[Ja mislim da prekookeanski let iz Beograda ka Severnoj Americi moze biti sasvim dobro, da ne kazem skroz popunjen narocito ako zazivi ideja o feeder letovima po regionu (Sarajevo, Banja Luka, Skoplje, itd.). Mozda ne u obimu koje Kartograf iznosi, ali recimo po 2 leta nedeljno za Cikago i Toronto - to da.
Posto Etihad ima dosta sirokotrupnih aviona, a i narucuje ih cesto, mozda bi Er Srbija mogla da "tajmšeruje" jedan - za pocetak bi mogao da se koristi za po 1 let nedeljno Bgd - Cikago i Bgd - Toronto. Naravno let bi bio u kodseru sa Etihadom, piloti bi bili njihovi, ostatak kabinske posade nas, a za enterijer bi se samo prekrila sedista "miljeima" sa Er Srbijinim logom (ko je leteo npr. Jatovim letom koji je obavljao Aviogenex zna na sta mislim) i zamenili bi se casopisi. Kasnije, ako se to pokaze isplativim, i kada se broj letova poveca, leteli bi i nasi piloti a avion bi mogao da bude obojen "dvojno" u boje AS i Etihada, i leteo bi na drugim letovima gde postoji kodser, i tako promovisao novo partnerstvo.
Eto ideje...