Evo nekih od zanimljivih podataka koje do sada nisam znao o istoriji Jata:
Po prvi put u istoriji, JAT 1965. godine prevozi više od pola milion putnika, otvara jednu zanimljivu liniju sa avionom DC-3 Beograd – Vrnjačka Banja, a u proleće 1969. godine JAT prevozi svog petomilionitog putnika i nastavlja svoj razvoj.
08. avgusta 1985. godine, sleće prvi avion tipa Boeing 737 serije 300 u Evropi, registarske oznake YU-AND na aerodrom u Beogradu. Najmoderniji avion tadašnjeg vremena, poslednja reč tehnologije, ekonomičan i vrlo udoban po prvi put na nebu Evrope je poleteo baš u bojama JAT-a. Kuorizitet priče o ovom avionu i samom JAT-u jeste da su inžinjeri i mehaničari JAT-a prvi uspeli da reše problem korozije krila B-737-300, a od tada se taj koncept primenjuje u svim procedurama održavanja ovog aviona širom sveta.
1993. godine povratna karta za Tivat dostiže rekord od čak 46,5 biliona dinara.
Na sutrašnji dan, 31. oktobra 1995. godine u 10:10 specijalno opremljen Boeing 727 reg YU-AKI poleće sa delegacijom na mirovne pregovore u Dejton na poslednji interkontinentalni let JAT-a u XX veku ka Americi.