Šta je novo?

Air Serbia

Радио сам цело лето у Њујорку, где сам сваког минута имао разговоре са американцима. Када ме упитају одакле сам, и кад им кажем из Србије, уследи увек питање, а јел тамо хладно ???
Кад им кажем за Ђоковића, нико жив није чуо.
Од 4 месеца, само ми се једном догодило да је неко чуо за Ђоковића и пријатно сам се изненадио.
Радио сам у забавном парку за децу, долази ми група деце од једно 15ак година. Крену они да причају самном, и примете да ми акценат није амерички. Једно дете ме пита а одакле сам. Ја сам му рекао да и ако му кажем неће знати где је то. Он каже ајде реци, када сам му рекао Србија, он ме питао, а јел одатле Ђоковић.
Друга ствар, за 4 Јули (познати празник у америци) морали смо имати црвене мајице, а ја једину мајицу коју сам имао са сликом Ђоковића и заставом србије. Менаџер ми је дозволио да будем у њој. И цео дан прошао, а нико није ни прокоментарисао за Ђоковића. У америци је Ђоковић познат само публици која гледа Тенис... Тако да је Бојан потпуно у праву. Јел ви знате најпознатијег НФЛ играча ??? Па наравно да не, зато што то не пратите, али ће зато сваки американац да зна за њега. Тако исто и ово, Ђоковића знају они који прате тенис.
 
LUCAS":1sk870tf je napisao(la):
zatim, zaboravilo se sta ce se desiti sa depozitom koji je dat Airbus-u, kada ce se i dali ce se ti avioni dobiti.
E ja sam bas u vezi toga hteo da pitam. Zna li se neka informacija i ishod te price? Eto mene malo vise interesuju novi avioni od iznajmljenih polovnjaka.
 
AirSerbia ne koristi A319 ni na jednoj destinaciji osim za Abu Dabi.Sutra nema leta za ovaj grad i odmah se A319 ne koristi ni za sta.O cemu se radi??Zar nije trebalo od 27.10 da ovaj tip aviona leti na liniji za Moskvu i/ili Dizeldorf????
 
http://www.beg.aero/%D0%BF%D1%83%D1%82% ... 8.335.html
http://www.beg.aero/%D0%BF%D1%83%D1%82% ... 8.336.html

Meni jedna stvar nije jasna. Kako to da od svih avio kompanija koje slecu i polecu sa beogradskog aerodroma jedino Jat tj. AirSerbia gotovo svaki let ima zakasnjenja po nekoliko sati. Mislili smo da ce se to resiti novom kompanijom ali koliko vidim izgleda da nije.

Evo samo nekih danasnjih letova.

Poletanje Broj Leta Planirano Ostvareno Kasnjenje

JU 656 MOSCOW 23:45 01:00 75min
JU 506 LARNACA 00:20 01:42 82min
JU 410 STOCKHOLM 06:45 07:00 15min
JU 650 MOSCOW 06:45 07:53 68min
JU 540 MILAN 07:05 07:42 37min
JU 350 BERLIN 07:10 07:56 46min
JU 170 PODGORICA 07:20 07:31 11min
JU 370 ZURICH 07:20 07:40 20min
JU 310 PARIS 07:25 09:34 129min
JU 320 DUSSELDORF 07:25 10:00 145min
JU 600 VIENNA 07:50 08:01 11min
JU 380 LONDON HEATHROW 10:40 11:12 32min
JU 330 FRANKFURT 12:00 12:47 47min
JU 552 ISTANBUL SABIHA 12:50 13:11 21min
JU 512 ATHENS 13:30 14:11 41min
JU 522 THESSALONIKI 13:50 15:23 93min
JU 162 SKOPJE 14:00 14:13 13min
JU 112 SARAJEVO 14:10 14:30 20min
JU 172 PODGORICA 14:10 14:40 30min
JU 182 TIVAT 14:10 16:08 118min
JU 800 ABU DHABI 17:10 17:26 16min
JU 534 ROME 17:15 17:19 4min
JU 314 PARIS 17:35 Ukrcavanje avion jos nije poleteo ( vreme pisanja posta 18h)
JU 404 COPENHAGEN 17:55 novo vreme planirano za 19:15 80min
JU 304 BRUSSELS 18:00 ukrcavanje u toku planirano 18:40 40min
JU 364 AMSTERDAM 18:05 novo vreme planirano za 19:15 70min
JU 604 VIENNA 18:30 planirano 18:30 0min
JU 374 ZURICH 18:40 novo vreme 19:15 35min
JU 174 PODGORICA 18:50 planirano 18:50 0min

90% letova stranih kompanija sa beogradskog aerodroma danas je poletelo sa manje od 10 minuta zakasnjenja, par letova je imalo kasnjenje izmedju 10-15 minuta, i par letova je imalo kasnjenje 15-21 minuta.
Ako uzmem da je najgore vreme kasnjenja neke druge kompanije danas bilo 21 minuta kasnjenja u poletanju uporedjivanjem sa jatom dobija se sledece da je svega 11 letova uspelo da poleti u okviru 21 minuta od vremena predvidjenog za poletanje.
Kasnjenje izmedju 21-60 minuta imala su 8 aviona Jata/air serbia
Kasnjenje izmedju 60-120 munta imala su 6 aviona Jata/air Serbia
Kasnjenja preko 120 minuta imala su 2 aviona Jata/air Serbia
Najvece kasnjenje u poletanju je danas bilo 145 minuta

Iz svega ovoga ja u ovom trenutku ne bi ni pomisljao da letim Jatom. Od Air Serbie smo ocekivali da nece nastaviti ovu tradiciju Jata, ali iz prvog leta smo videli da su nastavili potpuno istu tradiciju.

Ok mozda su povecali kvalitet usluge, ali ova kasnjenja pri poletanju su nedopustiva.
 
Evo odustajem necu vise da vam stajem na muku. Neka imaju sta da kazu jedan Bojan iz Beograda i jedan Kopmania koji je cak celo leto proveo u New Yorku. Pa ako niko u zabavnom parku nije komentarisao Novakov lik, ne moram ni ja. A brojevi i statistika neka bude prica za one koji umeju sami da razmisljaju. Barem imate dovoljno materijala da znate ko su vam stalni clanovi ovog foruma i koliko su pouzdane njihove izjave.
 
Ja pišem ono što sam doživeo ako ti se ne svidja moje mišljenje i misliš drugačije ok je to...
 
Hajmo sada malo statistike o danasnjim sletanjima jat/air srbije.

Sletanja Broj Leta Planirano Ostvareno Kasnjenje

JU 405 COPENHAGEN 23:05 01:20 135min
JU 305 BRUSSELS 23:15 01:13 118min
JU 365 AMSTERDAM 00:15 01:42 87min
JU 801 ABU DHABI 05:55 05:36 -19min
JU 507 LARNACA 06:10 07:16 66min
JU 657 MOSCOW 06:35 07:06 31min
JU 171 PODGORICA 09:50 09:42 -8min
JU 6015 VIENNA 09:55 09:14 -41min
JU 541 MILAN 11:15 17:27 372min
JU 371 ZURICH 11:30 11:39 9min
JU 351 BERLIN 11:45 11:55 10min
JU 601 VIENNA 11:55 11:43 ( deljen let sa OS) -12min
JU 321 DUSSELDORF 12:35 15:13 158min
JU 411 STOCKHOLM 12:45 12:57 12min
JU 311 PARIS 13:20 15:16 116min
JU 651 MOSCOW 13:25 14:03 38min
JU 113 SARAJEVO 16:20 16:13 -7min
JU 173 PODGORICA 16:30 16:52 22min
JU 163 SKOPJE 16:35 16:48 13min
JU 331 FRANKFURT 16:40 17:15 35min
JU 183 TIVAT 16:45 18:17 92min
JU 523 THESSALONIKI 16:50 17:50 60min
JU 553 ISTANBUL SABIHA 16:50 16:55 5min
JU 381 LONDON HEATHROW 17:10 18:03 57min
JU 513 ATHENS 17:25 17:48 23min
JU 175 PODGORICA 21:50 planirano sletanje 21:50
do kraja dana ima jos 6 sletanja za sada je ocekivano vreme bez kasnjenja.

Svi avioni stranih avio kompanija izuzev jednog ( kasnjenje 15minuta ) sleteli su sa najvise 10 minuta kasnjenj pri cemu su dosta sleteli i pre predvidjenog vremena sletanja.
Ako kao limit uzmemo najvece kasnjenje strane avio kompanije 15 minuta primeticemo da je jat/air serbia imala 10 sletanja u okviru tog kasnjenja ( i 7 letova koji su ostali do kraja dana ).
kasnjenje od 15-60minuta imala su 7 aviona
kasnjenje od 60-120minuta imala su 5 aviona
kasnjenja preko 120minuta imala su 3 aviona

Najvece kasnjenje danas bilo je 372 minuta ili 6 sati i 12 minuta na letu iz Milana za Beograd

Avio kompanija u americi je mom stricu zbog kasnjenja od preko 4 sata vratila pare za taj let, a na aerodromu su delili sokove, pice, slatkise.

Znaci nijedna druga avio kompanija koja leti ka beogradu nema ovako katastrofalna kasnjenja u odlasku i dolasku, tako da ako Air Serbia zeli da bude konkurentna morace da pocne da leti po rasporedu,

Ne mogu da zamislim ni jednog ozbiljnog putnika koji ima isplanirane obaveze u inostranstvu ili kod nas da zeli da leti nasom kompanijom sa kojom ne zna kada ce tacno stici na destinaciju.
 
Napomenuo bih da sam sva vremena letova, kao i njihova kasnjenja uzeo sa zvanicnog sajta aerodroma beograd, a linkovi ka tim stranama nalaze se u prvom postu. Izvinjavam se ako sam neko vreme pogresno prepisao, ali trudio sam se da sve tacno prepisem.

Za par meseci moze da se izvuce ponovo statistika kada bude bilo vise letova AirSerbia i da se vidi da li se nesto promenilo.

Jos jednom bih napomenuo da cilj ovih vremena nije da se kritikuje nova kompanija, vec da se napravi presek trenutnok stanja i vremena kasnjenja. Napomenuo sam i kolika su maksimalna kasnjenja kod konkurencije, tako da ako nova avio kompanija zeli da bude konkurentna mora a ispostuje ta osnovna pravila prevoza.

Iskreno se nadam da ce ova kasnjenja biti proslost za par meseci i da cemo imati jednu uspesnu avio kompaniju.
 
Evo sam sebi da odgovorim.

Za avion YU-APC,tj Air Serbi-jin A319,nasa kompanija mora zatraziti registrovanje u svakoj zemlji pojedinacno u koju zele da lete tim avionom.Avion je kao sto znamo iznajmljen i preregistrovan,tako da se mora uputiti zahtev za registraciju svakom pojedinacnom Direktoratu u nekoj zemlji.Ta procedura obicno nije dugacka.Trebalo je iz BG ranije uputiti taj zahtev za registraciju pa bi se avion mogao koristiti za letove za Moskvu,Pariz,Dizeldorf....Verovatno ce biti reseno ovih dana.
 
bojan87":1dv0gogn je napisao(la):
Hajmo sada malo statistike o danasnjim sletanjima jat/air srbije.

Sletanja Broj Leta Planirano Ostvareno Kasnjenje

JU 405 COPENHAGEN 23:05 01:20 135min
JU 305 BRUSSELS 23:15 01:13 118min
JU 365 AMSTERDAM 00:15 01:42 87min
JU 801 ABU DHABI 05:55 05:36 -19min
JU 507 LARNACA 06:10 07:16 66min
JU 657 MOSCOW 06:35 07:06 31min
JU 171 PODGORICA 09:50 09:42 -8min
JU 6015 VIENNA 09:55 09:14 -41min
JU 541 MILAN 11:15 17:27 372min
JU 371 ZURICH 11:30 11:39 9min
JU 351 BERLIN 11:45 11:55 10min
JU 601 VIENNA 11:55 11:43 ( deljen let sa OS) -12min
JU 321 DUSSELDORF 12:35 15:13 158min
JU 411 STOCKHOLM 12:45 12:57 12min
JU 311 PARIS 13:20 15:16 116min
JU 651 MOSCOW 13:25 14:03 38min
JU 113 SARAJEVO 16:20 16:13 -7min
JU 173 PODGORICA 16:30 16:52 22min
JU 163 SKOPJE 16:35 16:48 13min
JU 331 FRANKFURT 16:40 17:15 35min
JU 183 TIVAT 16:45 18:17 92min
JU 523 THESSALONIKI 16:50 17:50 60min
JU 553 ISTANBUL SABIHA 16:50 16:55 5min
JU 381 LONDON HEATHROW 17:10 18:03 57min
JU 513 ATHENS 17:25 17:48 23min
JU 175 PODGORICA 21:50 planirano sletanje 21:50
do kraja dana ima jos 6 sletanja za sada je ocekivano vreme bez kasnjenja.

Svi avioni stranih avio kompanija izuzev jednog ( kasnjenje 15minuta ) sleteli su sa najvise 10 minuta kasnjenj pri cemu su dosta sleteli i pre predvidjenog vremena sletanja.
Ako kao limit uzmemo najvece kasnjenje strane avio kompanije 15 minuta primeticemo da je jat/air serbia imala 10 sletanja u okviru tog kasnjenja ( i 7 letova koji su ostali do kraja dana ).
kasnjenje od 15-60minuta imala su 7 aviona
kasnjenje od 60-120minuta imala su 5 aviona
kasnjenja preko 120minuta imala su 3 aviona

Najvece kasnjenje danas bilo je 372 minuta ili 6 sati i 12 minuta na letu iz Milana za Beograd

Avio kompanija u americi je mom stricu zbog kasnjenja od preko 4 sata vratila pare za taj let, a na aerodromu su delili sokove, pice, slatkise.

Znaci nijedna druga avio kompanija koja leti ka beogradu nema ovako katastrofalna kasnjenja u odlasku i dolasku, tako da ako Air Serbia zeli da bude konkurentna morace da pocne da leti po rasporedu,

Ne mogu da zamislim ni jednog ozbiljnog putnika koji ima isplanirane obaveze u inostranstvu ili kod nas da zeli da leti nasom kompanijom sa kojom ne zna kada ce tacno stici na destinaciju.
Mislim da je nevreme uticalo na sve letove ka severozapadnoj Evropi (onaj uragan ih spopao)
 
Pa da ali kako objasnjavas to da su i strani operateri isli na iste lokacije, primera radi wizz u englesku i oni nisu kasnili?

Takodje na poletanje iz beograda nije uticalo vreme pa su opet gotovo svi avioni kasnili. U isto vreme avioni drugih kompanija su poletali na vreme u svim pravcima evrope.

Primera radi Avion iz tivta gde nije bilo oluje YM 200 sleteo je sa 4 minuta zakasnjenja, dok je jatov avion imao nesto malo manje od 2 sata kasnjenja.
OA 391 iz Atine stigao na vreme bez kasnjenja u minut tacno. Jatov avion na istoj destinaciji kasnio 23 minuta.
Wizz danas doleteo iz pariza 2 minuta ranije. Jatov avion kasnio 2 sata u dolasku a ovaj vecernji let upravo kasni minimalno 1 sat a mozda i vise.
SU 2090 iz moskve stigao 15 minuta ranije, SU 2092 stigao sa 3 minuta zakasnjenja, Jat ujutru kasnio 30 minuta, dnevni let 40 minuta.
WZZ 4002 London Luton sleteo 7 minuta ranije, Jat sa hitroa kasnio gotovo sat vremena ( ovo jos i mogu da pripisem guzvi na hitrou)

Ja sam prvi put danas uporedjivao letove i zaprepastio sam se da strane kompanije polecu na vreme i stizu na vreme, a jat/air serbia vise od 50% polazaka ima neverovatna kasnjenja.

evo potrudicu se i za par dana da odradim isto da vidim da li ce se nesto promeniti kada bude bilo vedro vreme nad celom evropom
 
опусти се мало, немојте одмах да гледате шта није добро
 
Jel neko malo upućeniji zna zašto su ovolika kašnjenja koje navodi Bojan? Očigledno da nije do aerodroma jer bi i ostali kasnili, a nadam se da nije ni do aviona jer kako lete 2 sata kasnije?Pa nije GSP da ne može da se drži reda vožnje.
 
Verovatno nije sve još uvek podešeno kako treba a možda ima i kratkotrajnih ispadanja jer flotu i dalje čine polumrtvi B733 uz jedan A319 koji je pri tome ograničen na AUH dok se ne završi papirologija sa zemljama EU.

Koliko pre tri meseca Jat je bio mrtvac kome se tražilo grobno mesto. Promena koja se desila od tada je ogromna, Air Serbia je u ta tri meseca morala da uradi ogroman posao kako bi novi brend mogao da bude lansiran na početku zimske sezone. Sada su na redu fina podešavanja za koja će biti potrebno neko vreme, gomila stvari mora da se menja u hodu. Onaj ko je posle onakvog raspada i temeljnog uništenja Jata očekivao da prvog radnog dana od novog brenda dobije tačnost Lufthanse, ketering Turkisha i uslugu Emiratesa, u najmanju ruku je preteran optimista. Ovoj kompaniji će trebati vremena da se uhoda, tako da je za svakog prefinjenog putnika bolje da za to vreme ostane kod drugih prevoznika (ovo je i moj izbor, u krajnjoj liniji). Ali realno nema razloga da se na keca krene u čuvenu srpsku rezigniranost i fatalizam ("eto, šta sam vam rekao, ništa se nije promenilo, sve je to prevara"). Ne vidim svrhu takvog rezonovanja.
 
duke23":2klk6u53 je napisao(la):
Jel neko malo upućeniji zna zašto su ovolika kašnjenja koje navodi Bojan? Očigledno da nije do aerodroma jer bi i ostali kasnili, a nadam se da nije ni do aviona jer kako lete 2 sata kasnije?Pa nije GSP da ne može da se drži reda vožnje.


Није ГСП, али је веома слично ГСП-у (уз разлику да авион, ипак, не може неисправан да "изађе из гараже", јер би људи изгинули). Наиме, име није битно: "Ер Србија" тренутно има све саме старе "Јатове" авионе, уз један једини "Ербас", за који још нема довољно пилота да може више да лети. Dispatch reliability остарелих "Јатовох" 737-300 је само око 80% одсто, што значи да један од пет летова због квара не може да крене на време...
Код "Ербасова" у деобром стању (као, уосталом, и код нових "Боинга"), тај проценат износи више од 99%.
Дакле, мало стрпљења, полако ће, до краја године, пристизати А-319-це, као и пилоти са обуке и онда ћше све бити много боље.
 
bojan87":1dtsycn7 je napisao(la):
Pa da ali kako objasnjavas to da su i strani operateri isli na iste lokacije, primera radi wizz u englesku i oni nisu kasnili?

Takodje na poletanje iz beograda nije uticalo vreme pa su opet gotovo svi avioni kasnili. U isto vreme avioni drugih kompanija su poletali na vreme u svim pravcima evrope.

Ajmo sada polako...ono sto trenutno postoji od nove "Er Srbije" je jedan avion. Ne moze sve odjedanput, ne moze da ih stigne odma 20 i da sve bude perfektno.

Jat ima ta kasnjenja jer ima prastare avione, koji mnogo kostaju da se odrzavaju, trose mnogo goriva itd. Dakle da bi bili isplativi moraju da lete nonstop, sto znaci da je flota "nategnuta" do maksimuma i kada se desi da npr. jedan avion negde debelo zakasni zbog necega (a razlog moze biti nesto sto nema veza sa Jatom samim, npr. nevreme, guzva u vazdusnom prostoru, neki problem na aerodromu) to pomera ceo red letenja za taj dan. Takodje, posto su avioni stari, cesto se kvare, i onda avion npr. ne moze da poleti, sto opet izporemeti ceo red letenja jer se ceka neki drugi avion sa drugog leta i tako dalje.

S druge strane Lufthanza, ako ima recimo samo jedan let dnevno ka Beogradu, ako je u nekom problemu slicne prirode, moze da otkaze npr. jedan od 5 dnevnih letova Minhen - Pariz (recimo), koji najverovatnije nisu svi puni i gde putnici mogu da se prebace na neki od druga 4 leta, i da se onaj let ka Beogradu obavi na vreme. Jat taj luksuz nema.

Dakle, kako je stigao samo jedan avion, i dalje leti cela preostala Jatova flota, i to ce tek postepeno da se menja, dok ne stignu svi novi avioni.

Jatovi problemi sa kasnjenjem vezani su dakle skoro iskljucivo za starost njihovih aviona, i dok celu flotu ne budu cinile nove A319ice ti problemi nece biti iskorenjeni.

U zakljucku hejtuj malo manje. Jat ima taj ogroman problem sa kasnjenjem, ali sa Jatom sam imao i super iskustva (da avion krene tacno u minut i stigne ranije) i uzasna (kasnjenja od po 5 sati) dok npr. sa Lufthanzom ili Austrijanom iz Beograda je skoro uvek bilo kasnjenje po pola sata, pa onda trci po aerodromima da stignes na sledeci let jer su ti dali kartu sa sat vremena razmaka izmedju letova, itd.
 
angry bird":1oxjmtds je napisao(la):
LUCAS":1oxjmtds je napisao(la):
zatim, zaboravilo se sta ce se desiti sa depozitom koji je dat Airbus-u, kada ce se i dali ce se ti avioni dobiti.
E ja sam bas u vezi toga hteo da pitam. Zna li se neka informacija i ishod te price? Eto mene malo vise interesuju novi avioni od iznajmljenih polovnjaka.

Ovo što Air Serbia sada iznajmljuje treba da bude prelazno rešenje do 2016-te kada će Etihad poručiti avione za čitavu grupu (B737 Max ili A320 Neo). Ako izbor padne na Airbus (za šta su velike šanse jer je to veoma efikasan način da EU malkice smanji doživljaj sa svojom "misterioznom" zabrinutošću za to ko zapravo upravlja Air Berlinom i Air Serbia-om) onda će se u tom paketu rešavati Jatov depozit. Mislim da neće izabrati Boeing, a ako ga ipak izaberu možda će ostaviti mesta i za odredjen broj A320 pa će Air Serbia opet dobiti njih i rešiti tu sagu sa Airbusom.
 
бојан се одмах ухватио кашњења (која јесу била превелика) и кренуо да баца дрвље и камење на компанију. треба да разумете, ЈАТ је до пре три месеца био клинички мртав. ово што је урађено за три месеца многи не би урадили ни за 6, а наши ни за 5 година.
и успут, данас су минимална кашњења

duke23":d2937sue je napisao(la):
Jel neko malo upućeniji zna zašto su ovolika kašnjenja koje navodi Bojan? Očigledno da nije do aerodroma jer bi i ostali kasnili, a nadam se da nije ni do aviona jer kako lete 2 sata kasnije?Pa nije GSP da ne može da se drži reda vožnje.

касинили су због кетеринга. Јат Кетеринг је до пре три дана правио хиљаде сендвича дневно (број дневних летова х 97 (просечан број седишта у свим Јатовим авионима) х 2 (тамо и назад)), што није узимало пуно времена (када погледаш какви су били сендвичи). одједном, нашли су се у ситуацији када морају да направе хиљаде комплетних оброка (по опет истој формули као горе), који узимају далеко више времена него они бедни сендвичи. наравно, зарђали су од година нерада, па ће мало требати времена док се уходају. мада, рекао бих да ће већ сутра, прекосутра да се врате летови у нормалу

пс. од данас не постоји више Јат Ервејз. у АПР-у је промењено име компаније на Akcionarsko društvo za vazdušni saobraćaj Air SERBIA Beograd, тако да је ЈАТ званично одлетео у историју
 
Gde sam ja to bacio drvlje i kamenje? Lepo sam napisao da je ovo presek stanja i da sam ovo napisao da bi znali za par meseci gde se jat nalazio a gde ce se naci kada stignu novi avioni.
Evo citiracu sam sebe posto vidim da ne citate sve postove.

bojan87":2efj56cn je napisao(la):
Za par meseci moze da se izvuce ponovo statistika kada bude bilo vise letova AirSerbia i da se vidi da li se nesto promenilo.

Jos jednom bih napomenuo da cilj ovih vremena nije da se kritikuje nova kompanija, vec da se napravi presek trenutnok stanja i vremena kasnjenja. Napomenuo sam i kolika su maksimalna kasnjenja kod konkurencije, tako da ako nova avio kompanija zeli da bude konkurentna mora a ispostuje ta osnovna pravila prevoza.

Iskreno se nadam da ce ova kasnjenja biti proslost za par meseci i da cemo imati jednu uspesnu avio kompaniju.

I gde sam ja ovde bacao drvlje i kamenje. Vi valjda vidite ono sto zelite da vidite.
 
Prema podacima ca sajta aerodroma večerašnji let za Cirih(JU 374) će obaviti sa A319. Počinju i u Evropu da ga šalju :)
 
dsc04490.jpg
 
MMA":2o69tsu9 je napisao(la):
Prema podacima ca sajta aerodroma večerašnji let za Cirih(JU 374) će obaviti sa A319. Počinju i u Evropu da ga šalju :)

To sam i ja malopre primetio :) Valjda ce se dobro pokazati u evropi
 
bojan87":2369aa7j je napisao(la):
I gde sam ja ovde bacao drvlje i kamenje. Vi valjda vidite ono sto zelite da vidite.

Nije baš drvlje i kamenje ali je svakako više od pukog preseka stanja:

i sta sam rekao farsa za sve pare, a kad krene prava stvar onda nastaju problemi. Sto je najgore vec na prvom letu. Džaba im djokovic, srpski meni, novo ime firme, kada su uprskali vec prvog dana. Vecu antireklamu nisu mogli bolje da smisle.
 
Komentar JohnnyLee je bio na moje komentare o kasnjenju (3 posta na ovoj strani) i covek je rekao da time bacam drvlje i kamenje te sam naveo da tim postovima nisam napadao jat/air serbia vec sam samo napravio presek stanja. Takodje ne vidim nista sporno u tome sto sam napisao da im je kasnjenje na prvom letu jako velika antireklama, jer se pojavila u medijima a samim tim su umanjili svoj trud da u sto boljem svetlu predstave novu kompaniju.

Ako smatrate da svaka kritika predstavlja blacenje kompanije onda stvarno ne vidim nacin vodjenja konstruktivne diskusije u ovom topiku.
 
Vrh