p395129:106330wk je napisao(la):
Staklena_Wool_nica » 29 Jun 2016 09:53 pm[/url]":106330wk]
...Aviatica je jedini (jedan jedini medij) koji otvoreno piše o lažima i problemima u Air Serbiji. Danas povremeno ima neki kritički tekst, ali su i oni povukli ručnu kada je Air Serbia pripretila tužbom. Svi ostali mediji samo prenose izmontirane laži koje dolaze iz Air Serbije i plasiraju ih u javnost. Ova farsa sa Njujorkom je mala maca šta se sve krije u toj mafijaškoj organizaciji. Aktuelna vlast je grobar kompletnog srpskog vazduhoplovstva. U toku je uništavanje Jat Tehnike i Aerodroma, Direktorat je sve samo ne nezavisno regulatorno telo, a Jat Airways je kompanija sa kratkim rokom upotrebe isključivo u političke svrhe. Kada tome dođe kraj, doći će i Air Serbiji, a bojim se da ću tada ja biti u grupi onih koji će plakati nad činjenicom da Srbija više nema ništa od svoje svetle vazduhoplovne tradicije. A svi ovi koji se sada klanjaju i pljeskaju Air Serbiji neće ni trepnuti...

@belgrey
Imam drugara na boljoj funkciji u Pratt&Whitney u Torontu, koji naravno prati zbivanja i koji ima jako pozitivan stav o tome sta se desava sa Air Serbiom. Partnerstvo sa Etihadom nije na dobrotvornoj osnovi, nego na uzajamoj dobiti. Takodje u PWC u Kanadi ima mnostvo nasih ljudi inzinjera i dosta su pouzdani i cenjeni. Doprineli su otvaranjem tehnickog servisa u Beogradu, mada kako mi je receno, PWC prati trend u svetu i sa razlogom je u Beogradu (zbog poslovnosti, ne zbog mafije).
https://seenews.com/news/air-serbia-sig ... eet-481062

Takodje sam pozitivno iznenadjena nacinom na kojim su se nasi ministri, gradonacelnik i CEO AirSerbije odvazili da promovisu naseg avio prevoznika u NYC. (U Srbiji su vidim to nazvali blamom i svrckanjem - da se covek prekrsti i levom i desnom). Biti na Times Squareu i deliti marketisnki materijal je upravo ono sto Amerikanci obozavaju. Obozavaju entuzijazam i smelost ljudi na funkcijama da se spuste medju obican svet i da naprave pomednju u sred grada. Da budu vizuelni, da ohrabruju prolaznike, da izazivaju znatizelju, osmeh, da vidi pristojno obucen i uctiv Srpski biznis svet... sve ce to ostaviti jako dobar dojam na Americko trziste. Kao sto vidimo Americka stampa je to pomno propratila.
Money well spent.

".....obozavaju svaki oblik marketinske promocije...??!" Ja to ne bih nazvao obozavanje. Marketing zar ne. A to se placa, pa tako ne razumem kakva smelost I entuzijazam treba da bi se sputilo u centar grada I podeli material? Na prikazanim slikama se cisto vidi devojka sa majicom AirSerbie kako deli pamflete...Lepo, ali nista neuobicajeno, kao ni reklama na Times Square. Uostalom na drugim slikama imamo politicare koji poziraju sa facama pune entuzijazma koliko vidim. A to BITI, na Times Square nije nikakva mudrost ako platis. Ako bude leta za Toronto, to se verovatno nece desiti na Dundas Square, na isti nacin, bar je to moje misljenje.
Uopste mi nije jasno koga branis, a za koga se krstis levom, a za koga desnom rukom?

Cheers
 
Ako misliš na povratak iz SAD tokom popodnevnog talasa to je zbog ne baš sjajnih slotova koje su dobili na JFK u danima 1-2-4 ali to im je što im je - nisu imali puno mogućnosti da biraju. Doduše nisu oni jedini evropski prevoznik koji koristi popodnevni talas na JFK i sleće u Evropu u ranu zoru, ima ih još koji koriste tu opciju, jednom sam tako leteo sa TK i nije mi baš prijalo.

U danima 5-6 poleću tokom večernjeg talasa na JFK što je mnogo bolje. Evo kako severnoatlantski koridori izgledaju ovog jutra:

Untitled.jpg
 
Za savršen feeding im trebaju po dva dnevna leta (njihova ili codeshare) ka svim destinacijama koje "hrane" JFK i da vremenski budu razmaknuti, recimo, najviše 4 sata u odnosu na njega. Trenutno su još daleko od takve postavke tako da ni 1-2-4 ni 5-6 ne zahvataju pun feed za konekcije. Obe kombinacije maše po nešto ali nije ni ovo loše za početak.
 
Vrh