Šta je novo?

Air Serbia

Napomenuo bih da je danas stanje sa kasnjenjem bilo mnogo bolje. Velika vecina letova odredjena je po predvidjenom rasporedu.
 
1002856-abu.JPG

HSXRdcp.png

25308291526cd0795a3b6934042867_640x426_zpse9390a93.jpg

1754997118526cd0ef5bd52895610437_640x395_zps574faf94.jpg

969871867526cd0d2ed181208006277_640x425_zps990ee09e.jpg

1376467_1428269254053840_2007938510_n.jpg

BXlakBUCYAA9ggg.jpg

BXlakBUCYAA9ggg.jpg

68108_10201949247040424_572642861_n.jpg

1374891_10201949247240429_150474711_n.jpg

1396016_10201949248840469_243019325_n.jpg
 
1377330_10201949454565612_1296347268_n.jpg

1422379_10201949453405583_670362717_n.jpg

1385299_10201949453605588_441226772_n.jpg

YU-APC leti iz Stokholma, izgleda da su rešili probleme sa registracijama.

http://www.flightradar24.com/data/airplanes/yu-apc

edit: Cirih je, nije Stokholm, nešto F24 ne radi dobro.

I upravo vidim da već u 6h leti za Larnaku. Izgleda da ga polako zapošljavaju, nadam se i da su punjenja adekvatna
Sedišta u avionu Er Srbija dobijaju imena po Đokovićevoj rodbini

Read more: http://www.njuz.net/sedista-u-avionu-er ... z2j9Z0HIJc

SIMULTANKA SA NOVINARIMA

Vučić i ministriodbili su da sede u biznis klasi, već su ćaskali sa novinarima u ekonomskoj. Uz nacionalne specijalitete sa menija „Er Srbije“, prvi potpredsednik Vlade vreme je prekraćivao igrajući šah sa sedmom silom, koja nije bila tako silna. Vučić je pobedio sa 3:0.

http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/ek ... -Emiratima

snimak

https://www.facebook.com/photo.php?v=605908929472617
 
по сајту аеродрома ишао је у Цирих као 374/5, не у Стокхолм као 414/5. у сваком случају небитно, битно је да је полетео и ка Европи. за 20 минута иде у Ларнаку, па у Подгорицу као 172/3 и онда Абу Даби

bojan87":enwy4hj3 je napisao(la):
Komentar JohnnyLee je bio na moje komentare o kasnjenju (3 posta na ovoj strani) i covek je rekao da time bacam drvlje i kamenje te sam naveo da tim postovima nisam napadao jat/air serbia vec sam samo napravio presek stanja. Takodje ne vidim nista sporno u tome sto sam napisao da im je kasnjenje na prvom letu jako velika antireklama, jer se pojavila u medijima a samim tim su umanjili svoj trud da u sto boljem svetlu predstave novu kompaniju.

Ako smatrate da svaka kritika predstavlja blacenje kompanije onda stvarno ne vidim nacin vodjenja konstruktivne diskusije u ovom topiku.

не, заправо се односио на ово подебљано:
bojan87":enwy4hj3 je napisao(la):
i sta sam rekao farsa za sve pare, a kad krene prava stvar onda nastaju problemi. Sto je najgore vec na prvom letu. Džaba im djokovic, srpski meni, novo ime firme, kada su uprskali vec prvog dana. Vecu antireklamu nisu mogli bolje da smisle.

на коментаре о кашњењу немам замерке јер нема шта да ти се замери
 
Ова цимања са Ђоганијем, вестима са њуз нета и слично су ми скроз ок, јер нису класична пљувања што је код нас често случај него духовито искривљавање стварности, што у ствари показује позитиван став према целој причи.
 
други авион (тј. број 1 по наручивању - A6-SAA, тј. будући YU-APA) стиже данас из Дизелдорфа (можда је и стигао, скинули су га са сајта аеродрома)
 
Evo nekih od zanimljivih podataka koje do sada nisam znao o istoriji Jata:
Po prvi put u istoriji, JAT 1965. godine prevozi više od pola milion putnika, otvara jednu zanimljivu liniju sa avionom DC-3 Beograd – Vrnjačka Banja, a u proleće 1969. godine JAT prevozi svog petomilionitog putnika i nastavlja svoj razvoj.
08. avgusta 1985. godine, sleće prvi avion tipa Boeing 737 serije 300 u Evropi, registarske oznake YU-AND na aerodrom u Beogradu. Najmoderniji avion tadašnjeg vremena, poslednja reč tehnologije, ekonomičan i vrlo udoban po prvi put na nebu Evrope je poleteo baš u bojama JAT-a. Kuorizitet priče o ovom avionu i samom JAT-u jeste da su inžinjeri i mehaničari JAT-a prvi uspeli da reše problem korozije krila B-737-300, a od tada se taj koncept primenjuje u svim procedurama održavanja ovog aviona širom sveta.
1993. godine povratna karta za Tivat dostiže rekord od čak 46,5 biliona dinara.
Na sutrašnji dan, 31. oktobra 1995. godine u 10:10 specijalno opremljen Boeing 727 reg YU-AKI poleće sa delegacijom na mirovne pregovore u Dejton na poslednji interkontinentalni let JAT-a u XX veku ka Americi.
 
ЈАТ је требао да буде прва муштерија МД-11 авиона 1992. године
Боинг 707 YU-AGA је облетео земаљску куглу од 10. до 29. новембра 1974. на линији Београд-Бејрут-Бомбај-Сингапур-Токио-Хонолулу-Лос Анђелес-Њујорк-Лондон-Београд
 
direktor":3ke9k5id je napisao(la):
Po prvi put u istoriji, JAT 1965. godine prevozi više od pola milion putnika, otvara jednu zanimljivu liniju sa avionom DC-3 Beograd – Vrnjačka Banja

Gde je bilo sletanje na toj liniji?
 
Pa ima aerodrom nedaleko od banje cini mi se provjericu
 
Мени није јасно. Планира се драстично повећање (неко рече 60%) летова. Да ли је то само зато што ће Ер Србија у априлу да има ~20 авиона, од којих ће ових старих десет да буде после лета повучено (ако сам добро схватио)? Да ли је то због тога само привремено? Или ће да се тај број летова смањи када се повуку ти авиони? Ако се буде смањио да ли ће се вратити на садашњи број или ће бити и даље увећан (али мање) због много виталније флоте?
 
неће имати 20 већ 14 за редован и 4 за чартере (ако их буде). и неће бити смањења броја летова, већ је ред летења урађен тако да се покрију сви планирани летови без проблема. практично, сви авиони ће бити у ангажовани 24 сата, а не као раније да 5, 6 сати стоје паркирани на аеродрому у Београду
 
1378359_641152632591913_1387442641_n.jpg


evo i rusi imaju imena na svojim avionima :D
izvor: stranica aeroflota na facebooku
 
Vrh